Костецкий, В. В.
    Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 85.30 + 87 + 88.4 + 74
Рубрики: Мистецтво--музичне мистецтво
   Філософія--філософія мистецтва--музичне мистецтво

   Психологія мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- філософія музичного мистецтва -- психологія музичного мистецтва -- історія музичного мистецтва -- теорія освіти -- освітній простір -- особистисть -- духовність особистості -- формування особистості
Анотація: Філософія музики і теорія освіти перетинаються при розгляді проблем особистості, що особливо стосуються духовності і внутрішнього світу людини.
Философия музыки и теория образования пересекаются при рассмотрении проблем личности, особенно касающихся духовности и внутреннего мира человека.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.5
Б 55


    Бех, І.
    Духовний шлях зростаючої особистості: обґрунтування орієнтирів [Текст] / Іван Бех // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 3–12. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5 + 88.37
Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості
   Особистість--духовний розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
духовність -- духовні ідеали -- духовний розвиток -- особистість -- духовність особистості -- духовні цінності -- психологічні бар’єри -- цінності -- виховний процес -- виховні приписи
Анотація: У статті на основі ціннісного порівняння Его-орієнтованого і духовно орієнтованого життя обстоюється особистісна перевага духовного. У зв’язку з цим виокремлюються чотири рівні функціонування духовності особистості: від її розуміння до практичної реалізації у поведінці, спілкуванні та діяльності.Запропоновано схему організації виховного процесу спрямованого на свідоме оволодіння зростаючою особистістю вищими духовними цінностями. На основі розкритого теоретичного стану проблеми "духовність-зростаюча особистість" обґрунтовано конкретні приписи як доцільні способи виховного впливу, коли вихованець, не створюючи психологічних бар’єрів, діє за їх ціннісним змістом, і який стає значущим для нього.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рибалка, Валентин.
    Методологія теоретичної та практичної психології [Текст] : психологічна діяльність і духовність особистості / В. Рибалка // Психолог. - 2017. - N 23/24. - С. 4-9.
Рубрики: Психологія--методологія психології
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діяльність -- перфектна діяльність -- духовність особистості -- наукова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.017.92(477)
Б 55


    Бех, І.
    Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Виховання--духовне виховання--компонентна технологія
Кл.слова (ненормовані):
духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність
Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)