373.3.016:821.161.2]:371.31
В 23


    Вашуленко, О.
    Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / Оксана Вашуленко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 20–24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- комунікативно-мовленнєві вміння -- мовленнєва діяльність -- сприймання тексту -- діалогічне мовлення -- діалогічне спілкування -- усне монологічне мовлення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування й удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь на уроках літературного читання в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2019/2
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4.
Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання
Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6.
Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови
Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал.
Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка
Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал.
Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри
Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр.
Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання
Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр.
Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи
Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал.
Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота
Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр.
Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал.
Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Андрущенко, Н. П.
    Матеріали для аудіювання [Текст] : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 28–31. : мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--аудіювання
Кл.слова (ненормовані):
розуміння тексту -- сприймання тексту -- українська мова


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)