Завалевський, Юрій.
    Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 17-19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--професіоналізм
   Професійна майстерність педагога

Кл.слова (ненормовані):
професійні знання -- компетентність -- педагогічне мислення -- педагогічна діяльність -- професійно-педагогічні здібності -- педагогічна техніка -- саморозвиток вчителя -- самовдосконалення вчителя -- функції вчителя
Анотація: У статті акцентується увага на ролі вчительства в розвитку нації. Наголошується, що професійно-педагогічна діяльність характеризується майстерністю та компетентністю, потребує постійного розвитку і саморозвитку. Автор виокремлює такі основні здібності до педагогічної діяльності, як комунікативність, перцептивні здібності, динамізм особистості, емоційна стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


371
Ш67


   
    Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн.
    Зміст:
Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17
Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26
Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33
Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41
Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48
Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53
Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65
Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71
Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80
Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87
Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95
Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103
Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108
Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117
Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122
Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137
Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148
Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158
Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164
Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170
Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187
Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
ДРНТІ
ББК 74.20я43
РУБ 371
Рубрики: Диференційоване навчання
   Педагогічні технології

   Початкова школа--Наукові видання

   Учнівське самоврядування

   Підготовка вчителів

   Сучасний педагог

Кл.слова (ненормовані):
диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя


Дод.точки доступу:
Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37.091.12:005.336.5](477)
Z99


    Єльникова, М. П.
    Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів [Текст] / М. П. Єльникова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 64–66. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Вчителі--педагогічна майстерність--управління
Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- діагностико-технологічний підхід -- технологічна карта -- заклади загальної середньої освіти -- саморозвиток вчителя -- самовдосконалення вчителя -- науково-методична робота
Анотація: У статті розкрито управління розвитком педагогічної майстерності вчителів закладу загальної середньої освіти, які полягають у створенні системи науково-методичної роботи, яка б урахувала особливості кожного вчителя, створювала умови для підвищення професійної компетентності вчителів, мотивувала їх до саморозвитку й самовдосконалення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)