37(09)(4Укр)
Ч-44


    Чепіга, Яків Феофанович (Зеленкевич).
    Вибрані педагогічні твори [Текст] : навчальний посібник / Я. Ф. Чепіга; Упоряд., наук. ред. Л. Д. Березівська ; Інститут педагогіки АПН України. - Х. : "ОВС", 2006. - 328 с. - ISBN 966-7858-44-8 : 25.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)я44
РУБ 37(09)(4Укр)
Рубрики: Національне виховання
   Самовиховання вчителя

   Трудове виховання



Дод.точки доступу:
Березівська, Л. Д. \упоряд., наук. ред.\; Інститут педагогіки АПН України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ГН/2006/2
   Журнал

Гуманітарні науки [Текст] : Науково-практичний журнал. - Ялта : Педагогічна преса, 2000 - . - Виходить двічі на рік
2006р. N 2
Зміст:
Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13
Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19
Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26
Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33
Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38
Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45
Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50
Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55
Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61
Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66
Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71
Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82
Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90
Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100
Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106
Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114
Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121
Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126
Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132
Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137
Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142
Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148
Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159
Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр
Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Березівська, Л. Д.
    Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) [Текст] / Л. Д. Березівська // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 76-82
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ШО1/2011/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 2
Зміст:
Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-4
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-10
Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-14
Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19
Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-25
Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33
Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37
Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40
Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) / О. П. Міхно. - С.41-43
Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні [Текст] / Л. Д. Березівська // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 34-37
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання
   Шкільна освіта

   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
Статут єдиної школи -- диференціація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


016:371
Ч-12


   
    Сава Христофорович Чавдаров : (до 120-річчя від дня народження) [Текст] : Біобібліографічний покажчик / Упоряд.: Л. О. Пономаренко, С. П. Пєєва, Л. М. Айвазова ; авт. вступ. ст.: Л. Д. Березівська, Л. С. Бондар ; наук. ред. П. І. Рогова ; Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського. - К. : Нілан-ЛТД, 2012. - 130 с. - (Видатні педагоги світу ; вип. 8). - 55.94 грн.
ББК 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1
РУБ 016:371
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагоги України

   Бібліографічні покажчики



Дод.точки доступу:
Пономаренко, Л. О.; Пєєва, С. П.; Айвазова, Л. М.; Березівська, Л. Д. \авт. вступ. ст.\; Бондар, Л.С. \авт. вступ. ст.\; Рогова, П. І. \ред.\; Чавдаров, Сава Христофорович (укр.педагог, лінгводидактик, методист, мовознавець ; 09.08.1892-20.09.1962) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського
Примірників всього: 3
фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1)

Шифр: ПП1/2013/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3
Зміст:
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр.: 3 назви.
Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16.
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр.: 4 назви.
Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр.: 11 назв.
Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-51. - Бібліогр.: 23 назви.
Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр.: 15 назв.
Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.76-84. - Бібліогр.: 19 назв.
Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр.: 5 назв.
Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр.: 16 назв.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.99-100.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Анотація: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Дод.точки доступу:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПП1/2017/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Библиогр. в конце ст.
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26.
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32.
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38.
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистого досвіду в контексті самопроектування особистості / Ю. Гуцол С. - С.39-43.
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48.
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55.
Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63.
Лук’янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людинив умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук’янова. - С.64-69.
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917-1920 рр.) [Текст] / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 1. - С. 77-84.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія освіти--Україна, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
дванадцятирічна загальна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)