371(075)
П32


    Підласий, І. П.
    Практична педагогіка або Три технології [Текст] : інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий. - К. : СЛОВО, 2004. - 616 с. - ISBN 966-8407-22-9 : 20.00 грн.
    Зміст:
Поблажлива технологія
Партнерська технологія
Продуктивна технологія
ДРНТІ
ББК 74.6я7 + 74.200.4
РУБ 371(075)
Рубрики: Вальдорфська педагогіка
   Диференційоване навчання

   Уроки--підготовка

   Практична педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
діагностика навченості


Дод.точки доступу:
Шаталов, В. Ф. \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

22.3
Л84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Фізична задача як засіб диференційованого навчання фізики в середній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (фізики) / Т. О. Лукіна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1997. - 22 с. -
УДК
ББК 22.3
РУБ 22.3
Рубрики: Методика навчання фізики--середні навч.заклади
   диференційоване навчання

   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
К 55


    Коберник, Галина Іванівна.
    Стимулвання навчально-пізнавальної активності молодших школярів в умовах диференційованого навчання (на матеріалах уроків математики)0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового сткпеня канд. пед. наук. Спец.13.00.01-теорія та історія педагогіки / Г. І. Коберник ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1995. - 24 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: навчально-пізнавальна діяльність
   Активність

   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

24
Т 50


    Товкач, А. А.
    Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання [Текст] / А. А. Товкач // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 3. - С. 14-19
ББК 24 + 74.2
Рубрики: уроки хімії
   Диференційоване навчання

   Кафедра хімії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(03)
Р 83


    Руднев, Е. А.
    Развитие индивидуальности, или Что делает школу человеческой [Текст] / Е. А. Руднев // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 95-101
ББК 74.04(03)
Рубрики: Диференційоване навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Італія--освіта, педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 19


    Сапогов, Володимир Анатолійович.
    Диференційований підхід до студентів як засіб підвищення ефективності навчального процесу в педагогічному вузі [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Спец. 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / В. А. Сапогов ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - : УДПУ імені Драгоманова, 1994. - 22 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Навчальний процес--вища школа
   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні [Текст] / Л. Д. Березівська // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 34-37
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання
   Шкільна освіта

   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
Статут єдиної школи -- диференціація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкові училища
Анотація: У статті розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ століття та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- історія диференціації навчання
Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\; Іваниця, Григорій Микитович (український філолог ; 1892-1938) \про нього\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \про нього\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (письменник ; 1876-1940) \про нього\; Лебединцев, Костянтин Феофанович (видатний математик-методист ; 1878-1925) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


83.3(4Укр)
С 79


    Степанець, А. В.
    Диференційоване навчання на уроках української мови [Текст] / А. В. Степанець // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 31. - С. 7-16
ББК 83.3(4Укр)
РУБ 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української мови в школі--диференційоване навчання
   Диференційоване навчання

   Кафедра української мови



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.5
Г 94


    Гуманкова, Ольга Сергіївна.
    Підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. С. Гуманкова ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 20 с. -
УДК
ББК 74.5
РУБ 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   майбутній вчитель

   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

371.01
О-64


   
    Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : Методичний посібник / [М. О. Ассанов, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 142 с. - Бібліогр. : с. 136-141. - ISBN 978-966-644-335-2 : 88.00 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Піддячий, Микола Іванович. Соціально-професійно орієнтоване освітнє середовище профільної школи / М. І. Піддячий. - С .6-14
Піддячий, Микола Іванович. Формування соціально-трудової орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .15-22
Ассанов, Михайло Олександрович. Диференційований підхід у навчанні. Його місце у гуманізації освіти / М. О. Ассанов. - С .23-32
Рогоза, Валентин Володимирович. Принципи розроблення та впровадження психолого-педагогічного інструментарію профорієнтаційного спрямування / В. В. Рогоза. - С .33-46
Кохан, Олександр Валерійович. Електронний підручник - альтернативний інструментарій у шкільній освіті / О. В. Кохан. - С .47-52
Кохан, Олександр Валерійович. Розвивальне освітнє середовище профільної школи на основі інформаційних і телекомунікаційних технологій як фактор саморозвитку особистості / О. В. Кохан. - С .53-57
Кохан, Олександр Валерійович. Підготовка педагогічних кадрів компетентних у використанні інформаційних і комунікативних технологій / О. В. Кохан. - С .58-61
Левченко, Надія Григорівна. Методичні аспекти формування базових понять у старшокласників з технологічного профілю навчання / Н. Г. Левченко. - С .62-75
МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Доротюк, Валентина Іванівна. Методологія профорієнтаційної роботи в школі / В. І. Доротюк. - С .95-97
Доротюк, Валентина Іванівна. Навчально-методичний кабінет профорієнтаційної роботи у школі / В. І. Доротюк. - С .99-100
Доротюк, Валентина Іванівна. Форми та методи профорієнтаційної роботи зі школярами / В. І. Доротюк. - С .100-103
ББК 74.202.2 + 74.200.52.6
РУБ 371.01
Рубрики: Профільні школи--Формування інформаційного простору
   Профільне навчання

   Диференційоване навчання

   Електронні підручники

   підготовка педагога--система

   Професійна орієнтація в школі

   Освітнє середовище

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Анотація: Методичний посібник підготовлено з урахуванням тенденцій сучасного розвитку педагогічної теорії і практики. Авторами викладено сукупність взаємопов'язаних способів і прийомів доцільного застосування експериментально перевірених організаційно-педагогічних засад в інформаційному просторі профільної школи. Це насамперед методика підготовки особистості до життя та активної трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зорієнтованого на потреби особистості, суспільства, регіону та держави; актуалізація потреби у професійному самопізнанні, самовихованні, саморозвитку, самоорганізації; вироблення гуманістичної життєвої та професійної позиції тощо. Методичний посібник допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її поділ у суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного й колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань.


Дод.точки доступу:
Ассанов, Михайло Олександрович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

371(075.3)
М 18


    Малафіїк, Іван Васильович.
    Дидактика новітьної школи [Текст] : навчальний посібник / І. В. Малафіїк. - К. : СЛОВО, 2015. - 632 с. - ISBN 978-966-194-201-0 : 95.00 грн.
ББК 74.я73 + 74.202я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Дидактика--підручники та посібники для ВНЗ

   Дидактична система

   Зміст освіти

   Навчання--засоби навчання

   Засоби навчання

   Методи навчання

   Форми навчання

   Диференційоване навчання

   Розвивальне навчання

   Технологія навчання

   Програмоване навчання

   Проблемне навчання

   Модульне навчання

   Проектне навчання

   Продуктивне навчання

   Інтерактивне навчання


Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8)

74
П 90


    Пучко, Анна Олександрівна.
    Особливості диференційованого навчання старших учнів у сучасних вальдорфських школах Німеччини [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / А. О. Пучко ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: автореферати дисертацій--педагогіка
   Вальдорфська педагогіка

   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки

   Німеччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- вальдорфська педагогіка


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15
Н 34


    Дічек, Наталія Петрівна.
    Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст. [Текст] / Н. П. Дічек // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 270-281
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: педагогічна психологія
   Індивідуалізація навчання

   Історія педагогіки України

   Диференційоване навчання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


   373.01(477)
   П 84


   
    Процеси диференціації в шкільній освіті незалежної України (історико-аналітичний аспект) [Текст] : монографія / автор. кол.:Н. П. Дічек, Н. Б. Антонець, Н. М. Гупан [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2019. - 240 с. - ISBN 978-617-7724-32-1 : 149.00 грн.
УДК
Рубрики: Шкільна освіта--Україна
   Диференційоване навчання

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту



Дод.точки доступу:
Дічек, Наталія Петрівна; Антонець, Наталія Борисівна; Гупан, Нестор Миколайович; Загородня, Алла Анатоліївна; Куліш, Тетяна Іванівна; Шевченко, Світлана Миколаївна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 10
фб (2), Ч.З.№2 (3), каф. пед. (1), аб (4)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (3), каф. пед. (1), аб (4)

371
Ш67


   
    Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн.
    Зміст:
Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17
Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26
Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33
Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41
Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48
Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53
Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65
Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71
Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80
Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87
Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95
Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103
Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108
Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117
Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122
Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137
Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148
Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158
Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164
Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170
Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187
Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
ДРНТІ
ББК 74.20я43
РУБ 371
Рубрики: Диференційоване навчання
   Педагогічні технології

   Початкова школа--Наукові видання

   Учнівське самоврядування

   Підготовка вчителів

   Сучасний педагог

Кл.слова (ненормовані):
диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя


Дод.точки доступу:
Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)