> Шифр: ПШ-2/2006/11 Журнал 2006р. N 11 Загрійчук, Л. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій / Л. Загрійчук. - С.1-4 Ілляшенко, Т. Дефіцит уваги у дітей з гіперактивністю / Т. Ілляшенко. - С.4-10 Іваниця, Г. Системно-творчий підхід до вироблення навички письма учнів молодших класів / Г. Іваниця, М. Кучинський. - С.11-14 Дудко, Л. Розв’язування задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.14-17 (далі буде) Гуз, К. Методичні рекомендації для вчителів щодо вивчення "Довкілля" в 1-4 класах / К. Гуз, Т. Водолазська. - С.18-21 Бабенко, Н. Вправи з граматики англійської мови / Н. Бабенко. - С.24-26 Пономарьова, К. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з української мови в I семестрі / К. Пономарьова. - С.35-41 Шпакова, В. Семестрова перевірка знань учнів з математики / В. Шпакова. - С.41-42 Мелешко, В. Формування логічних умінь як компонента алгоритмічної культури молодшого школяра / В. Мелешко, Ю. Мельник. - С.55-57 Вавіна, Л. Врахування порушення зору у дітей під час навчання в школі / Л. Вавіна. - С.58-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пономарьова, К. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень учнів з української мови в I семестрі [Текст] / К. Пономарьова> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 35-41 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--тестові завдання Кл.слова (ненормовані): уроки української мови в початковій школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Педагогічному факультету Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка - 30 років. - С.2-25 Мовчун, А. Найдивніше з див - Людина / А. Мовчун. - С.26-27 Плукар, Г. Учитель не урокодавець, а вихователь і наставник / Г. Плукар. - С.29 Пономарьова, К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів / К. Пономарьова. - С.34-38 Грона, Н. Використання різних видів списування для вироблення стійкої орфографічної навички у другокласників / Н. Грона. - С.39-43 Тарасенко, С. Відкритий урок з математики, 2 клас / С. Тарасенко. - С.47-50 Митник, О. Технологія побудови уроку як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.53-57 Гордіюк, Н. Урок логіки у шкільному розкладі : екзотика чи необхідність? / Н. Гордіюк. - С.57-58 Мартиненко, С. Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі : поради для батьків / С. Мартиненко. - С.59-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Компетентнісний підхід до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів [Текст] / К. Пономарьова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 34-38 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--мовлення Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Кочерга, О. Психофізіологія дозвілля дитини / О. Кочерга. - С.1-3. Хорошковська, О. Текст як основа розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови / О. Хорошковська, О. Петрук. - С.11-15 Веремійчик, І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання / І. Веремійчик. - С.30-34 Лобчук, О. Підготовка студентів до аналізу уроку української мови в початкових класах / О. Лобчук. - С.37-38 Петровська, Т. Поетика : навчальна програма курсу за вибором для 1-4 класів / Т. Петровська. - С.39-40 Кавуненко, О. Щоб засвітилися слова, або Дещиця зі згадок про Анатолія Костенецьког на тлі його творчості / О. Кавуненко. - С.45-47 Пономарьова, К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови / К. Пономарьова. - С.49-52 Папіжук, В. Реформування змісту навчання у початковій школі Франції / В. Папіжук. - С.56-59 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови [Текст] / К. Пономарьова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 49-52 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні викладання української мови в школі Молодші школярі Кафедра методики викладання української мови та літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Бех, І. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.3-5 Пономарьова, К. Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови / К. Пономарьова. - С.9-12 Хоменко, Л. Чому українська мова співуча / Л. Хоменко. - С.43-44 Ілляшенко, Т. Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі / Т. Ілляшенко. - С.47-50 Гавриленко, Т. Україномовні підручники з навчання грамоти початку XX ст. / Т. Гавриленко. - С.53-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови [Текст] / К. Пономарьова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 9-12 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови освіта шкільна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): соціокультурна складова молодшого школяра -- народознавство -- краєзнавчий матеріал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1–3. Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Б. Андрієвський. - С.3–4. - Бібліогр.: 5 назв. Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / А. Горлова. - С.5–6. Казаннікова, О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки / О. Казаннікова. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник. - С.9–10. Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова. - С.11–13. - Бібліогр.: 5 назв. Полєвікова, О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво : проект інноваційного уроку, присвяченого письменнику рідного краю та його творчості / О. Полєвікова. - С.13–15. Мельничук, Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Ю. Мельничук. - С.15–17. - Бібліогр.: 5 назв. Владимирова, А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері" / А. Владимирова, А. Білоус. - С.18–19. - Бібліогр.: 9 назв. Саган, О. Логіка вивчення теми "Інформація" / О. Саган, С. Микитюк. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Юрчук, Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Ю. Юрчук. - С.24–25. - Бібліогр.: 1 назва. Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Л. Сугейко, Н. Борисенко. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Резнік, Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі / Н. Резнік. - С.29–31. Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Т. Голінська. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв. Савченко, О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв. Маліновська, Л. Як пробуджується природа навесні : (виховний захід) / Л. Маліновська. - С.40–41. Ткач, Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити : (спортивно-художній проект з елементами національно-патріотичного виховання) / Н. Ткач, Н. Розсоха. - С.41–43. - Бібліогр.: 6 назв. Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова. - С.44–47. Марченко, Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей / Н. Марченко. - С.48–49. Губарєва, С. День Матері : (виховний захід) / С. Губарєва. - С.50–51. Терещук, А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі / А. Терещук. - С.52–53. Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Т. Карпенко. - С.54–56. Устименко, Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий... / Т. Устименко. - С.59. Пилипенко, Т. Сторінками історії нашого міста / Т. Пилипенко. - С.60–61. Сінна, І. Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв’язків у проектній діяльності на уроках трудового навчання, 4 клас) / І. Сінна. - С.61–62. Грицюк, Я. Первоцвіти / Я. Грицюк. - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Кочерга, О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга. - С.1–4. Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко. - С.5–7. - Бібліогр.: 7 назв. Куракіна, Т. Невмирущий Кобзар : (літературне читання, 2 клас) / Т. Куракіна. - С.7–9. - Бібліогр.: 3 назви. Стретович, Л. Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович. - С.10–12. - Бібліогр.: 2 назви. Склярова, О. Тиждень екологічного виховання / Олена Склярова. - С.12–17. - Бібліогр.: 8 назв. Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич. - С.17–18. Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова. - С.19–22. - Бібліогр.: 8 назв. Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова. - С.23–26. Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук. - С.27–31. Коряченко, Л. Ця чарівна книжкова країна : (виховний захід для учнів 2 класу) / Лідія Коряченко. - С.32–35. Коряченко, Л. Урок-подорож до лісу : (математика, 2 клас) / Лідія Коряченко. - С.35–37. Коряченко, Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко. - С.38–43. Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Мизюк, Н. Все починається з любові / Наталія Мизюк. - С.48–49. Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко. - С.50–52. - Бібліогр.: 2 назви. Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / І. Луценко. - С.53–56. - Бібліогр.: 9 назв. Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан. - С.57–58. Шевченко, Л. "Наша мова солов’їна" : (мовно-літературний ранок) / Л. Шевченко. - С.59–60. Пилюгина, Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року? / Людмила Пилюгина. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): правопис слів -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- урок з правопису у 2 класі Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: ПШ-2/2017/8 Журнал 2017р. N 8 Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг. - С.1. Гавриш, І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / І. Гавриш, А. Ткачов. - С.2–5. Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / О. Савченко. - С.6–12. Пономарьова, К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / К. Пономарьова. - С.12–15. Мартиненко, В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / В. Мартиненко. - С.16–20. - Бібліогр.: 7 назв. Вашуленко, О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / О. Вашуленко. - С.20–24. - Бібліогр.: 10 назв. Андрусенко, І. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів / І. Андрусенко. - С.25–28. - Бібліогр.: 3 назви. Бібік, Н. Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Н. Бібік. - С.29–33. Дробчак, Я. Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак, О. Дозорців. - С.33–39. Філіпінко, Л. Урок з математики у 1 класі / Л. Філіпінко. - С.39–41. Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції України. - С.41. Яновицька, Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Н. Яновицька. - С.42–46. - Бібліогр.: 7 назв. Митник, О. Підготовка батьків-вихователів до формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу / О. Митник, О. Чистяк. - С.47–49. Ходакова, Т. Секрети успішного виступу : (з досвіду ораторського мистецтва педагога) / Т. Ходакова. - С.49–51. Стрілець, С. Діти – дзеркало душі батьків / С. Стрілець. - С.52–53. Кацубо, Я. День народження нашого класу : (відкритий урок-мандрівка з елементами гуманної педагогіки Ш. О. Амонашвілі) / Я. Кацубо. - С.54–56. Білоконна, Н. Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Н. Білоконна. - С.58–60. - Бібліогр.: 3 назви. Коломенська, Т. Природа – наш дім, а ми дбайливі жителі в нім / Т. Коломенська. - С.61–62. Генатуліна, С. Народні символи України / С. Генатуліна. - С.62–63. Коряченко, Л. Хліб – усьому голова / Л. Коряченко. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році : [лист... від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415]. - С.1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : дод. до листа М-ва освіти та науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415. - С.1–15. Вашуленко, М. Про роботу за Букварем нового видання / М. Вашуленко, О. Вашуленко. - С.16–21. - Бібліогр.: 2 назви. Пономарьова, К. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / К. Пономарьова. - С.21–26. - Бібліогр.: 10 назв. Захарійчук, М. Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря (авт. М. Захарійчук) / М. Захарійчук. - С.26–30. Чумарна, М. Як у краплинці роси : (з досвіду творення інтегрованого підручника для найменших) / М. Чумарна. - С.31–33. Петрук, О. Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / О. Петрук. - С.34–35. Гільберг, Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.36–43. - Бібліогр.: 8 назв. Мельник, Д. Презентація проекту "Із чого виготовляють папір" / Д. Мельник. - С.44–46. Ляшенко, А. Презентація проекту "Бізнес-школа Агента змін" / А. Ляшенко. - С.46–49. Балютіна, К. Актуальні проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення / К. Балютіна. - С.50–54. - Бібліогр.: 10 назв. Савчук, М. Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / М. Савчук. - С.56. Сидоренко, С. Україна – свята моя земля : (музично-літературна композиція) / С. Сидоренко. - С.57–59. Степанець, С. Я – це Україна! / С. Степанець. - С.60–61. - Бібліогр.: 2 назви. Мельник, Д. Із чого виготовляють папір / Д. Мельник. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Лесик, Л. Велика таємниця маленької батарейки / Л. Лесик. - С.62–63. Ляшенко, А. Бізнес-школа Агента змін / А. Ляшенко. - С.63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 21–26. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Пономарьова, К. Щоб розцвітала наша мова, дітей вчимо любити слово : Реалізація змістовних ліній початкового курсу мовно-літературної освіти в 2-му класі / К. Пономарьова. - С.6-11 Митник, О. Масу предмета обчислить нескладно, як вивчити тему ретельно й доладно : Методика вивчення одиниць вимірювання маси / О. Митник, Н. Семеній. - С.12-15 Королюк, Т. З природою вчимось дружити : Ознайомлення учнів 1-го класу з рослинами і тваринами / Т. Королюк. - С.16-19 Деркач, О. Метафора як засіб формування уявлень про життєві цінності : Використання арт-педагогічних технік у виховній роботі / О. Деркач. - С.20-23 Грибачова, М. Звук до звука, слово до слова - звучить хай чарівно рідная мова : Автоматизація звуковимови в учнів початкових класів / М. Грибачова, К. Максименко. - С.43-45 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пономарьова, К. Щоб розцвітала наша мова, дітей вчимо любити слово [Текст] : реалізація змістовних ліній початкового курсу мовно-літературної освіти в 2-му класі / К. Пономарьова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 6-11 Рубрики: Початкова школа--мовлення Кл.слова (ненормовані): мовно-літературна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/9 Журнал 2020р. N 9 Пономарьова, К. Особливості навчання української мови в 3 класі : (методичні рекомендації щодо роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. Частина 1" авторів К. І. Пономарьової, Л. А. Гойової) / Катерина Пономарьова. - С.1-7. - Бібліогр.: 10 назв. Савченко, О. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі / Олександра Савченко. - С.7-13. Вашуленко, О. Методичні рекомендації щодо роботи за новим підручником "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автор О. В. Вашуленко) / Оксана Вашуленко. - С.14-20. - Бібліогр.: 1 назв. Захарійчук, М. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом з української мови до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 1" (автор М. Д. Захарійчук) / Мар'яна Захарійчук. - С.20-25. Богданець-Білоскаленко, Н. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко) / Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко. - С.26-33. - Бібліогр.: 6 назв. Кистанчук, Н. Урок-казка з української мови в 1 класі / Наталка Кистанчук. - С.34-37. - Бібліогр.: 1 назва. Петрик, О. Створюємо освітній простір групи подовженого дня / Ольга Петрик, Ольга Гриценко. - С.37-44 Петричко, І. Методичний супровід учителя Нової української школи / Ірина Петричко. - С.45-49 Зарічна, Г. Урок-дослідження "У пошуках Сонячних Зайчиків" : (урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас) / Галина Зарічна. - С.49-51 Криворчук, І. Домашні улюбленці : (урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас) / Ірина Криворчук. - С.51-54. Цюзік, І. Таємниці космосу : (урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас) / Цюзік Ірина. - С.54-56. Бондар, Л. Світ міняється від слів магічних : поетичний ранок до дня народження В. О. Сухомлинського : (за мотивами оповіднь педагога) / Лариса Бондар. - С.57-58. Сухаревська, О. Як організувати дистанційне навчання в закладах освіти : (з досвіду роботи Дарницького РНМЦ міста Києва) / Олена Сухаревська. - С.59-60. Бурнатова, В. Творчий проєкт для батьків "Стань ближчим своїй дитині" / Вікторія Бурнатова. - С.60-63. Шостак, М. Наш клас - велика дружна родина / Марія Шостак. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономарьова, К. Особливості навчання української мови в 3 класі : (методичні рекомендації щодо роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. Частина 1" авторів К. І. Пономарьової, Л. А. Гойової) / Катерина Пономарьова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 1-7. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- методичні рекомендації -- навчально-методичний комплект -- методи навчання -- Нова українська школа -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розповідається про методику навчання української мови в Новій українській школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |