> Шифр: ПШ-2/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Про Типові навчальні плани початкової школи: Наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України № 572 10.06.2011. - С.1-7. Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/2012 навчальному році : Інструктивно-методичні рекомендації. - С.7-72. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти:Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 329 13.04.2011. - С.13-16. Савченко, О. Розвиток змісту початкової освіти в умовах Державного суверенітету України: методологічний, законодавчий, дидактичний аспекти / О. Савченко. - С.25-29. Гайова, Л. Орієнтовна розробка першого курсу в 3-4 класах, загальноосвітніх навчальних закладів у 2011-2012 н.р. / Л. Гайова, А. Жембровська, П. Колосов. - С.30-31. Гунько, С. Новий підхід до вивчення англійської мови на початковому етапі / С. Гунько. - С.32-34. Хома, О. Практично-професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах університету / О. Хома. - С.37-39. Скворцова, С. Обчислювальні навички як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра / С. Скворцова. - С.48-51. Листопад, Н. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнсна хзарактеристика / Н. Листопад. - С.51-54. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Листопад, Н. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна хзарактеристика [Текст] / Н. Листопад> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 51-54. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): освіта вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/7 Журнал 2017р. N 7 Про проведення всеукраїнського експерименту за темою "Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" на базі загальноосвітніх навчальних закладів : наказ ... від 02.11.2016 № 1319. - С.1. Бондаренко, Л. Центр патріотизму в Білій Церкві / Л. Бондаренко. - С.2–3. Бояренцева, І. Я у світі, 3 клас / І. Бояренцева. - С.3–5. Старовойтова, О. І оживе добра слава козацька : (пізнавально-інформаційна година) / О. Старовойтова. - С.5–7. Поліщук, С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів / С. Поліщук. - С.8–11. - Бібліогр.: 5 назв. Лобчук, О. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Лобчук. - С.12–15. Кулинич, Н. Урок української мови з використанням міжпредметних зв’язків для 2 класу / Н. Кулинич. - С.16–17. Шаповалова, І. "Поетична квітка України" : (поетичний ранок, присвячений Лесі Українці) / І. Шаповалова. - С.18–19. Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Н. Листопад. - С.20–25. Ланіна, О. Виховний захід у 1 класі / О. Ланіна. - С.25–27. Криворотенко, Л. Рослинний і тваринний світ Антарктиди : (урок з природознавства у 4 класі) / Л. Криворотенко. - С.27–28. Ступак, Н. Б. Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак. - С.29–31. Ісаєва, Л. Просвітницький тренінг "Зроби до здоров’я крок" / Л. Ісаєва. - С.32–33. Пекур, В. Історія й сьогодення Боярської ЗОШ № 4 / В. Пекур, О. Сивоконь. - С.34. Рудковська, О. Урок української мови (2 клас) / О. Рудковська, Н. Ванькевич. - С.35–37. Самаріна, О. Урок-казка : (українська мова, 2 клас) / О. Самаріна, О. Сивоконь. - С.37–39. Свиридюк, О. Урок української мови (4 клас) / О. Свиридюк, С. Ляденко. - С.39–40. Москаленко, О. Урок-КВК : (українська мова, 4 клас) / О. Москаленко, О. Сивоконь. - С.41–43. Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Т. Марченко. - С.44–46. - Бібліогр.: 7 назв. Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.47–49. - Бібліогр.: 4 назви. Жулковський, Б. Православний богослужбовий спів як засіб музичної терапії школярів / Б. Жулковський, М. Омельничук. - С.50–52. - Бібліогр.: 9 назв. Красоткіна, Н. Свято-концерт для бабусь і дідусів / Н. Красоткіна. - С.53–55. Зінченко, Н. Інтелектуальна гра "Найрозумніший" / Н. Зінченко. - С.56–60. Сіровська, О. "Хліб – усьому голова" / О. Сіровська. - С.62–63. Радіонова, Л. "Рідну землю, де живем, Україною зовем!" / Л. Радіонова. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтовані завдання -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1–3. - Бібліогр.: 5 назв. Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4–6. Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 7 назв. Каракоз, С. Борис Олійник : (1935–2017) / С. Каракоз. - С.9–13. Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14–17. - Бібліогр.: 11 назв. Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17–19. Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19–23. - Бібліогр.: 7 назв. Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24–27. Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27–32. - Бібліогр.: 2 назви. Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33–35. Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35–37. Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38. Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39–40. - Бібліогр.: 9 назв. Ґолибард, Є. Очищуюча сила сорому / Є. Ґолибард. - С.41–42. Третяк, З. Щаслива родина – щаслива дитина / З. Третяк. - С.43–49. - Бібліогр.: 5 назв. Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50–51. Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52–54. Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54–55. Кострицька, З. До Дня Соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56–57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Наталія Листопад> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 24–27. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- величина -- одиниці вимірювання -- довжина -- методичні особливості -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розкрито особливості опрацювання теми "Довжина" у 1 класі, оскільки правильно сформовані первинні уявлення про величину та вміння увимірювати довжину об’єктів стануть запорукою успішного формування вмінь вимірювати будь-які величини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |