М 11 М’ясоїд, Галина Іванівна. Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні? [Текст] / Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 7. - С. 39-45. Рубрики: Викладання біології в школі--засоби наочності Кл.слова (ненормовані): електронні засоби навчання -- засоби наочності -- візуалізація -- відеокліп -- програмний продукт -- уроки біології -- 8 клас Анотація: В статті розповідається про методику використання сучасних засобів наочності на прикладі педагогічного програмного засобу <Бібліотека електронних наочностей “Біологія, 6-11 кл. для загальноосвітніх навчальних закладів”> у навчанні біолгії у 8-му класі за напрямами: візуалізація навчальної інформації (демонстрація біологічних об’єктів, процесів та явищ; демонстрація зображень різного типу, відео-та аудіофрагментів), проведення лабораторних робіт; науково-дослідницька робота. Здійснено експериментальну перевірку розробленої методики. Статистично доведено її педагогчну ефективність: виявлено підвищення коефіцієнта якості знань, рівня навчальних досягнень і позитивне значення приросту знань учнів. Дод.точки доступу: Юсипіва, Тетяна Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |