М74 Моделирование психической деятельности [Текст] : научное издание / А. А. Братко, П. П. Волков, А. Н. Кочергин, Г. И. Царегородцев. - М. : Мысль, 1969. - 384 с. : табл. - Л-ра: с. 357-382. - (в пер.) : 1.43 руб.
РУБ 15 Рубрики: Психічні процеси--моделювання Діяльність психічна--моделювання Моделювання (психол.) пам’ять Мислення--моделювання Сприйняття--моделювання Навчальна діяльність--моделювання Ігрова діяльність Творча діяльність--моделювання Емоції--моделювання Мотивація--моделювання Особистість--моделювання Патологічні явища--моделювання Психопатологічні синдроми--моделювання Методи психології Кл.слова (ненормовані): психологічна діяльність Дод.точки доступу: Братко, А. А.; Волков, П. П.; Кочергин, А. Н.; Царегородцев, Г. И. Примірників всього: 2 фб (1), аб (1) Свободны: фб (1), аб (1) |
Рибалка, Валентин. Методологія теоретичної та практичної психології [Текст] : психологічна діяльність і духовність особистості / В. Рибалка> // Психолог. - 2017. - N 23/24. - С. 4-9. Рубрики: Психологія--методологія психології Кл.слова (ненормовані): психологічна діяльність -- перфектна діяльність -- духовність особистості -- наукова психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід Анотація: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- інклюзивне середовище -- психологічна допомога Анотація: Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 7–19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- психологічна служба -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- психологічна допомога Анотація: Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності педагога, тому вимагають від нього особливої уваги. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |