З-17 Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Навчання Навчальний процес Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 73 Новикова, М. А. Новое в исследованиях "самооцениваемого интеллекта" и имплицитных теорий / М. А. Новикова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 162-170. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Інтелект--самооцінка інтелекту Кл.слова (ненормовані): інтелект -- самооцінка інтелекту -- імпліцитні теорії -- самооцінюючий інтелект -- цільові орієнтації -- стратегії навчання -- психометричний інтелект -- виміряний інтелект Анотація: Простежується історія виникнення поняття "самооцінюючий інтелект", його розвиток в західній психології протягом останнього півстоліття. Розглядається співвідношення "самооцінюючого інтелекту" з ще одним суб'єктивним виміром IQ - імпліцитними теоріями розуму. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Шапран, Ольга. Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках [Текст] / О. Шапран, Ю. Шапран> // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 18-22. Рубрики: Вища освіта--навчальний процес--стратегії навчання Кл.слова (ненормовані): стратегії навчання -- технології навчання -- конвенціональні рамки -- навчальна автономія -- стратегія навчання у ВНЗ Дод.точки доступу: Шапран, Юрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 75 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій. Дод.точки доступу: Замша, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |