Г 11 Гірняк, Галина. Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів [Текст] / Г. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 129-140 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психодидактика інструментальна Вищі навчальні заклади--проектна діяльність Кл.слова (ненормовані): наукове проектування -- соціогуманітарне проектування -- психологічне проектування -- навчально-книжковий комплекс -- читацька діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, В. Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / В. Мартиненко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 3-7. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: молодші школярі--читання Початкова школа--читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- читацька діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Орлова, О. В. Великі "маленькі" герої дитячої літератури : урок за творами "Маленький лорд Фаунтлерой", "Маленька принцеса" Ф. Е. Бернетт. 5 класс / О. В. Орлова. - С.2-4 : іл. Кл.слова: сценарій уроку, біографія письменниці, самостійне читання Гузь, О. О. Історія народження Ісуса Христа очима дитини й дорослого в оповіданні Сельми Лагерлеф "Свята ніч". 5 клас / О. О. Гузь. - С.5-7 Кл.слова: біблійний текст, власне розуміння, смисл оповідання Григоренко, О. П. Урок з вивчення збірки Дж. Родарі "Казки по телефону" / О. П. Григоренко. - С.7-8 Кл.слова: світ казкових сюжетів, європейська культура, казкові історії Орлова, О. В. Політ над світом, політ над собою : урок за казкою Сельми Лагерлеф "Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією" / О. В. Орлова. - С.9-11 : іл. Кл.слова: ознаки літературної казки, мудра книга, талановита авторка Гузь, О. О. Вивчаємо повість-казку Яна Улофа Екгольма "Людвігові хитрому - ура! ура! ура!" / О. О. Гузь. - С.12-16 : фот. Кл.слова: мовно-стилістичне багатство, традиції фольклору, дитячі письменники Лемещук, Р. В. Система уроків за твором О. Гріна "Пурпурові вітрила". 7 клас / Р. В. Лемещук. - С.17-23 : іл. Кл.слова: аналіз твору, герої повісті, вчинки Складан, І. Й. Конспект уроку з вивчення драми Шиллера "Підступність і кохання". 9 клас / І. Й. Складан. - С.24-25 : портр. Кл.слова: почуття любові, моральний тріумф, сили зла Янкович, О. В. Читацька конференція з елементами квесту. За творами Люка Бессона "Артур і мініпути", Клайва Льюіса "Хроніки Нарнії", Кристофера Паоліні "Ерагон" / О. В. Янкович. - С.26-29 : іл. Кл.слова: освітні завдання, читацька діяльність, групи Тихоненко, С. О. "Творцы, творящие пустяки..." К пониманию особенностей художественного мира и авторской эстетической концепции сказки Джона Рональда Руэла Толкиена "Лист и дерево" / С. О. Тихоненко. - С.30-34 : іл. Кл.слова: читательское восприятие, философский смысл, жанровое своеобразие Мульченко, Г. П. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса / Г. П. Мульченко. - С.35-37 : табл. Кл.слова: читацькі інтереси, загальнолюдські цінності, позакласне читання Караменов, Николай. Почему не Борхес? / Н. Караменов. - С.38-40 Кл.слова: интеллектуальная значимость, постмодернисты, занимательность Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ш 42 Шелехова, Г. Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- функції читання -- стратегії читання Анотація: У статті висвітлюються особливості формування читацької діяльності як складника мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів знз у процесі сприймання навчальних письмових текстів, звертається увага на необхідність вироблення в школярів умінь і навичок читати для успішного навчання. У ній визначено етапи формування читацької компетентності, фактори й прийоми, які впливають на сприймання й розуміння письмових текстів, подано систему вправ і завдань щодо формування вмінь читати. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
В 11 В’юнова, О. Ю. Словникова хатинка [Текст] : тренажер для читання (1-й клас) / О. Ю. В’юнова> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 34/36. - С. 74-111. Рубрики: Початкова школа--дидактичні матеріали Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- читацька компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / Валентина Мартиненко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 16–20. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- мотив читання -- читацький інтерес -- читацькі уподобання -- літературне читання -- дитяча книга -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про читацьку діяльність та читацькі інтереси сучасних дітей молодшого шкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Ніна Кравець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 25–35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з інтелектуальними порушеннями -- читацька діяльність -- інноваційні технології -- підлітки -- уроки літератури -- корекційний процес -- читацький інтерес -- робота з твором Анотація: Розглянуто використання на уроках літератури інноваційних технологій навчанняи з метою формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено критерії інноваційності. Завдяки принципам виділено функції читацької діяльності та чинники, що впливають на оволодіння читацькою діяльністю підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано складові компоненти читацької діяльності: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, діяльнісний, комунікативний. Висвітлено методику використання на уроках літератури інноваційних технологій навчання протягом усіх етапів роботи учнів з твором. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 7-13. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- методика викладання -- методичні рекомендації -- читацька діяльність -- навчальні програми -- змістові лінії -- Нова українська школа -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |