П32 Підласий, І. П. Практична педагогіка або Три технології [Текст] : інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий. - К. : СЛОВО, 2004. - 616 с. - ISBN 966-8407-22-9 : 20.00 грн. Зміст: Поблажлива технологія Партнерська технологія Продуктивна технологія
РУБ 371(075) Рубрики: Вальдорфська педагогіка Диференційоване навчання Уроки--підготовка Практична педагогіка Кл.слова (ненормовані): діагностика навченості Дод.точки доступу: Шаталов, В. Ф. \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л84 Лукіна, Тетяна Олександрівна. Фізична задача як засіб диференційованого навчання фізики в середній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (фізики) / Т. О. Лукіна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1997. - 22 с. -
РУБ 22.3 Рубрики: Методика навчання фізики--середні навч.заклади диференційоване навчання автореферати дисертацій--фізика--методика викладання Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 55 Коберник, Галина Іванівна. Стимулвання навчально-пізнавальної активності молодших школярів в умовах диференційованого навчання (на матеріалах уроків математики)0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового сткпеня канд. пед. наук. Спец.13.00.01-теорія та історія педагогіки / Г. І. Коберник ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1995. - 24 с. - РУБ 74 Рубрики: навчально-пізнавальна діяльність Активність Диференційоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т 50 Товкач, А. А. Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання [Текст] / А. А. Товкач> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 3. - С. 14-19 Рубрики: уроки хімії Диференційоване навчання Кафедра хімії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 83 Руднев, Е. А. Развитие индивидуальности, или Что делает школу человеческой [Текст] / Е. А. Руднев> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 95-101 Рубрики: Диференційоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Італія--освіта, педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 19 Сапогов, Володимир Анатолійович. Диференційований підхід до студентів як засіб підвищення ефективності навчального процесу в педагогічному вузі [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. Спец. 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / В. А. Сапогов ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - : УДПУ імені Драгоманова, 1994. - 22 с. - РУБ 74 Рубрики: Навчальний процес--вища школа Диференційоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 48 Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні [Текст] / Л. Д. Березівська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 34-37 Рубрики: Диференційоване навчання Шкільна освіта історія педагогіки України(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): Статут єдиної школи -- диференціація навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Диференційоване навчання навчання диференційоване Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): початкові училища Анотація: У статті розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ століття та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 48 Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Диференційоване навчання навчання диференційоване Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): індивідуальний підхід -- історія диференціації навчання Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти. Дод.точки доступу: Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\; Іваниця, Григорій Микитович (український філолог ; 1892-1938) \про нього\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \про нього\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (письменник ; 1876-1940) \про нього\; Лебединцев, Костянтин Феофанович (видатний математик-методист ; 1878-1925) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
С 79 Степанець, А. В. Диференційоване навчання на уроках української мови [Текст] / А. В. Степанець> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 31. - С. 7-16 РУБ 83.3(4Укр) Рубрики: Викладання української мови в школі--диференційоване навчання Диференційоване навчання Кафедра української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 94 Гуманкова, Ольга Сергіївна. Підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. С. Гуманкова ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 20 с. -
РУБ 74.5 Рубрики: Професійна освіта майбутній вчитель Диференційоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О-64 Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : Методичний посібник / [М. О. Ассанов, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 142 с. - Бібліогр. : с. 136-141. - ISBN 978-966-644-335-2 : 88.00 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ Піддячий, Микола Іванович. Соціально-професійно орієнтоване освітнє середовище профільної школи / М. І. Піддячий. - С .6-14 Піддячий, Микола Іванович. Формування соціально-трудової орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .15-22 Ассанов, Михайло Олександрович. Диференційований підхід у навчанні. Його місце у гуманізації освіти / М. О. Ассанов. - С .23-32 Рогоза, Валентин Володимирович. Принципи розроблення та впровадження психолого-педагогічного інструментарію профорієнтаційного спрямування / В. В. Рогоза. - С .33-46 Кохан, Олександр Валерійович. Електронний підручник - альтернативний інструментарій у шкільній освіті / О. В. Кохан. - С .47-52 Кохан, Олександр Валерійович. Розвивальне освітнє середовище профільної школи на основі інформаційних і телекомунікаційних технологій як фактор саморозвитку особистості / О. В. Кохан. - С .53-57 Кохан, Олександр Валерійович. Підготовка педагогічних кадрів компетентних у використанні інформаційних і комунікативних технологій / О. В. Кохан. - С .58-61 Левченко, Надія Григорівна. Методичні аспекти формування базових понять у старшокласників з технологічного профілю навчання / Н. Г. Левченко. - С .62-75 МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ Доротюк, Валентина Іванівна. Методологія профорієнтаційної роботи в школі / В. І. Доротюк. - С .95-97 Доротюк, Валентина Іванівна. Навчально-методичний кабінет профорієнтаційної роботи у школі / В. І. Доротюк. - С .99-100 Доротюк, Валентина Іванівна. Форми та методи профорієнтаційної роботи зі школярами / В. І. Доротюк. - С .100-103 РУБ 371.01 Рубрики: Профільні школи--Формування інформаційного простору Профільне навчання Диференційоване навчання Електронні підручники підготовка педагога--система Професійна орієнтація в школі Освітнє середовище Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Анотація: Методичний посібник підготовлено з урахуванням тенденцій сучасного розвитку педагогічної теорії і практики. Авторами викладено сукупність взаємопов'язаних способів і прийомів доцільного застосування експериментально перевірених організаційно-педагогічних засад в інформаційному просторі профільної школи. Це насамперед методика підготовки особистості до життя та активної трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зорієнтованого на потреби особистості, суспільства, регіону та держави; актуалізація потреби у професійному самопізнанні, самовихованні, саморозвитку, самоорганізації; вироблення гуманістичної життєвої та професійної позиції тощо. Методичний посібник допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її поділ у суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного й колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань. Дод.точки доступу: Ассанов, Михайло Олександрович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
М 18 Малафіїк, Іван Васильович. Дидактика новітьної школи [Текст] : навчальний посібник / І. В. Малафіїк. - К. : СЛОВО, 2015. - 632 с. - ISBN 978-966-194-201-0 : 95.00 грн. РУБ 371(075.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дидактика--підручники та посібники для ВНЗ Дидактична система Зміст освіти Навчання--засоби навчання Засоби навчання Методи навчання Форми навчання Диференційоване навчання Розвивальне навчання Технологія навчання Програмоване навчання Проблемне навчання Модульне навчання Проектне навчання Продуктивне навчання Інтерактивне навчання Примірників всього: 10 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8) |
П 90 Пучко, Анна Олександрівна. Особливості диференційованого навчання старших учнів у сучасних вальдорфських школах Німеччини [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / А. О. Пучко ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2015. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: автореферати дисертацій--педагогіка Вальдорфська педагогіка Диференційоване навчання Кафедра педагогіки Німеччина--освіта Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- вальдорфська педагогіка Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Н 34 Дічек, Наталія Петрівна. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст. [Текст] / Н. П. Дічек> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 270-281 РУБ 15 Рубрики: педагогічна психологія Індивідуалізація навчання Історія педагогіки України Диференційоване навчання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
П 84 Процеси диференціації в шкільній освіті незалежної України (історико-аналітичний аспект) [Текст] : монографія / автор. кол.:Н. П. Дічек, Н. Б. Антонець, Н. М. Гупан [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2019. - 240 с. - ISBN 978-617-7724-32-1 : 149.00 грн.
Диференційоване навчання Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Дод.точки доступу: Дічек, Наталія Петрівна; Антонець, Наталія Борисівна; Гупан, Нестор Миколайович; Загородня, Алла Анатоліївна; Куліш, Тетяна Іванівна; Шевченко, Світлана Миколаївна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Примірників всього: 10 фб (2), Ч.З.№2 (3), каф. пед. (1), аб (4) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (3), каф. пед. (1), аб (4) |
Ш67 Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн. Зміст: Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17 Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26 Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33 Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41 Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48 Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53 Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65 Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71 Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80 Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87 Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95 Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103 Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108 Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117 Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122 Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137 Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148 Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158 Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164 Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170 Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178 Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187 Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
РУБ 371 Рубрики: Диференційоване навчання Педагогічні технології Початкова школа--Наукові видання Учнівське самоврядування Підготовка вчителів Сучасний педагог Кл.слова (ненормовані): диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя Дод.точки доступу: Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |