Н 76 Новоходская, М. В. Формирование ценностных ориентаций у учащихся младшего возраста в условиях сельской школы / М. В. Новоходская> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 50-54. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів школи (ліцей, гімназія, сільська школа) ціннісні орієнтації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): виховання школярів -- сільські школи -- сільські соціокультурні комплекси -- ціннісні орієнтації школярів -- учні молодшого віку -- формування ціннісних орієнтацій -- педагоги початкової школи Анотація: Про систему виховної роботи у загальноосвітніх школах сільської мистевості (формування ціннісних орієнтацій у школярів початкової школи). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 31 Сеньчукова, И. В. Социальное становление детей в условиях сельской школы / И. В. Сеньчукова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-34. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів--сільські школи--соціальне виховання учнів Росія Кл.слова (ненормовані): виховання школярів -- сільські школи -- соціальне виховання учнів -- соціальне становлення школярів -- практика сільських шкіл Анотація: Досвід роботи сільських шкіл з соціального виховання учнів, оцінки ефективності результатів соціального становлення сільських школярів (Російська Федерація). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 44 Беляев, А. В. Роль педагогической науки в развитии опыта трудового воспитания сельских школьников / А. В. Беляев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 53-62. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--шкільна освіта--сільські школи виховання трудове Кл.слова (ненормовані): економіка -- праця -- продуктивна праця -- науково-дослідницька праця -- педагогіка -- наукові дослідження -- наукові лабораторії -- виховання школярів -- трудове виховання школярів -- сільські школи -- моделі сільських шкіл -- агротехнічні моделі шкіл -- учнівські виробничі бригади -- сільськогосподарські експериментальні дослідження Анотація: Розглядається роль педагогічної науки в осмисленні досвіду сільських учнівських виробничих бригад. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 19 Данюшенков, В. С. Экспериментальная деятельность сельского учителя как форма становления его методологической компетентности / В. С. Данюшенков, О. В. Коршунова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 95-100. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вчителі--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність вчителів -- система шкільної освіти -- сільські школи -- вчителі сільських шкіл -- експериментальна діяльність вчителів -- педагогічний експеримент -- методологічна компетентність вчителів -- освітні стандарти Анотація: У статті розглядаються особливості експериментальної діяльності педагогів в умовах сільської школи Росії. Дод.точки доступу: Коршунова, О. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 47 Мелешко, Віра Василівна. Управління розвитком сільської малочисельної школи [Текст] : посібник / В. В. Мелешко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки, Лаб. сільськ. шк. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 103, [1] с. : табл. - Дод.: с. 95-99. - Л-ра: с. 100-101. - ISBN 978-966-644-334-5 : 55.00 грн. РУБ 373.01 Рубрики: Сільські школи--навчальні видання Управління школою Моделі розвитку школи Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): сільські школи -- сельские школы -- малочисленные школы -- малочисельні школи -- моделі управління школою Анотація: Розглядаються проблеми розвитку сільських малочисельних шкіл, що функціонують у сільській місцевості, розкривається сутність їхньої багатофункціональної ролі в освітньому просторі. Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки; Лабораторія сільської школи Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Р 47 Решетняк, Віктор. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив / В. Решетняк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 64-67. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Сільські школи--проблеми Кл.слова (ненормовані): сільські школи -- навчально-виховний процес -- соціально-економічні проблеми -- психолого-педагогічні проблеми -- навчально-методичні проблеми -- перспективи розвитку Анотація: У статті розглядаються проблеми, які нині є характерними для сільської школи. Серед них виокремлено психолого-педагогічні, зумовлені загостренням першої кризи підліткового віку. Розглянуто шляхи їх розв'язання з урахуванням досвіду провідних країн світу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш67 Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн. Зміст: Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17 Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26 Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33 Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41 Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48 Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53 Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65 Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71 Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80 Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87 Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95 Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103 Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108 Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117 Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122 Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137 Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148 Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158 Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164 Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170 Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178 Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187 Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
РУБ 371 Рубрики: Диференційоване навчання Педагогічні технології Початкова школа--Наукові видання Учнівське самоврядування Підготовка вчителів Сучасний педагог Кл.слова (ненормовані): диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя Дод.точки доступу: Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: УШ/2020/13/15 Журнал 2020р. N 13/15 (637-639) Калошин, В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин. - С.2–29. Кл.слова: позитивне мислення, успіх, Д. В. Гоменюк Бойко, В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко. - С.30–34. - Бібліогр.: 16 назв. Кл.слова: медіаосвіта, зарубіжна література, читацька компетентність Гончарова, А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова. - С.35–37. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: медіаосвіта, мовна поведінка, спілкування Іванов, О. Р. Школа сприяння здоров’ю / О. Р. Іванов. - С.38–56. Кл.слова: Служба здоров’я, Центр сприяння здоров’ю, збереження здоров’я Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова. - С.57–65. Кл.слова: сільські школи, українознавство, експериментальна робота Пастух, Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього" / Т. В. Пастух. - С.66–70. - Школа майбутнього Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу, інноваційні школи Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко. - С.71–77. - Бібліогр.: 6 назв. Кл.слова: державно-громадське управління, громадсько-активна школа, управління закладом освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 57–65.
Кл.слова (ненормовані): сільські школи -- українознавство -- експериментальна робота -- якісне навчання -- розвиток обдарувань -- позакласна виховна робота -- функціонування навчального закладу -- школа-родина Анотація: У статті презентована модель сучасної сільської школи, побудована на засадах українознавства. Особливістю школи є розвинута система експериментальної роботи під керівництвом Інституту Українознавства Міністерства освіти і науки України, що передбачає органічне поєднання якісного навчання, розвитку одарувань сільської молоді, результативної позакласної виховної роботи. Авторами представлено структурні схеми, моделі, які розкривають специфіку функціонування навчального закладу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 79 Шостак, М. Наш клас - велика дружна родина / Марія Шостак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 64. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): сільські школи -- робота закладу -- національно-патріотичне виховання -- Нова українська школа -- початкова школа Анотація: З досвіду роботи Нововелідницької ЗОШ І-ІІІ ступенів, Овруцького р-ну, Житомирської обл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клименко, Антоніна. Чи правомірне закриття сільських шкіл у зв’язку зі зменшенням обсягів освітньої субвенції [Текст] / А. Клименко> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 5. - С. 48-51. Рубрики: Освіта в Україні--управління освітою Кл.слова (ненормовані): сільські школи -- закриття сільських шкіл -- ліквідація закладів освіти -- освітня субвенція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |