Шифр: ПШ-2/2011/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2011р. N 8
Зміст:
Про Типові навчальні плани початкової школи: Наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України № 572 10.06.2011. - С.1-7.
Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/2012 навчальному році : Інструктивно-методичні рекомендації. - С.7-72.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти:Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 329 13.04.2011. - С.13-16.
Савченко, О. Розвиток змісту початкової освіти в умовах Державного суверенітету України: методологічний, законодавчий, дидактичний аспекти / О. Савченко. - С.25-29.
Гайова, Л. Орієнтовна розробка першого курсу в 3-4 класах, загальноосвітніх навчальних закладів у 2011-2012 н.р. / Л. Гайова, А. Жембровська, П. Колосов. - С.30-31.
Гунько, С. Новий підхід до вивчення англійської мови на початковому етапі / С. Гунько. - С.32-34.
Хома, О. Практично-професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах університету / О. Хома. - С.37-39.
Скворцова, С. Обчислювальні навички як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра / С. Скворцова. - С.48-51.
Листопад, Н. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнсна хзарактеристика / Н. Листопад. - С.51-54.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Л 63


    Листопад, Н.
    Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна хзарактеристика [Текст] / Н. Листопад // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 51-54. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
освіта вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2017/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 7
Зміст:
Про проведення всеукраїнського експерименту за темою "Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" на базі загальноосвітніх навчальних закладів : наказ ... від 02.11.2016 № 1319. - С.1.
Бондаренко, Л. Центр патріотизму в Білій Церкві / Л. Бондаренко. - С.2–3.
Бояренцева, І. Я у світі, 3 клас / І. Бояренцева. - С.3–5.
Старовойтова, О. І оживе добра слава козацька : (пізнавально-інформаційна година) / О. Старовойтова. - С.5–7.
Поліщук, С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів / С. Поліщук. - С.8–11. - Бібліогр.: 5 назв.
Лобчук, О. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Лобчук. - С.12–15.
Кулинич, Н. Урок української мови з використанням міжпредметних зв’язків для 2 класу / Н. Кулинич. - С.16–17.
Шаповалова, І. "Поетична квітка України" : (поетичний ранок, присвячений Лесі Українці) / І. Шаповалова. - С.18–19.
Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Н. Листопад. - С.20–25.
Ланіна, О. Виховний захід у 1 класі / О. Ланіна. - С.25–27.
Криворотенко, Л. Рослинний і тваринний світ Антарктиди : (урок з природознавства у 4 класі) / Л. Криворотенко. - С.27–28.
Ступак, Н. Б. Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак. - С.29–31.
Ісаєва, Л. Просвітницький тренінг "Зроби до здоров’я крок" / Л. Ісаєва. - С.32–33.
Пекур, В. Історія й сьогодення Боярської ЗОШ № 4 / В. Пекур, О. Сивоконь. - С.34.
Рудковська, О. Урок української мови (2 клас) / О. Рудковська, Н. Ванькевич. - С.35–37.
Самаріна, О. Урок-казка : (українська мова, 2 клас) / О. Самаріна, О. Сивоконь. - С.37–39.
Свиридюк, О. Урок української мови (4 клас) / О. Свиридюк, С. Ляденко. - С.39–40.
Москаленко, О. Урок-КВК : (українська мова, 4 клас) / О. Москаленко, О. Сивоконь. - С.41–43.
Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Т. Марченко. - С.44–46. - Бібліогр.: 7 назв.
Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.47–49. - Бібліогр.: 4 назви.
Жулковський, Б. Православний богослужбовий спів як засіб музичної терапії школярів / Б. Жулковський, М. Омельничук. - С.50–52. - Бібліогр.: 9 назв.
Красоткіна, Н. Свято-концерт для бабусь і дідусів / Н. Красоткіна. - С.53–55.
Зінченко, Н. Інтелектуальна гра "Найрозумніший" / Н. Зінченко. - С.56–60.
Сіровська, О. "Хліб – усьому голова" / О. Сіровська. - С.62–63.
Радіонова, Л. "Рідну землю, де живем, Україною зовем!" / Л. Радіонова. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51]:371.31
Л 63


    Листопад, Н.
    Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно орієнтовані завдання -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність
Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/12
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1–3. - Бібліогр.: 5 назв.
Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4–6.
Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 7 назв.
Каракоз, С. Борис Олійник : (1935–2017) / С. Каракоз. - С.9–13.
Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14–17. - Бібліогр.: 11 назв.
Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17–19.
Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19–23. - Бібліогр.: 7 назв.
Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24–27.
Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27–32. - Бібліогр.: 2 назви.
Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33–35.
Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35–37.
Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38.
Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39–40. - Бібліогр.: 9 назв.
Ґолибард, Є. Очищуюча сила сорому / Є. Ґолибард. - С.41–42.
Третяк, З. Щаслива родина – щаслива дитина / З. Третяк. - С.43–49. - Бібліогр.: 5 назв.
Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50–51.
Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52–54.
Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54–55.
Кострицька, З. До Дня Соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56–57.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51](477)
Л 63


    Листопад, Н.
    Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Наталія Листопад // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 24–27. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 1 класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики -- методика викладання -- величина -- одиниці вимірювання -- довжина -- методичні особливості -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розкрито особливості опрацювання теми "Довжина" у 1 класі, оскільки правильно сформовані первинні уявлення про величину та вміння увимірювати довжину об’єктів стануть запорукою успішного формування вмінь вимірювати будь-які величини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)