Хоменко, І.
    Первинність і вторинність знань з точки зору медіа-етики доби постмодернізму (на прикладі взаємодії Національної радіокомпанії України та журналу "Сіверянський літопис") [Текст] / І. Хоменко // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2009. - N2/3. - С. 175-182
ББК 87 + 83
Рубрики: етика (загальні питання)
   психологія творчості,творч.здібностей

   текст(загальні питання)

   ЗМІ

Кл.слова (ненормовані):
плагиат -- художній текст
Анотація: Мета статті - показати етичні засади визначення первинності і вторинності художніх і публіцистичних текстів, плагиатом чи постмодерністським переосмісленням класики слід вважати численні літературні алюзії і прямі запозичення; де та межа, яка відокремлює наслідування традицій від крадіжки ідей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81"342.9:808.543"19"=111
Б67


    Бишук , Галина Володимирівна.
    Ритмічна модель англомовного художнього тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі соціально-психологічних оповідань письменників ХХ ст.) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук / Г.В. Бишук ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2003. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 81.2(англ)
Рубрики: англійська мова
   автореферати дисертацій--іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
художній текст


Дод.точки доступу:
Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

811.161.2'367
М80


    Морозова, Наталія Володимирівна.
    Структура та семантика складного речення в ідіостилі Євгена Гуцала (на матеріалі художньої прози) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.01 - українська мова / Н. В. Морозова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 81.411.1 + 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська мова--синтаксис--речення
   Українська література, 20 ст.

   автореферати дисертацій--українська мова

Кл.слова (ненормовані):
синтаксис української мови -- художній текст -- складне речення -- сполучні засоби -- семантико-синтаксичні відношення -- реченнєтворення -- індивідуальний стиль письменника


Дод.точки доступу:
Гуцало, Євген \о нем\; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн.
    Зміст:
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4
Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6
Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9
Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10
Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14
Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16
Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18
Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21
Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23
Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25
Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27
Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29
Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32
Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36
Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39
Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41
Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44
Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46
Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47
Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50
Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53
Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55
Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57
Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59
Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65
Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68
Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70
Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73
Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76
Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80
Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83
Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85
Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87
Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89
Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91
Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92
Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94
Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96
Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99
Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101
Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103
Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108
Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198
Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110
Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113
Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115
Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117
Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120
Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122
Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126
Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128
Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131
Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136
Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138
Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141
Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143
Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148
Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150
Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152
Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154
Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157
Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160
Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162
Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164
Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166
Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172
Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177
Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179
Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180
Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183
Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186
Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188
Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190
Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192
Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193
Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196
Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198
Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202
Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206
Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208
Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210
Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212
Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214
Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216
Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217
Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220
Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222
Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226
Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228
Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230
Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232
Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234
Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237
Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239
Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242
Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244
Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
ДРНТІ
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Викладання німецької мови
   Викладання біології в школі

   Вчителі--імідж

   Здоровий спосіб життя--молодь

   Вчителі--майстерність вчителя

   Викладання англійської мови в школі

   Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр.

   Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр.
Кл.слова (ненормовані):
альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

81.43.21
Д 86


    Д'яконова, І. Я.
    Навчання спонтанного монологічного мовлення учнів старшого ступеня на базі художнього тексту / І. Я. Д'яконова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 29. - С. 7-8.
ББК 81.43.21
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
   Мовлення учнів

Кл.слова (ненормовані):
монологічне мовлення -- спонтанне мовлення -- художній текст -- передтекстові завдання -- текстова робота -- післятекстова робота


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


83.3(4Укр)
Б 56


    Беценко, Тетяна.
    Філологічний аналіз художнього тексту [Текст] / Т. Беценко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 10. - С. 42-46. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
філологічний аналіз -- художній текст


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.1
Н 50


    Немировська, Олександра.
    Реальні антропономінації як засіб створення алюзії в художньому контексті [Текст] : на матеріалі роману О. Гончара "Твоя зоря" / О. Немировська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 1. - С. 30-33. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1
Рубрики: мова художніх творів
Кл.слова (ненормовані):
власні назви -- онімний простір -- реальні антропономінації -- фонові оніми -- художній текст


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81
А 72


    Антіпова, Альона Володимирівна.
    Повторна номінація у сучасному французькому художньому тексті: структура, семантика, прагматика [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філологічних наук. Спец.10.02.05-романські мови / А. В. Антіпова ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2013. - 19 с. -
УДК
ББК 81
РУБ 81
Рубрики: Французька мова--граматика
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- повторна номінація


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.268.3(4Укр)-22
П 14


    Паламар, Світлана.
    Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.3(4Укр)-22 + 83.3(4УКР)р10 + 88.844
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- читацьки компетенції -- 5 клас -- художній текст -- читацький інтерес -- теоретико-літературні поняття
Анотація: У статті розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


83.3(4Укр)5-8(Українка Л.)
Б 81


    Бондарева, Олена.
    Леся Українка - міфологічний концепт і актуальний дискурс української драматургії кінця ХХ - початку ХХІ слоліття / О. Бондарева // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 2. - С. 3-12. - Бібліогр.: 26 назв.
ББК 83.3(4Укр)5-8(Українка Л.)
Рубрики: Українська література--персоналії
Кл.слова (ненормовані):
драматургія -- п’єси -- художній текст -- художні образи


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


82
С 73


    Сподарик, Оксана Володимирівна.
    Британський полікодовий художній текст початку ХХІ століття: семантико-структурний та функційний виміри [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філологічних наук. Спец.10.02.04-германські мови / О. В. Сподарик ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ імені Ю. Федьковича, 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 82
РУБ 82
Рубрики: Художній текст англійський
   автореферати дисертацій--іноземні мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
художній текст


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

81
Л 84


    Лук’янець, Тетяна Геннадіївна.
    Ефект крупного плану в художньому та кінематографічному текстах: когнітивно-семіотичний і наративний аспекти( на матеріалі англомовної психологічної прози та її екранізацій) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філологічних наук. Спец.10.02.04-германські мови / Т. Г. Лук’янець ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2016. - 20 с. -
УДК
ББК 81
РУБ 81
Рубрики: тексти іноземними мовами
   автореферати дисертацій--германські мови

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- кінематографічний текст -- психологічна проза


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

83.3(4УКР)6-8(Голобородько В.)
Б 56


    Беценко, Тетяна.
    Філологічний аналіз поезії Василя Голобородька "З дитинства: дощ" [Текст] / Т. Беценко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 6. - С. 47-52. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4УКР)6-8(Голобородько В.)
Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина ; 21 ст. початок
Кл.слова (ненормовані):
поетичний твір -- художній текст -- композиція твору -- філологічний аналіз тексту -- мовні засоби виразності -- “З дитинства: дощ”, критика твору


Дод.точки доступу:
Голобородько, Василь Іванович (український письменник, поет ; 1945) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


81
Д 26


    Дегтярьова, Євгенія Олександрівна.
    Лінгвокогнітивні і наративні способи відтворення внутрішнього мовлення персонажів у французьких мінімалістичних художніх текстах [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.05-романські мови / Є. О. Дегтярьова ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2016. - 21 с. -
УДК
ББК 81
РУБ 81
Рубрики: Романські мови
   автореферати дисертацій--романські мови

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- мовлення персонажне


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)



    Бондаренко, Ю.
    Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 4. - С. 15-20
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методичні матеріали
   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
навчальні матеріали -- художній текст -- літературно-критичні джерела


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


15
Н 34


    Бронзенко, Тетяна Анатоліївна.
    Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми [Текст] / Т. А. Бронзенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 11-15
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра української літератури та журналістики
   Урок української літератури

   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

   Викладання української літератури в школі--уроки

Кл.слова (ненормовані):
психологія творчості -- художній текст -- мемуаристика


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


40
Н 34


    Пісня, Ксенія Сергіївна.
    Роль та відтворення просторової та анімалістичної символіки в художньому тексті [Текст] / К. С. Пісня, О. Ф. Свиридов // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 187-190
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
художній текст


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Свиридов, Олександр Федорович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)


82.09“195/198”
Ч-17


    Чамата, Ніна.
    Його праці активізують дослідницьку думку (До 100-річчя від дня народження Юрія Івакіна) [Текст] / Н. Чамата // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 50-52. . - ISSN 0236-1477
УДК
Рубрики: Українська література--історія, 20 ст.
   Українська література--літературознавство--персоналії літературознавців

Кл.слова (ненормовані):
шевченкознавство -- художній текст -- російський формалізм -- сонатна форма


Дод.точки доступу:
Івакін, Юрій Олексійович (український літературознавець і письменник, дослідник творчості Т. Г. Шевченка ; 1917-1983.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81’42:82:81’373.612.2
К 64


    Кононенко, Віталій Іванович.
    Лінгвокогнітивна інтерпретація гіперболічних і квалігіперболічних утворень [Текст] / В. І. Кононенко // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 2 (62). - С. 14-26. . - ISSN 1682-3540
УДК
Рубрики: Українська мова--стилістика
Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- гіперболізація -- квазігіпербола -- референт -- атрибут -- предикат -- троп -- метафора -- порівняння -- символ -- епітет -- дискурсивні слова -- каузація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Токмань, Ганна.
    Альбер Камю як літературний критик: діалог між художнім текстом і філософією [Текст] / Г. Токмань // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 8. - С. 77-88. . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Зарубіжна література--історія, 20 ст. 2 пол.
   Франція--література
Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- літературний критик -- абсурд -- бунт -- екзистенціальний зміст


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький письменник, філософ ; 1913-1960) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)