> Шифр: ОД1/2002/6 Журнал 2002р. N 6 Апостолова, Г. В. Про наслідки використання електронної техніки для розвитку здібностей дитини / Г.В. Апостолова. - С.18-23 Кл.слова: постанальфабетизм Луценко, И. А. Рейтинговый критерий комплексной оценки одаренной личности / И.А. Луценко, Г.П. Половина. - С.29-33 Кл.слова: метод "черного ящика" Третяк, Т. М. Як навчити учнів колективно розв’язувати творчі задачі / Т.М. Третяк. - С.34-40 Кл.слова: творче мислення Моляко, В. А. Золотая стрела украинского футбола: Эскиз к портрету Олега Блохина / В.А. Моляко. - С.44-47 Кл.слова: талант Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2004/12 Журнал 2004р. N 12 Безверхий, О. С. Методика діагностики моральної саморегуляції молодшого школяра / О. С. Безверхий. - С.36-45. Губенко, О. В. Проблема профілактики наркоманії, токсикоманії та алкоголізму : методологічні аспекти / О. В. Губенко. - С.33-35. Барко, В. І. Психологічні засади концепції проактивного управління персоналом органів внутрішніх справ / В. І. Барко. - С.46-50. Кл.слова: психологія у правоохоронних структурах Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції : Тренінг для працівників міліції / Л. І. Мороз. - С.51-54. Болтівець, С. І. Психологічне обҐрунтування заходів профілактичної роботи в навчальних закладах з метою профілактики наркоманії, токсикоманії, алкоголізму / С. І. Болтівець. - С.56-59. Пророк, Н. В. Ціннісно-мотиваційні передумови адиктивного шляху вирішення життєвих проблем / Н. В. Пророк. - С.59-61. Кл.слова: психодіагностика, студентська молодь Слободяник, Н. В. Ставлення людини до проблем репродуктивного здоров’я: Психологічні аспекти / Н. В. Слободяник. - С.62-65. Винославська, О. В. Розвиток практичної компоненти комунікативної компетентності студентів технічного університету / О. В. Винославська, Н. Г. Андрійченко. - С.65-69. Кл.слова: спілкування Третяк, Т. М. Розв’язування учнями творчих задач за умов раптових заборон / Т. М. Третяк. - С.69-73. Кл.слова: особистість учня, творче мислення, психологія навчання Кремінський, Б. Г. Обдарованість та проблема розвитку здібностей особистості / Б. Г. Кремінський. - С.74-80. Кл.слова: коефіцієнт інтелектуальності(IQ) Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Третяк, Т. М. Розв’язування учнями творчих задач за умов раптових заборон [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N12. - С. 69-73.
Рубрики: психологія навчання психологія творчості творча діяльність Кл.слова (ненормовані): особистість учня -- творче мислення -- психологія навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2005/1 Журнал 2005р. N 1 Максимова, Н. М. Пошук напрямку творчої роботи з учнями / Н. М. Максимова. - С.13-16 Явоненко, М. В. Діагностика готовності до літературно-творчої діяльності молодших школярів / М. В. Явоненко. - С.17-26 Барко, В. І. Розвиток здібностей і творчого потенціалу / В. І. Барко. - С.27-31 Мартинюк, І. А. Тренінг творчих якостей психолога / І. А. Мартинюк. - С.32-42 Третяк, Т. М. Конструктивне мислення учнів / Т. М. Третяк. - С.64-67 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Третяк, Т. М. Конструктивне мислення учнів [Текст] / Т. М. Третяк> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2005. - N1. - С. 64-67
Рубрики: Обдаровані діти--організація мислення Кл.слова (ненормовані): материалізація задуму -- організація мислення -- інформаційний потенціал людини Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології / В.В. Горбунова. - С.1-5 Пашнев, Б. К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности / Б.К. Пашнев. - С.6-12 Яковенко, С. І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи / С.І. Яковенко. - С.13-21 Мамешина, О. С. Методики экопсихологического исследования / О.С. Мамешина. - 21-27. (Прод. след. Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум / В.Н. Ковалев. - С.28-41. Начало в №1. Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа. - С.42-46. (Далі буде Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р. Наумчик, Н. В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология / Н.В. Наумчик. - С.50-53 Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С.Н. Зинченко. - С.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г. Губенко, А. В. Технологии политической провокации / А. В. Губенко. - С.59-60 Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції / Л. І. Мороз, . - С.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р. Баранов, В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації / В. В. Баранов. - С.69-71 Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі / Т.М. Третяк. - С.72-75 Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров / А.А. Токман. - С.75-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі [Текст] / Т.М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - С. 72-75
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/5 Журнал 2005р. N 5 Винославська, О. В. Емпіричні методи психології / О.В. Винославська. - С.1-7 Попович, І. С. Проблема соціально-психологічних очікувань в науковій теорії та практиці / І.С. Попович. - С.8-12 Москаленко, В. В. Конфлікт / В.В. Москаленко. - С.13-16 Копилов, С. О. Проблема самовизначення молодшого школяра щодо мети, змісту й форм освіти / С.О. Копилов. - С.17-22 Мисенко, О. В. Модификация методики исследования особенностей межличностного восприятия в конфликтной ситуации / О.В. Мисенко. - С.23-27 Крупенко, О. В. Нова ігрова методика діагностики конфліктних ситуацій "Два козлики" / О.В. Крупенко. - С.28-29 Коблик, Е. Г. Программа адаптации детей к средней школе "Первый раз в пятый класс!" / Е.Г. Коблик, . - 29-36. Продолжение следует. Гобова, Л. Ю. Курс "Основи психологічної готовності до життя". Конспекти уроків циклу "В тобі самому джерело сил" для учнів 3(2) класу / Л.Ю. Гобова. - С.45-51 Третяк, Т. М. Методичні засоби стимулювання процесу розв’язування учнями творчих задач / Т.М. Третяк. - С.52-58 Болтівець, С. І. Якість психічного здоров’я: педагогічні критерії, прогнозування / С. І. Болтівець. - С.62-67. Розенбаум, М. Д. Психологическая оценка качества жизни двух поколений жителей Украины и эмигрантов США / М.Д. Розенбаум. - С.67-70. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Третяк, Т. М. Методичні засоби стимулювання процесу розв’язування учнями творчих задач [Текст] / Т.М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N5. - С. 52-58
Рубрики: творча діяльність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/10 Журнал 2005р. N 10 Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3 Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5 Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9 Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17 Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20 Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25 Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36 Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52 Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57 Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64 Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67 Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69 Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72 Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73 Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75 Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76 Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77 Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77 Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79 Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого потенціалу особистості [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N10. - С. 69-72
Рубрики: Розвиток здібностей творчий потенціал обдарованість Анотація: Дивись інши статті на тему "Психологія обдарованості" на стор.68-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Гулько, О. А. Навчання учнів аналогізуванню на уроках української мови / О. А. Гулько. - С.32-39. Поставна, Л. М. Психологічний моніторинг як система інформаційного супроводу навчального процесу / Л. М., Бондаренко О. О. Поставна Л. М. - С.40-49. Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого птенціалу старшокласників / Т. М. Третяк. - С.62-65. Чорна, Л. Г. Художній твір як засіб виявлення творчого потенціалу старшокласника / Л. Г. Чорна ; орна Л. Г. Ч ; орна Л. Г. Ч. - С.50-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого птенціалу старшокласників [Текст] / Т. М. Третяк> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N7. - С. 62-65. Рубрики: творчий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Моляко, В. О. Психологія творчості та обдарованості: нові рубежі теорії і практики / В. О. Моляко. - С.2-3 Чепелєва, Н. В. Діалог як механізм творчості / Н. В. Чепелєва. - С.4-10 Смульсон, М. Л. Лист до Валентина Олексійовича Моляко (роздуми про співвідношення інтелекту і творчості) / М. Л. Смульсон. - С.11-17 Мойсеєнко, Л. А. Творче математичне мислення: психологічна сутність / Л. А. Мойсеєнко. - С.20-29 Пов’якель, Н. І. Творчий потенціал професійного мислення психолога-практика / Н. І. Пов’якель ; Н. І. Пов’якель. - С.30-38 (далі буде) Чорнобровкін, В. М. Тренінг розвитку в педагогів умінь прийняття ефективних педагогічних рішень / В. М. Чорнобровкін. - С.39-45 Третяк, Т. М. Психологічна готовність особистості до розв’язання творчих задач / Т. М. Третяк. - С.46-49 Музика, О. Л. Розвиток творчої спрямованості особистості в дошкільному віці / О. Л. Музика, Н. Ф. Портницька. - С.50-55 Коробка, Л. М. Деякі аспекти проявів обдарованості у дитячому віці / Л. М. Коробка. - С.56-59 Кривопишина, О. А. Сім’я як мікрочинник формування творчої особистості / О. А. Кривопишина. - С.60-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Третяк, Т. М. Психологічна готовність особистості до розв’язання творчих задач [Текст] / Т. М. Третяк> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N7. - С. 46-49 Рубрики: творчий розвиток особистості ТРВЗ -теорія розв’язання винахідницьких завдань психологія творчості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Рибалка, В. В. Особистість у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна: До 70-річчя з дня народження / В. В. Рибалка. - С.1-12 Наталушко, І. Ю. Самотність та усамітнення через призму творчості / І. Ю. Наталушко. - С.13-17 Варфоломеева, О. В. Акмеологические критерии, показатели и уровни профессионального становления психотерапевта / О. В. Варфоломеева. - С.18-22 Бадалова, М. В. Моральные суждения будущих психологов: поиск специфического / М. В. Бадалова, О. А. Кондрашихина. - С.22-28 Старовойтов, А. В. Психологическое пространство телесно-ориентированной психотерапии / А. В. Старовойтов. - С.28-31 Мустафаев, С. М. Изучение особенностей организации сознания у больных инфарктом миокарда и ишемической болезнью сердца / С. М. Мустафаев. - С.31-34 Дьяков, С. І. Техніка застосування репертуарних решіток Дж. Келлі у дослідженні суб’єктності особистості (На матеріалі дослідження респондентів педагогічного фаху) / С. І. Дьяков. - С.39-53 Третяк, Т. М. Методичні рекомендації щодо освоєння культурного саморозвитку особистості / Т. М. Третяк. - С.54-57 Фролова, Е. В. Психометрическая характеристика опросника Б. Уайнхолда для диагностики межличностной зависимости / Е. В. Фролова. - С.58-59 Янковчук, М. М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.63-66 Чорна, Л. Г. Творче наставлення особистості: природа, структура, функції / Л. Г. Чорна. - С.66-72 Шулдик, Г. О. Психологічні особливості творчої діяльності студента та педагога / Г. О. Шулдик, Н. В. Шулдик. - С.72-73 Пахомов, І. В. Психологічні особливості засуджених-рецидивістів / І. В. Пахомов. - С.74-77 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає |
Третяк, Т. М. Методичні рекомендації щодо освоєння культурного середовища міста та культурного саморозвитку особистості [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 54-57 Рубрики: психологія самопізнання Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- самосвідомість -- я-концепція Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: К730824/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Болтівець, С. І. Життєвий взірець самоздійснення Євгена Гливи / С. І. Болтівець. - С.16-20 Васильченко, Л. В. Жіноча злочинність / Л. В. Васильченко. - С.27-31 Кондрацька, Г. Д. Особливості підготовки студентів до викладання безпеки життєдіяльності / Г. Д. Кондрацька. - С.32-33 Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як ключова складова здорового способу життя молоді / О. М. Кокун. - С.34-37 Драган, О. А. Психолого-педагогічний супровід підлітків у літніх оздоровчих таборах / О. А. Драган, Т. М. Третяк. - С.51-55 Лопушанська, Л. Ф. Нуково-методичне забезпечення роботи вчителів з обдарованими та здібними учнями / Л. Ф. Лопушанська. - С.56-60 Вовченко, Л. Д. Методика організації інтегрованого уроку "Основи здоров’я - біологія", 9 клас / Л. Д. Вовченко, О. І. Старжинська. - С.61-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 72 Драган, О. А. Психолого-педагогічний супровід підлітків у літніх оздоровчих таборах [Текст] / О. А. Драган, Т. М. Третяк> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 8. - С. 51-55 Рубрики: літні оздоровчі табори Психологічна служба системи освіти Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Третяк, Т.М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2009/9 Журнал 2009р. N 9 Бережний, С. В. Головне завдання - виховання майбутньої національної еліти / С. В. Бережний. - С.2-5. Кузьменко, В. Х. Провідні методологічні підходи проблеми виявлення обдарованості дитини дошкільного віку / В. Х. Кузьменко. - С.11-16. Янковська, Т. І. Формування основ світогляду дитини / Т. І. Янковська. - С.17-18. Маломуж, С. А. Формування чуттєвої сфери дошкільників через засвоєння соціального досвіду / С. А. Маломуж. - С.19-26. Бральчук, М. Я. Художня діяльність життєдайне джерело дитячої творчості / М. Я. Бральчук. - С.27.30. Вовчик-Блакитна, О. О. Алгоритми особистісного зростання: практикум для вихователів / О. О. Вовчик-Блакитна, Г. В. Гуменюк. - С.31-26. Третяк, Т. М. Психологічні труднощі обдарованих дітей у сім’ї / Т. М. Третяк. - С.44-49. Дікуша, О. С. Як вчити дітей розуміти класичну музику засобами творчих вправ / О. С. Дікуша. - С.50-53. Маломуж, С. А. Виховання довірою / С. А. Маломуж. - С.54-56. Маломуж, С. А. Виховання прикладом / С. А. Маломуж. - С.57-59. Завгородня, Н. М. Виховна робота як ефективна умова розв’язання проблеми соціалізації обдарованих учнів у загальноосвітніх навчальних закладах / Н. М. Завгородня. - С.60-65. Паплаускайте, М. Символіка української вишивки / М. Паплаускайте. - С.66-67. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |