88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.37
Н 73


    Новикова, М. А.
    Новое в исследованиях "самооцениваемого интеллекта" и имплицитных теорий / М. А. Новикова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 162-170. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Інтелект--самооцінка інтелекту
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- самооцінка інтелекту -- імпліцитні теорії -- самооцінюючий інтелект -- цільові орієнтації -- стратегії навчання -- психометричний інтелект -- виміряний інтелект
Анотація: Простежується історія виникнення поняття "самооцінюючий інтелект", його розвиток в західній психології протягом останнього півстоліття. Розглядається співвідношення "самооцінюючого інтелекту" з ще одним суб'єктивним виміром IQ - імпліцитними теоріями розуму.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Шапран, Ольга.
    Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках [Текст] / О. Шапран, Ю. Шапран // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 18-22.
Рубрики: Вища освіта--навчальний процес--стратегії навчання
Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- технології навчання -- конвенціональні рамки -- навчальна автономія -- стратегія навчання у ВНЗ


Дод.точки доступу:
Шапран, Юрій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.26:616.28-008.14(477)
Д 75


    Дробот, О.
    Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
   Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.


Дод.точки доступу:
Замша, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)