Щ 64 Щербина, Л. Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна" [Текст] / Лариса Щербина> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 24-29. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): дослідницький метод -- особистісно орієнтоване навчання -- компетентнісно орієнтовані завдання Анотація: У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення. Дод.точки доступу: Грінченко, Борис Дмитрович (поет, прозаїк, драматург, літературний критик, мовознавець, фольклорист, педагог, бібліотекознавець, бібліограф, редактор, видавець ; 1863-1910) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
П 56 Пономарьова, Катерина. Компетентнісно орієнтовані завдання з української мови: особливосі конструювання та застосування [Текст] / К. Пономарьова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 10-14. Рубрики: Викладання української мови в початковій школі Кл.слова (ненормовані): завдання з української мови -- компетентнісно орієнтовані завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтовані завдання -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ярмолюк, Алла. Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 2-11. Рубрики: Викладання української мови в школі--синтаксис Кл.слова (ненормовані): навчання синтаксису -- складне речення -- комплексні вправи -- компетентнісно орієнтовані завдання -- мотивація -- рефлексія Анотація: В кінці статті презентовано розділ підручника “Складне речення. Складносурядне речення”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 73 Богданець-Білоскаленко, Н. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко) / Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 26-33. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- методика викладання -- навчально-методичний комплект -- змістові лінії -- Нова українська школа -- компетентнісно орієнтовані завдання -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2". Дод.точки доступу: Шумейко, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |