15
М74


   
    Моделирование психической деятельности [Текст] : научное издание / А. А. Братко, П. П. Волков, А. Н. Кочергин, Г. И. Царегородцев. - М. : Мысль, 1969. - 384 с. : табл. - Л-ра: с. 357-382. - (в пер.) : 1.43 руб.
ДРНТІ
ББК 88
РУБ 15
Рубрики: Психічні процеси--моделювання
   Діяльність психічна--моделювання

   Моделювання (психол.)

   пам’ять

   Мислення--моделювання

   Сприйняття--моделювання

   Навчальна діяльність--моделювання

   Ігрова діяльність

   Творча діяльність--моделювання

   Емоції--моделювання

   Мотивація--моделювання

   Особистість--моделювання

   Патологічні явища--моделювання

   Психопатологічні синдроми--моделювання

   Методи психології

Кл.слова (ненормовані):
психологічна діяльність


Дод.точки доступу:
Братко, А. А.; Волков, П. П.; Кочергин, А. Н.; Царегородцев, Г. И.
Примірників всього: 2
фб (1), аб (1)
Свободны: фб (1), аб (1)



    Рибалка, Валентин.
    Методологія теоретичної та практичної психології [Текст] : психологічна діяльність і духовність особистості / В. Рибалка // Психолог. - 2017. - N 23/24. - С. 4-9.
Рубрики: Психологія--методологія психології
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діяльність -- перфектна діяльність -- духовність особистості -- наукова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.98
П 78


    Продан, Є.
    Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--батьки дітей з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід
Анотація: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12-057.164:159.98-051](477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--робота практичного психолога
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- інклюзивне середовище -- психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12-057.164:159.98-051](477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 7–19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- психологічна служба -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності педагога, тому вимагають від нього особливої уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)