74
К 69


    Корсак, К.
    XXI століття: освіта і виховання в умовах переходу людства до ноотехнологій [Текст] / К. Корсак // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 20-24
ББК 74
Рубрики: нові педагогічні технології
   ноотехнології

   освіта неперервна

Кл.слова (ненормовані):
технології життєзабезпечення -- неперервна освіта дорослих -- природничо-наукова освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.039(2)6
Б 74


    Богуславський, М. В.
    Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народж. / М. В. Богуславський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 30-34. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.039(2)6
Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта -- громадянське виховання -- вільна особа -- національне виховання -- духовно-етичне виховання


Дод.точки доступу:
Герцен, Александр Иванович (1812-1870) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Ш 74


    Шмоніна, Тетяна Анатоліївна.
    Педагогічні умови природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Т. А. Шмоніна ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: викладання природничих дисциплін у ВНЗ--іноземні студенти
Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта -- іноземні студенти -- підготовчі факультети


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

20
Р 17


    Разумовский, В. Г.
    Естественнонаучное образование и конкурентоспособность / В. Г. Разумовский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 20 + 65 + 74в2
Рубрики: Природничі науки--природничо-наукова освіта
   Педагогіка--педагогіка та інші науки

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
природничі науки -- природничо-наукова освіта -- методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- ФГОС -- конкурентоспроможність -- наукова грамотність -- ідентифікація -- досвід діяльності -- зміст навчальних предметів -- наукове пізнання -- науковий метод
Анотація: Розвиток світової економіки вступив у фазу гострої залежності від наукових відкриттів, від темпів науково-технічного прогресу. У статті обговорюються шляхи вирішення завдань пов'язаних з підвищенням рівня наукової грамотності школярів і якості шкільної природничої освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Я 76


    Ярова, Олена.
    Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст
   освіта природнича

Кл.слова (ненормовані):
курикулум -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- Європейський Союз -- Дитячий університет
Анотація: Автор статті аналізує національну політику та практику природничо-наукову освіту у державах-членах Європейського Союзу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.018.058:001.895](477)
С 17


    Самохотов, А.
    Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 81–83. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- інновація -- модель інноваційного розвитку -- Науково-дослідний інститут природознавства -- життєві компетентності -- природнича компетентність -- природничо-наукова освіта
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної шшколи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біолоігї, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення авторських програм вчителів школи.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)