К61 Коломієць, Оксана Миколаївна. Диференційоване навчання аналітичної геометрії студентів вищих навчальних закладів педагогічного профілю [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (математика) / О. М. Коломієць ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (Черкаси). - Черкаси : ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2009. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: навчання диференційоване методика навчання геометрії--аналітичної--студентів автореферати дисертацій--математика--методика викладання Дод.точки доступу: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (Черкаси) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Х22 Харченко, Анжела Станіславівна. Психолого-педагогічні критерії диференціації навчання молодших школярів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / А. С. Харченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
РУБ 88 Рубрики: критерії навчання навчання диференційоване автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Л69 Логвіна-Бик, Тетяна Анатоліївна. Педагогічне керівництво диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів (на прикладі предметів біологічного циклу) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Т. А. Логвіна-Бик ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: навчання диференційоване автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Л 61 Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання диференційоване Допрофільна підготовка учнів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації. Дод.точки доступу: Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 24 Барановська, Олена. Варіативність форм диференційованого навчання [Текст] / О. Барановська> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 26-29. Рубрики: навчання диференційоване Навчання--групове навчання навчання--колективна форма Навчання--методи--форми--засоби Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, Світлана. Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку XX ст. [Текст] / С. Шевченко> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 1. - С. 81-86 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 навчання диференційоване Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): єврейські діти -- навчання євреїв Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Диференційоване навчання навчання диференційоване Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): початкові училища Анотація: У статті розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ століття та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 48 Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Диференційоване навчання навчання диференційоване Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): індивідуальний підхід -- історія диференціації навчання Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти. Дод.точки доступу: Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\; Іваниця, Григорій Микитович (український філолог ; 1892-1938) \про нього\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \про нього\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (письменник ; 1876-1940) \про нього\; Лебединцев, Костянтин Феофанович (видатний математик-методист ; 1878-1925) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Л 69 Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників [Текст] / Н. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 43-48 Рубрики: навчання диференційоване Навчання--методи--форми--засоби Кл.слова (ненормовані): пізнавальна самостійність -- типи факультативних занять -- професійна орієнтація учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
О-53 Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексін> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання диференційоване СРСР--Освіта Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- профільні предмети -- факультативи Анотація: У статті висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній науці та практиці радянської школи в 30-70-х роках ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ю 20 Юзбашева, Галина. Підготовка вчителя хімї до упровадження диференційованого навчання [Текст] / Г. Юзбашева> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - N 5. - С. 20-23. Рубрики: Викладання хімії в школі навчання диференційоване Кл.слова (ненормовані): заняття з хімії -- система уроків -- мотивація до навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |