П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн. Зміст: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6 Педагогічна технологія як наука . - С .6-8 Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9 Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10 Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13 Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16 Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21 Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24 Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27 Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29 Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33 Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38 Особистісно орієнтоване навчання . - С .38 Особистісно орієнтовані технології . - С .39 Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41 Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43 Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49 Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50 Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50 Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56 Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62 Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65 Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69 Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71 Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73 Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75 Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78 Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80 Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83 Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86 Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89 Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91 Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93 Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97 Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99 Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103 УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105 Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107 Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109 Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112 Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116 Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119 Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122 ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142 Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144 Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146 Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150 ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152 Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152 Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156 Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158 Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161 Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163 Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165 Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166 Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167 Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178 Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180 Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183 Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185 Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188 Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190 Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
РУБ 371(075.35) Рубрики: Педагогічні технології Технології навчання Особистісно зорієнтоване навчання Вальдорфська педагогіка Школа Монтессорі Інноваційні технології навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 100 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) |
П 33 Піроженко, Тамара Олександрівна. Психічний розвиток дитини дошкільного віку: досвід роботи сучасного дошкільного навчального закладу [Текст] : научное издание / Т. О. Піроженко ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - 2-е вид., стереот. - Запоріжжя : ЛІПС, 2006. - 168 с. - (Бібліотека керівника дошкільного навчального закладу). - ISBN 966-8758-29-3 : 8.00 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання Психолого-педагогічне проектування Індивідуалізація навчання Дошкільний вік--психологія Дод.точки доступу: Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України Примірників всього: 4 фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2) Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2) |
Н76 Новые педагогические и информационные технологии в системе образования [Текст] : учебное пособие для студенторв пед. вузов / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. ПЕтров. - 2-е изд., стереотип. - М. : Академия, 2005. - 272 с. - Библиогр.: с. 268-269. - ISBN 5-7695-0811-6 : 24.00 грн. Зміст: ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ Обучение в сотрудничестве Метод проектов Разноуровневое обучение КОМПЬЮТЕРНЫЕ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ В СИСТЕМЕ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ Что такое телекоммуникации? Дидактические свойства и функции сети Интернет Телекоммуникационные проекты: организация и проведение
РУБ 371(075.3) Рубрики: Інтернет Телекомунікації Особистісно зорієнтоване навчання Дод.точки доступу: Полат, Евгения Семеновна; Бухаркина, Марина Юрьевна; Моисеева, Марина Владимировна; ПЕтров, Александр Евгеньевич Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К83 Кротова, Тетяна Федорівна. Становлення і розвиток інтересу до музичного виконавства у старшокласників на основі особистісно-орієнтованого підходу [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / Т. Ф. Кротова ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : КНУКМ, 2004. - 20 с. -
РУБ 78 + 37.01 Рубрики: музичне виховання навчання музики Особистісно зорієнтоване навчання мотивація Кл.слова (ненормовані): САМОРОЗВИТОК -- самовдосконалення -- музичне виконавство Дод.точки доступу: Київський національний університет культури і мистецтв (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
А65 Андрійчук, Іванна Петрівна. Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / І. П. Андрійчук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
Рубрики: педагогічна психологія Підготовка майбутніх психологів Я-концепція психологія вищої школи Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): самопізнання -- самоприйняття -- саморегуляція Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Л86 Лутченко, Людмила Іванівна. Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів 7-9 класів при вивченні математики [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02- теорія та методика навчання математики / Л. І. Лутченко. - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
Рубрики: самостійна навчально-пізнавальна діяльність школярів Особистісно зорієнтоване навчання навчання активізація автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): методична система -- рівнева диференціація -- творча діяльність Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ш71 Шмалєй, Світлана Вікторівна. Система екологічної освіти в загальноосвітній школі в процесі вивчення предметів природничо-наукового циклу [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / С. В. Шмалєй ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 44 с. -
Рубрики: освіта екологічна викладання природознавства Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--природничі науки Кл.слова (ненормовані): тип екосистеми -- пріоритетний консумент -- екологічна компетентність -- системно-логічний напрям Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С59 Соколовська, Світлана Володимирівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іноземної мови дітей шостого року життя [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / С. В. Соколовська ; Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПВ АПН України, 2005. - 21 с. -
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Дошкільна освіта--заняття з іноземної мови Особистісно зорієнтоване навчання психологія дошкільника мовленнєвий розвиток Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- форми організації навчання -- автореферати з дошкільної педагогіки Дод.точки доступу: Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Я92 Яценко, Світлана Леонідівна. Педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання учнів у гімназії [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / С.Л. Яценко ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2005. - 20 с. -
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання гімназії автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): суб’єктна взаємодія -- особистість Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С76 Стадніченко , Світлана Миколаїіна. Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / С. М. Стадніченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
Рубрики: викладання фізики профільне навчання Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--фізика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): молекулярна фізика -- термодинаміка Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О77 Островська, Надія Дмитрівна. Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дисциплін гуманітарного циклу студентів агротехнічного інституту [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. Д. Островська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Професійна освіта Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічні умови -- засвоєння знань -- навчально-пізнавальна діяльність Дод.точки доступу: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г85 Гришкова, Раїса Олександрівна. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Р. О. Гришкова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). -
РУБ 74 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання методика навчання іноземної мови--студентів автореферати дисертацій--професійна освіта Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
У74 Усата, Олена Юріївна. Підготовка майбутніх учителів інформатики до апровадження особистісно орієнтованих технологій навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. Ю. Усата ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2009. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Майбутній вчитель--інформатики Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--професійна освіта Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б86 Бочелюк, Віталій Йосипович. Психологічна готовність вчителя до особистісно-орієнтованого навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / В. Й. Бочелюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1998. - 22 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія вікова Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К64 Конкіна, Олена Юріївна. Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / О. Ю. Конкіна ; Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2009. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання Учні--початкова школа автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б48 Береснєв А. А., Андрій Анатолійович Підготовка майбутніх вчителів іноземних мов до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Андрій Анатолійович Береснєв А. А. ; Республіканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" (м.Ялта) (Ялта). - : РВНЗ"КГУ"(м.Ялта), 2009. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: майбутній вчитель іноземних мов технології навчання Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--професійна освіта Дод.точки доступу: Республіканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" (м.Ялта) (Ялта) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р 88 Русалкіна, Л. Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів [Текст] / Л. Русалкіна, С. Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 28-32 Рубрики: Риторика Особистісно зорієнтоване навчання методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Косянчук, С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Б 86 Боутенок, О. Бінарно-інтегровані уроки [Текст] / О. Боутенок> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 10 (березень). - С. 12-14 Рубрики: уроки інтегровані Особистісно зорієнтоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина урок сучасний Кл.слова (ненормовані): бінарно-інтегрований урок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 37 Планування і технологія проведення особистісно зорієнтованого уроку [Текст]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 14 (травень). - С. 6-8 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання урок сучасний Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтований урок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панчук, О. Особистісно зорієнтована модель роботи [Текст] / О. Панчук> // Українська мова та література : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2010. - N 23(червень). - С. 4-20. Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Особистісно зорієнтоване навчання Викладання української мови в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |