Артихович, В. Розвиток образного мислення - основа формування творчо-дослідницьких навичок [Текст] / В. Артихович> // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - С. 9-12
Кл.слова (ненормовані): творча уява -- візуалізація -- образна пам’ять Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лапенок, М. И. Формирование готовности ученика основной школы к обучению в старшей школе [Текст] / М.И. Лапенок, Моисеев В.Г. > // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N6. - 42-56. Продолжение следует.
Рубрики: навчання в старшій школі візуалізація Дод.точки доступу: Моисеев, В.Г. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: К491231/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Іванишина, Л. Наші князі та гетьмани: Видатні постаті української історії в кіно / Л. Іванишина. - С.3-7 Брюховецька, Л. Героїчна сага "Богдан Зиновій Хмельницький" / Л. Брюховецька. - С.8-10 Іванишина, Л. У Франції вже був "Тарас Бульба" / Л. Іванишина. - С.11-12 Погрібна, А. Бої у серці Поділля: Про стрічку "Тарас Бульба" реж.В.Бортка / А. Погрібна. - С.13 Якутович, С. Козацька епоха на екрані / С Якутович. - С.14-17 Скалій, Р. Мозаїка спогадів про Марію Капніст / Р. Скалій. - С.25-28 Заславець, Г. У театрі та в кіно: 115-річчя з дня народження одно з корифеїв українського театру, народного артиста України, актора театру і кіно Володимира Сокирка / Г. Заславець. - С.29 Безручко, О. Олександр Довженко: перший крок до повернення / О. Безручко. - С.30-31 Скуратівський, Вадим. Історія кіно в контексті загальної історії культури / Вадим Скуратівський. - С.32-35 Брюховецька, О. Годзіла: візуалізація національної травми в масовій культурі / О. Брюховецька. - С.36-40 Скоморощенко, О. Малага-10: поступ сучасного іспанського кіно / О. Скоморощенко. - С.41-43 Грешлик, І. Тимчасовий престиж (не)коменрційного кіно / І. Грешлик. - С.44-45 Угрин, О. "Лис Микита" чекає на глядача / О. Угрин. - С.46-47 Путко, М. Страшна правда про "Березу Картузьку" / М. Путко. - С.48-49 : портр Собуцький, М. Без права власності: 50 років без Гемфрі Богарта / М. Собуцький. - С.58-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Брюховецька, О. Годзіла: візуалізація національної травми в масовій культурі [Текст] / О. Брюховецька> // Кіно-Театр. - 2007. - N5. - С. 36-40 . - ISSN 1562-3238 Рубрики: кіномистецтво зарубіжних країн Японія--культура США--культура та мистецтво Анотація: Про японський фильм "Годзіла" та американську кінострічку "Кінг-Конг". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К70 Коршевнюк, Тетяна Валеріївна. Формування знань старшокласників про молекулярні основи життя в процесі навчання біології [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (біологія) / Т. В. Коршевнюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
Рубрики: викладання біології в школі Навчання--факультатив Автореферати дисертацій--біологія--методика навчання Кл.слова (ненормовані): візуалізація знань -- формування знань -- молекулярні основи життя -- науково-пізнавальна інформація -- спілкування навчальне Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Всесвітня історія ( інтегрований курс). 6 клас. - С.3-7 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Всесвітня історія. 7-12 класи. Рівень стандарту. - С.8-16 Бердичевський, Я. Велика Британія у першій половині XIX ст. " Всесвітня історія". 9 клас. ( Матеріали до уроків) / Я. Бердичевський, І. Щупак, Л. Морозова. - С.17-21 Сердюк, Т. Візуалізація навчального матеріалу з історії як прийом інтерактивного навчання / Т. Сердюк. - С.21-24 Чубукова, Т. Матеріали до курсу за вибором "Визначні постаті України" : Андрей Шептицький " / Т. Чубукова. - С.25-28 Рибак, І. Український підручник : міркування методистів та вчителів / І. Рибак, Н. Ольхіна. - С.28 Гирич, І. Гуманітаристика Київського університету і Українська академія наук / І. Гирич. - С.29-31 Мицик, Ю. Гетьман Іван Виговський / Ю. Мицик. - С.31-32 Павленко, С. Гетьман Іван Мазепа. Стаття дев’ята " Місія 1689-1690 рр." / С. Павленко. - С.33-37 Бєлошицький, О. Як було створено підводний човен / О. Бєлошицький. - С.38-42 Кульчицький, С. Відносини суспільства і держави : радянський варіант / С. Кульчицький. - С.42-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сердюк, Т. Візуалізація навчального матеріалу з історії як прийом інтерактивного навчання [Текст] / Т. Сердюк> // Історія в школах України. - 2009. - N 10. - С. 21-24 Рубрики: Викладання історії в школі навчання--інформаційні технології Кафедра історії України та політології Кафедра всесвітньої історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 18 Маленкова, Надежда Леонидовна. Педагог учит младших школьников справляться с агрессивностью и тревожностью [Текст] / Н. Л. Маленкова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 8. - С. 253-261. Рубрики: нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): мультимедійні видання -- ілюстрований матеріал -- цифровий учбовий матеріал -- інтегрований підхід -- візуалізація -- космознімки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 96 Шуневич, Оксана. Використання фреймових структур у процесі формування загальнонавчальних умінь учнів на уроках української мови й літератури [Текст] / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 8-12. Рубрики: Викладання української літератури в школі викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): здобуття інформації -- візуалізація -- загальнонавчальні вміння -- структурування Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Т 66 Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 59-63. Рубрики: Психологія творчості Мислення--розвиток та діагностика Кл.слова (ненормовані): емоційно-вольові регулятори -- уявлювання -- візуалізація -- вербалізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 32 Пигалев, А. И. Социальное пространство и культура: философские аспекты / А. И. Пигалев> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 30-41. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Філософія--простір--соціальний простір Кл.слова (ненормовані): культура -- соціальний простір -- візуалізація простору -- конструювання простору -- просторові уявлення Анотація: Мета статті - аналіз деяких філософських аспектів концепції соціального простору. Обговорюються історія та еврістичний потенціал концепції соціального простору. Процес конструювання соціального простору простежується в контексті понять місця, шляху, території, центру світу. Значення переходу від аудіотактильного простору до візуального розглядається на основі теорії М. Маклюена. Підкреслюється, що культура постмодерну радикально змінює структуру соціального простору і породжує постмодерністську концепцію культурної географії. Дод.точки доступу: Маклюен, М. ( канадський філософ, філолог, літературний критик, теоретик впливу артефактів як засобів комунікації ; 1911-1980) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 12 Павлів, Ірина. Емоційна готовність учнів до уроків словесності в системі ОЗОН [Текст] / І. Павлів> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 2. - С. 2-6. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Кафедра методики викладання української мови та літератури Особистісно зорієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): афірмація -- візуалізація -- рефреймінг Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Клочек, Григорій. Кінорежисер Тарас Шевченко & Голлівуд [Текст] / Г. Клочек> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 3-24. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Шевченкознавство Кафедра української літератури Кл.слова (ненормовані): візуалізація художнього тексту -- поетичний твір -- екологічні проблеми людства Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (видатний український поет, письменник, художник, громадський діяч ; 1814-1861) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кубовська, Тетяна. Технології візуалізації алгоритмів і структур даних [Текст] / Т. Кубовська, С. Сєйтвелієва> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 80-89 : табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці Кафедра прикладної математики та інформатики Кл.слова (ненормовані): алгоритми -- структури даних -- візуалізація -- Python -- таксономія Блума -- мови програмування Анотація: У статті викладено один із можливих підходів до вивчення технологій візуалізації алгоритмів студентами у рамках дисципліни "Алгоритми і структури даних” на основі сучасних мов програмування. Дод.точки доступу: Сєйтвелієва, Сусана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 35 Національна та історична пам’ять [Текст] : збірник наукових праць / Український інститут національної пам’яті; гол. ред. В. Ф. Солдатенко. - К. : Пріоритети, 2011 - . Вип. 4 : Національна пам’ять: соціокультурний та духовний виміри. - 2012. - 296 с. - Бібліографія в кінці статей. - 25.00 грн. Зміст: Розумна, Оксана Петрівна. Малі міста України як місця пам’яті в контексті політики національної пам’яті / О. П. Розумна. - С .205-215 Ціборовська-Римарович, Ірина Олегівна. Стародруки та давні історико-культурні бібліотечні комплекси як джерела національної історичної пам’яті / І. О. Ціборовська-Римарович. - С .173-182 Ведмідь, Людмила Анатоліївна. Постать В’ячеслава Чорновола у світі офіційної політикившанування пам’яті / Л. А. Ведмідь. - С .243-251 Цимбал, Ірина Володимирівна. Постать М.Г. Холодного у контексті національної пам’яті / І. В. Цимбал. - С .260-268 Крупник, Любов Орестівна. Формування національної пам’яті засобами українського мистецтва у середині 60-х- 70 -х роках ХХ ст. в УРСР / Л. О. Крупник. - С .268-279 Пархоменко, Галина Анатоліївна. Візуалізація національної пам’яті засобами мистецтва (на прикладі творчості А. Гауді) / Г. А. Пархоменко. - С .279-287 РУБ 9(4Укр)2 Рубрики: Кафедра історії України та політології Національна пам’ять--Україна Історична пам’ять--Україна Дод.точки доступу: Солдатенко, В. Ф. \ред.\; Чорновіл, В’ячеслав Максимович (укр. політик, публіцист, літ. критик, політ. в'язень ; 1937-1999) \о нем\; Холодний, Микола Григорович (український ботанік, мікробіолог, академік АН УРСР ; 1882-1953) \о нем\; Гауді, Антоніо (1852-1926) \о нем\; Український інститут національної пам’яті Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 11 М’ясоїд, Галина Іванівна. Можливості застосування програмного продукту на уроці "Загальна характеристика типу молюски. Різноманітність молюсків", 8 клас [Текст] / Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва, В. Ю. Ємельянова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 20-26. Рубрики: Викладання біології в школі--комп’ютерні технології навчання Комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): програмний продукт -- візуалізація -- відеокліп -- гіпертекст -- інтерактивна схема -- словникова стаття Анотація: Запропоновано методичну розробку уроку використання програмного продукту "Віртуальна школа Кирила та Мефодія. Уроки біології. Тварини" у навчанні біології у 8 класі. Методично обгрунтовані методи і прийоми навчання, організаційні форми роботи. Дод.точки доступу: Юсипіва, Тетяна Іванівна; Ємельянова, Вероніка Юріївна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 11 М’ясоїд, Галина Іванівна. Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні? [Текст] / Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 7. - С. 39-45. Рубрики: Викладання біології в школі--засоби наочності Кл.слова (ненормовані): електронні засоби навчання -- засоби наочності -- візуалізація -- відеокліп -- програмний продукт -- уроки біології -- 8 клас Анотація: В статті розповідається про методику використання сучасних засобів наочності на прикладі педагогічного програмного засобу <Бібліотека електронних наочностей “Біологія, 6-11 кл. для загальноосвітніх навчальних закладів”> у навчанні біолгії у 8-му класі за напрямами: візуалізація навчальної інформації (демонстрація біологічних об’єктів, процесів та явищ; демонстрація зображень різного типу, відео-та аудіофрагментів), проведення лабораторних робіт; науково-дослідницька робота. Здійснено експериментальну перевірку розробленої методики. Статистично доведено її педагогчну ефективність: виявлено підвищення коефіцієнта якості знань, рівня навчальних досягнень і позитивне значення приросту знань учнів. Дод.точки доступу: Юсипіва, Тетяна Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5 Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9 Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12 Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15 Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19 Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23 Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26 Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29 Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34 Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39 Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43 Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47 Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51 Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54 Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62 Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66 Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71 Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74 Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78 Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81 Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85 Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89 Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93 Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98 Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102 Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107 Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112 Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116 Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121 Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125 Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128 Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137 Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142 Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146 Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151 Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154 Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158 Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161 Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164 Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170 Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173 Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177 Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181 Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184 Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188 Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192 Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198 Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203 Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207 Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211 Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216 Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія молоді Психологія підлітка Психологія сім’ї Психологія студента Інтелект Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 30 Семеніхіна, Олена Володимирівна. Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк, Д. С. Безуглий> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 27-30. - Бібліогр. : 5 статей. Рубрики: Вищі навчальні заклади України--інформаційні технології Викладання математики у ВНЗ--комп’ютерні технології навчання--динамічна математика Кл.слова (ненормовані): інтерактивний аплет -- візуалізація математичних знань -- програми динамічної математики -- GeoGebra -- Математичний конструктор -- The Geometer’s Sketchpad Анотація: У статті розглянуто аплети як засоби комп’ютерної візуалізації знань, наведено аналіз технологій їх створення на базі програм динамічної математики, детально описано процес створення аплетів у програмі GeoGebra за трьома підходами: локально на комп’ютері, завантаженням динамічного рисунка на ресурс tube.geogebra.org, з використанням послуг програми GeoGebra. Дод.точки доступу: Друшляк, Марина Григорівна; Безуглий, Дмитро Сергійович Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Б 87 Брайко, Олександр. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв [Текст] / О. Брайко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 11. - С. 35-41. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина Кл.слова (ненормовані): візуалізація -- глибина кадру -- індивідуальний стиль -- інтермедіальність Дод.точки доступу: Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |