378.147:339.543(043.2)
П12


    Павленко, Олена Олександрівна.
    Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. О. Павленко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Професійна освіта
   митна служба

   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інновації -- інтегрований підхід


Дод.точки доступу:
Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
М 18


    Маленкова, Надежда Леонидовна.
    Педагог учит младших школьников справляться с агрессивностью и тревожностью [Текст] / Н. Л. Маленкова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 8. - С. 253-261.
ББК 74
Рубрики: нові педагогічні технології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні видання -- ілюстрований матеріал -- цифровий учбовий матеріал -- інтегрований підхід -- візуалізація -- космознімки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Саркисян, Г. Б.
    Интегрированный урок как средство формирования ключевых компетенций [Текст] / Г. Б. Саркисян, Л. И. Федорченко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 27. - С. 15-19. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: уроки інтегровані
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- інтеграція -- інтегрування -- інтегрований підхід -- форми навчання -- навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розкриваються поняття "інтеграція", "інтегрування". Розглядаються педагогічні і методичні технології інтегрованних уроків.


Дод.точки доступу:
Федорченко, Л. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Калініна, Л.
    Концепція навчання англійської мови в загальноосвітній початковій школі за навчально-методичним комплектом "Have Fun" [Текст] / Л. Калініна, І. Самойлюкевич // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 24-29.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--навчально-методичні комплекти
   Початкова школа--уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- початкова школа -- навчально-методичні комплекти -- концепція навчання -- підходи навчання -- комунікативно-ігровий підхід -- інтегрований підхід -- принцип комунікативної спрямованості -- принцип соціокультурної спрямованості -- принцип освітньої цінності -- принцип виховної цінності -- принцип доступності -- принцип міжпредметності -- соціокультурний напрям -- технологія заключних уроків -- комунікативна одиниця -- мовний етикет
Анотація: Визначений зміст концепції навчання іноземних мов у початковій загальноосвітній школі на основі серії підручників "Have Fun" є потенційно сприятливим для реалізації одного з провідних завдань школи - навчати учнів успіху, вивчати і використовувати англійську мову в міжкультурному спілкуванні.


Дод.точки доступу:
Самойлюкевич, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.200
П 80


    Прокоф’єва, М.
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / Марина Прокоф’єва // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: майбутній вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
навчання молодших школярів -- диференційований підхід -- початкові класи -- методологічна основа -- теоретична основа -- особистісно орієнтована парадигма -- компетентнісний підхід -- інтегрований підхід
Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Кіндрат, Інна.
    Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 13-20 : схеми
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільники--формування свідомості
Кл.слова (ненормовані):
світогляд -- формування світогляду -- засоби формування світогляду -- інтегрований освітній процес -- картина світоглядних уявлень -- роль художнього слова -- наукові підходи -- інтегрований підхід -- тематичний підхід -- технологія інтелектуальних карт
Анотація: Розкрито роль художнього слова як засобу формування світогляду дошкільників в інтегрованому освітньому просторі. Розглянуто наукові підходи до вивчення процесу формування світогляду дитини. Проаналізовано світоглядні уявлення дошкільників, висвітлено особливості застосування інтегрованого підходу до формування в дітей цілісної картини світу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.245
М 26


    Мариновська, Оксана.
    Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтеграція змісту -- інтеграція -- технології навчання -- інтегровані уроки -- інтегрований підхід -- технологічний аспект
Анотація: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання, зокрема методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обґрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Я 76


    Ярова, Олена.
    Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст
   освіта природнича

Кл.слова (ненормовані):
курикулум -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- Європейський Союз -- Дитячий університет
Анотація: Автор статті аналізує національну політику та практику природничо-наукову освіту у державах-членах Європейського Союзу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
П 16


    Панченко, А.
    Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку [Текст] / А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 4–11. - Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку.
ББК 74.1 + 88.374
Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- організація навчання -- інтегрований підхід -- блочно-тематичне планування -- перпективне календарне планування -- організація життєдіяльності -- завдання педагогів -- навколишнє середовище -- пізнавальна сфера -- динамічне засвоєння знань -- спіралеподібне засвоєння знань -- інтегровані заняття


Дод.точки доступу:
Корендо, Р.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 22–29. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- міжпредметні зв’язки -- геометричні фігури -- уроки математики -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 29–32. - Продовження. Початок в № 9. - 2017. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 22–25. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання математики
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована форма навчання -- інтегроване навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- арифметичні дії
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.31(477)
Е 45


   
    Екскурсія до історичної локації "Ольвія" [Текст] : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 4–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітні технології
   Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- освітній нетворкінг -- комунікативність -- спілкування -- соціальні проблеми -- інтегрований підхід -- інтелектуальний розвиток -- мовно-комунікативна культура
Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Авторський археологічний тур – локація "Ольвія" в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Тимченко, А.; Іванець, Н.; Філімонова Т., Дрозд О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)