Кривонос, Наталя.
    Система уроків з теми "Будова слова. Орфографія" [Текст] : українська мова, 5 клас / Н. Кривонос, О. Ліпеха, О. Ніколайцева // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 2. - С. 40-41. - Продовження. Початок.: 2013. - № 1.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
система уроків -- уроки -- будова слова -- орфограми -- орфографія -- значущі частини слова


Дод.точки доступу:
Ліпеха, Ольга; Ніколайцева, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.1-1
Г 62


    Голуб, Ніна.
    Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Н. Голуб // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 10. - С. 24-28. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-1
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
українська орфографія -- дослідницькі завдання -- орфограми буквені і небуквені -- бесіда -- тестові завдання -- уроки української мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Хом’як, Іван.
    Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови [Текст] / І. Хом’як // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 11. - С. 17-21.
Рубрики: Викладання української мови в школі--правопис
Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- компетентність -- компетентнісний підхід -- орфограми -- пунктограми -- правописна компетентність -- навчання правопису


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)