Шифр: РШ/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 8/9
Зміст:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3.
Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр.
Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр.
Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв.
Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр.
Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66.
Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68
Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв.
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75
Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- історія диференціації навчання
Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\; Іваниця, Григорій Микитович (український філолог ; 1892-1938) \про нього\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \про нього\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (письменник ; 1876-1940) \про нього\; Лебединцев, Костянтин Феофанович (видатний математик-методист ; 1878-1925) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


Шифр: ІПА-1/2011/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2011р. N 2
Зміст:
Гнатів, Олена. Роль наукових товариств у природоохоронному вихованні учнівської молоді (20-30 років XX століття) / О. Гнатів. - С.4-9.
Іващенко, Катерина. Педагогічна система А. Макаренка: досвід організації дитячого самоврядування / К. Іващенко. - С.9-13.
Калініченко, Надія. Вплив трудової підготовки на загальний розвиток особистості в педагогіці В. О. Сухомлинського / Н. Калініченко. - С.13-31.
Майструк, Ольга. Просвітницько-педагогічна діяльність В. Н. Каразіна / О. Майструк. - С.31-35.
Мірошниченко, Ганна. Вплив ідей М. Х. Бунге (1823-1895) на розвиток і вдосконалення університетської освіти / Г. Мірошниченко. - С.35-40.
Павленко, Віта. Громадсько-культурна діяльність Ю. Крашевського на Волині / В. Павленко. - С.40-44.
Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) / Л. Березівська. - С.44-53.
Богуславский, Михаил. Основные направления развития содержания общего образования в отечественной педагогике первой трети XX века / М. Богуславский. - С.53-66.
Катруца, Наталя. Синтоїзм, буддизм і конфуціанство як джерела формування освітньо-виховної системи Японії / Н. Катруца. - С.66-72.
Коляда, Наталя. Піонерський форпост як провідна форма організації дитячого руху (20-30-ті роки XX ст.) / Н. Коляда. - С.72-77.
Котельнікова, Надія. Періодизація історії розвитку післядипломної педагогічної освіти в КНР / Н. Котельнікова. - С.77-83.
Паладьєва, Алла. Стародавні мови в контексті розвитку гімназійної освіти в першій половині XIX століття / А. Паладьєва. - С.90-103.
Тимошенко, Юрій. Фізкультурна освіта в УРСР у повоєнні роки / Ю. Тимошенко. - С.108-115.
Янкович, Олександра. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі / О. Янкович. - С.115-120.
Фещенко, Галина. Циркулярний лист №2 всеукраїнського центрального бюро з перепідготовки працівників освіти / Г. Фещенко. - С.120-126.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 44-53.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   освітня політика в Україні

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зміст шкільної освіти в Україні -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2013/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 1/2
Зміст:
Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень. - С.3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
Адаменко, Олена. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко. - С.8-14. - Бібліогр.: 32 назв.
Дічек, Наталія. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек. - С.15-22. - Бібліогр.: 34 назв. : фотогр.
Степаненко, Микола. Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-ї річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв.
Овсієнко, Яніна. Педагогічна діяльність та мистецтво - як два крила для птаха / Я. Овсієнко, О. Рудик. - С.29.
Боднар, Оксана. Аналітико-експертні задачі: сутність, структура і алгоритми розв’язання / О. Боднар. - С.30-36. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Митник, Олександр. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник. - С.37-42. - Бібліогр.: 17 назв.
Грабовий, Андрій. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Скиба, Марія. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Ребрина, Анатолій. Формування комунікативнсті у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина. - С.52-55. - Бібліогр.: 9 назв.
Карасевич, Антоніна. Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї / А. Карасевич. - С.56-61. - Бібліогр.: 12 назв. : рис., табл.
Овсієнко, Яніна. Реалізація ідей педагогічної майстерності у навчально-виховному процесі спеціалізованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко. - С.62-65. - Бібліогр.: 11 назв.
Березівська, Лариса. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська. - С.66-71. - Бібліогр.: 13 назв.
Відкриття першої в Україні кафедри позашкільної освіти. - С.72 : фотогр.
Ткаченко, Лідія. Науковий Еверест : до ювілею Світлани Сисоєвої / Л. Ткаченко. - С.73-75 : фотогр.
Визначні дати 2013 року. - С.76-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Березівська, Лариса.
    Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 66-71. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, кінець 19 ст. - 1932 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- диференціація -- державна політика -- освітня політика
Анотація: У статті розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в України наприкінці ХІХ ст. - до 1932 р., зокрема на основі аналізу нормативно-правових документів виявлено форми та критерії диференціації навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: УЛЗО/2013/10
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Березівська, Лариса. Життєвий шлях і науково-педагогічна діяльність Олександра Мазуркевича / Л. Березівська. - С.2-4. - Бібліогр.: 4 назв.
Паламар, Світлана. Віддаємо шану видатному вченому і педагогу / С. Паламар. - С.4-5.
Ситченко, Анатолій. З історії методики української літератури / А. Ситченко. - С.6-10. - Бібліогр.: 27 назв.
Попович, Наталія. Новітні технології у просторі шевченкознавства / Н. Попович. - С.11-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Островна, Світлана. Дорога, довжиною з життя : урок літератури рідного краю за романом "Білі хмари" Олександра Сизоненка, лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка 11 клас (2 години) / С. Островна. - С.14-18.
Шуляр, Василь. Оповідання "Ти не перша, Таню" О. Сизоненка у системі літературної освіти школярів : 10 клас / В. Шуляр. - С.19-23. - Бібліогр.: 14 назв.
Шевченко, Анна. Вивчаємо роман Ю. Іздрика "Воццек" : 11 клас / А. Шевченко. - С.23-27. - Бібліогр.: 8 назв.
Парфенюк, Оксана. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні Б. Грінченка "Каторжна" : 10 клас / О. Парфенюк. - С.27-29.
Матковська, Тетяна. Українська народна казка "Ох" : 5 клас / Т. Матковська. - С.29-30.
Лазаренко, Ірина. Провідні принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. Лазаренко. - С.31-33. - Бібліогр.: 12 назв.
Голобородько, Ярослав. Ліричний емоціолект Маріанни Кіяновської / Голобородько. - С.34-36.
Овдійчук, Лілія. Різнобічний талант письменниці-горлівчанки, або Що значить випадково-несподівані зустрічі / Л. Овдійчук. - С.37-40.
Яровенко, Тетяна. Від експериментів В. Винниченка до "Експерименту" О. Жовни : полемічна інтерпретація повісті та її кіноверсії / Т. Яровенко. - С.41-46. - Бібліогр.: 19 назв.
Набок, Марина. Національна специфіка української символіки : Дмитренко Микола. Символи українського фольклору : Монографія. - К.: УЦКД, 2011. - 400с. / М. Набок. - С.47-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)



74.03(4Укр)6-8
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Життєвий шлях і науково-педагогічна діяльність Олександра Мазуркевича / Л. Березівська // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 2-4. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.03(4Укр)6-8
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
вчені-педагоги
Анотація: У статті описано життя та педагогічну діяльність українського педагога, літературознавця та доктора педагогічних наук Олександра Мазуркевича.


Дод.точки доступу:
Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)



Шифр: РШ/2014/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 1/2
Зміст:
Огнев'юк, Віктор. Великий Просвітитель України : до ювілею Бориса Грінченка / В. Огнев'юк. - С.3-11. - Бібліогр.: 20 назв. : фотогр.
Чижевський, Борис. Народний учитель - Герой України : до 100-річчя від дня народж. Є. С. Березняка / Б. Чижевський. - С.12-16 : фотогр.
Отич, Олена. Естетичні чинники педагогічної взаємодії / О. Отич. - С.17-21. - Бібліогр.: 18 назв.
Артеменко, Олена. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко. - С.22-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Кирій, Світлана. Педагоги-митці: ними пишається Україна / С. Кирій. - С.26.
Максимова, Наталія. Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ" / Н. Максимова, Л. Порох. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назви.
Липова, Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв.
Матяш, Надія. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш. - С.35-39. - Бібліогр.: 12 назв.
Грабовий, Андрій. Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення / А. Грабовий. - С.40-44. - Бібліогр.: 26 назв.
Лукашенко, Тетяна. Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів хімічних спеціальностей: результати експерименту / Т. Лукашенко. - С.45-49. - Бібліогр.: 12 назв.
Колесник, Лариса. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник. - С.50-53. - Бібліогр.: 4 назви.
Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" : (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська. - С.54-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Панасенко, Елліна. Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР : (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.61-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Стрілецька, Наталія. Педагогічні погляди М. М. Володкевича на проблему співробітництва сім’ї і школи : (початок ХХ століття) / Н. Стрілецька. - С.69-73. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Визначні дати 2014 року. - С.74-79.
Модернізація шкільних бібліотек як сучасних ресурсних бібліотечно-інформаційних центрів. - С.79.
Основне завдання - забезпечення наукового супроводу функціонування й розвитку вітчизняної системи загальної середньої освіти : (за матеріалами звітної конференції Інституту педагогіки НАПН України). - С.80.
"Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." : Всеукраїнська науково-практична конференція (VI Грінченківські читання). - 2-га с. обкл. : кольор. фотогр.
Різдвяні педагогічні зустрічі на Черкащині. - 3-тя с. обкл. : кольор. фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" : (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- диференціація -- організація шкільної освіти -- зміст шкільної освіти -- диференціація навчання -- виробниче навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості державної політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти, зокрема види й форми диференційованого підходу, які набули розвитку в Україні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37(4Укр)(09)
Д 50


   
    Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.) [Текст] : монографія / [авт. кол.: О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 640 с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-966-644-361-1 : 264.60 грн.
    Зміст:
Підходи до диференціації шкільного навчання на українських землях Російської імперії (кінець XIX ст. - 1917 р.) . - С .11-245
Ідеї про диференційований підхід в українській школі доби визвольних змагань (1917-1920) . - С .246-289
Розвиток педагогічної думки і практики щодо диференціації навчально-виховного процесу в українській школі у 20-ті - на початку 30-х років . - С .290-637
ББК 74.03(4Укр)
РУБ 37(4Укр)(09)
Рубрики: Школи українські--Історія, ХІХ - І третина ХХ ст.
   Історія педагогіки--Україна

   Диференційоване навчання--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
земські школи


Дод.точки доступу:
Сухомлинська, Ольга Василівна; Дічек, Наталія Петрівна; Березівська, Лариса Дмитрівна; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 15
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11)

Шифр: РШ/2016/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 1
Зміст:
Радул, Валерій. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3–10. - Бібліогр.: 26 назв.
Редько, Валерій. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв’язання / В. Редько. - С.11–13
Ничкало, Світлана. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14–18. - Бібліогр.: 5 назв.
Мартиненко, Світлана. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19–24. - Бібліогр.: 3 назв.
Кравчук, Оксана. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25–30. - Бібліогр.: 23 назв.
Гусак, Людмила. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова. - С.31–36. - Бібліогр.: 7 назв. : рис.
Бережна, Таміла. Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37–42. - Бібліогр.: 14 назв.
Костюк, Вікторія. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43–47. - Бібліогр.: 13 назв.
Кузьмич, В'ячеслав. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48–51. - Бібліогр.: 10 назв.
Дем’яненко, Наталія. "Громадівський соціалізм" М.П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.52–56. - Бібліогр.: 20 назв.
Березівська, Лариса. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) / Л. Березівська. - С.57–62. - Бібліогр.: 17 назв.
Антипін, Євген. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Окружная, Тетяна. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов’ян : ХІХ - початок ХХ ст. / Т. Окружная. - С.67–71. - Бібліогр.: 9 назв.
Назавжди в когорті будівничих нової школи : Пам’яті Валерія Письменного. - С.71
Пугач, Анжеліна. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72–74
Ткаченко, Лідія. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку витчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75–78
Погрібна, Нелля. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78–79
Мануйленко, Аркадій. Сільська школа України: сучасний контекст : З досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)6
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917-1920) [Текст] / Л. Березівська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 57–62. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)6
Рубрики: Педагогіка України--історія, 1917-1920 рр.
Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- національно-патріотичне виховання -- школярі -- українська школа -- Вільна українська школа, журнал


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2016/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 7
Зміст:
Березівська, Лариса. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська. - С.3-7. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр.
Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід / Г. Лактіонова, С. Машкіна. - С.13-18. - Бібліогр.: 10 назв.
Радченко, Сергій. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко. - С.18-20.
Гораш, Катерина. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект / К. Гораш. - С.21-25. - Бібліогр.: 10 назв.
Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков. - С.25-26 : фотогр.
Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту / Т. Турчин. - С.27-31. - Бібліогр.: 4 назв.
Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв.
Шпильовий, Василь. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий. - С.38-43. - Бібліогр.: 4 назв.
Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я / О. Щербакова. - С.44-48. - Бібліогр.: 8 назв.
Кравчук, Неля. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук. - С.49-55. - Бібліогр.: 12 назв. : мал.
Петрова, Светлана. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Міхно, Олександр. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно. - С.61-67. - Бібліогр.: 20 назв. : табл.
Чаграк, Наталія. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк. - С.68-73. - Бібліогр.: 41 назв.
Чичук, Антоніна. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / А. Чичук. - С.74-77. - Бібліогр.: 5 назв.
Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець. - С.78-79.
Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук. - С.79-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.200.5
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів [Текст] / Л. Березівська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 3-7 : фотогр. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання--патріотичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
патріотичні почуття -- патріотичне виховання -- джерела патріотичного виховання
Анотація: У статті на основі аналізу педагогічних праць В. О. Сухомлинського розкрито його ідеї стосовно джерел формування патріотичних почуттів у школярів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 304 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 140.33 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Головня, Владислава Олександрівна. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків / В. О. Головня. - С .8-14
Гуцан, Леся Андріївна. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан. - С .15-20
Ївженко, Юрій Васильович. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів / Ю. В. Ївженко. - С .21-26
Козубовський, Ростислав Володимирович. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх / Р. В. Козубовський. - С .27-31
Козубцов, Игорь Николаевич. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура” : обзор научных публикаций / И. Н. Козубцов. - С .32-38
Коргуник, Юлія Василівна. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні / Ю. В. Коргуник. - С .39-42
Лісовець, Олег Васильович. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості / О. В. Лісовець. - С .43-47
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін / І. О. Ніколаєску. - С .48-52
Овчаренко, Ольга Василівна. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості / О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. - С .53-58
Петрочко, Жанна Василівна. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі / Ж. В. Петрочко. - С .59-63
Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом / Л. А. Пєтушкова. - С .64-69
Розвадовська, Тетяна Вікторівна. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога / Т. В. Розвадовська. - С .70-74
Савченко, Тетяна Олександрівна. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Савченко. - С .75-80
Сидорчук, Марина Степанівна. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам / М. С. Сидорчук. - С .81-84
Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації / Н. Д. Сойма. - С .85-90
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб) / С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. - С .91-95
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Атрощенко, Тетяна Олександрівна. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти / Т. О. Атрощенко. - С .96-101
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .102-106
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху / Т. І. Бутурлим. - С .107-112
Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины / Н. А. Ворона. - С .113-118
Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців / Ю. М. Жданович. - С .119-123
Качалова, Тетяна Василівна. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі / Т. В. Качалова. - С .124-127
Киричок, Інна Іванівна. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників / І. І. Киричок. - С .128-133
Коляденко, Світлана Миколаївна. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ / С. М. Коляденко. - С .134-139
Кузів, Марія Зіновіївна. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні / М. З. Кузів. - С .140-146
Мисак, Богдан Павлович. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни / Б. П. Мисак. - С .147-151
Повідайчик, Оксана Степанівна. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. - С .152-156
Шевчук, Марина Олександрівна. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .157-161
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку / О. Д. Вєтрова. - С .162-166
Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко. - С .167-172
Денисюк, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю / О. М. Денисюк. - С .173-177
Зінченко, Тетяна Василівна. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі / Т. В. Зінченко. - С .178-182
Конончук, Антоніна Іванівна. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери / А. І. Конончук. - С .183-187
Костіна, Валентина Вікторівна. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді / В. В. Костіна. - С .188-194
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь / Ю. Г. Новгородська. - С .195-199
Носова, Крістіана Вагіфівна. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів / К. В. Носова. - С .200-203
Останіна, Ніна Степанівна. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Останіна. - С .204-208
Падалка, Ольга Іванівна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу / О. І. Падалка. - С .209-213
Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії / Л. В. Пахомова. - С .214-218
Сайко, Наталія Олександрівна. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі / Н. О. Сайко. - С .219-223
Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури / Т. Р. Струтинська. - С .224-229
Сурсаєва, Інна Станіславівна. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах / І. С. Сурсаєва. - С .230-234
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США / О. О. Байбакова. - С .235-239
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) / В. В. Безлюдна. - С .240-243
Белан, Владислав Юрійович. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства / В. Ю. Белан. - С .244-247
Борисюк, Світлана Олексіївна. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі / С. О. Борисюк, Г. Бейгер. - С .248-253
Кияниця, Зінаїда Петрівна. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні / З. П. Кияниця. - С .254-263
Павлик, Надія Павлівна. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти / Н. П. Павлик. - С .264-273
Попович, Ірина Євгенівна. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії / І. Є. Попович. - С .274-279
Школяр, Лілія Володимирівна. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції / Л. В. Школяр. - С .280-285
РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Березівська, Лариса Дмитрівна. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) / Л. Д. Березівська. - С .286-290
Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової / І. В. Дяков. - С .291-295
Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності / Є. І. Коваленко. - С .296-300
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


    Березівська, Лариса Дмитрівна.
    Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) [Текст] / Л. Д. Березівська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 286-290
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Освіта в Україні--персоналії педагогів
   Освіта--національна освіта

Кл.слова (ненормовані):
журнал “Вільна українська школа” (1917-1920) -- національна освіта
Анотація: У статті аргументовано, що журнал “Вільна українська школа” (1917–1920) є джерелом вивчення ідей та діяльності відомого українського педагога Софії Русової щодо розбудови національної освіти в добу Української революції (1917– 1920). Виявлено інформацію про наукову та громадську діяльність педагога, редакторську роботу діячки в освітянському журналі.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)