А 43 Актуальні проблеми журналістики [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський національний університет. - Ужгород : "ЛІРА", 2001. - 492 с. : ил. - ISBN 966-74-00-15-8 : 4.60 грн. Зміст: Берчак, І. Еволюція натуральних засобів масової комунікації та проблеми інформаційної безпеки / І. Берчак. - С .15-24 Васьківський, Ю. Визначення конкурентноспроможності газети / Ю. Васьківський. - С .46-52 Годованець, І. Особливості діяльності засобів масової інформації в екстремальних умовах / І. Годованець. - С .52-56 Гресько, О. Тенденції розвитку міжнародної тележурналістики (на прикладі Бі-Бі-Сі) / О. Гресько. - С .56-60 Гриценко, О. ЗМІ та проблеми етнополітичного розвитку України в процесі державотворення / О. Гриценко. - С .60-64 Демченко, В. Проблеми та перспективи розвитку національного телерадіопростору в контексті світового досвіду / В. Демченко. - С .64-69 Залізняк, Б. Журналіст в суспільстві: не втрачати лиця / Б. Залізняк. - С .78-83 Здоровега, В. Державотворення і професіоналізм журналіста / В. Здоровега. - С .84-92 Іванов, В. Регулювання діяльності комп’ютерних мас-медіа / В. Іванов. - С .92-106 Лизанчук, В. Яка енергія слова журналіста? / В. Лизанчук. - С .112-130 Лось, Й. Моральний тип мислення в публіцистиці (європейські традиції та українські реалії) / Й. Лось. - С .144-156 Лубкович, І. Природа та чинники успіху інформаційної війни / І. Лубкович. - С .156-159 Мамалига, А. Удержавлення й утвердження української мови в україні - чи це одне й те ж саме? / А. Мамалига, О. Пазяк. - С .159-163 Михайлин, І. Табун троянських коней, або парадокси українського інформаційного простору / І. Михайлин. - С .163-173 Паславський, І. Альтернативна преса та її роль у нестабільних політичних ситуаціях / І. Паславський. - С .173-182 Полушкіна, В. Журналістське розслідування як форма редакційної ініціативи / В. Полушкіна. - С .194-199 Приступенко, Т. Деякі аспекти мовної політики держави щодо функціонування інформаційного простору України / Т. Приступенко. - С .199-205 Різун, В. Про нові перспективи журналістської освіти в Україні / В. Різун. - С .205-207 Сидоренко, Н. Сучасна преса національних меншин в Україні / Н. Сидоренко; 215-221 Фінклер, Ю. Сучасна структуризація друкованих маекс-медіа України в контексті владного впливу на них / Ю. Фінклер. - С .221-226 Цісак, В. Друковані ЗМІ України (1991-2000): між політикою та ринком / В. Цісак. - С .226-230 Шеремет, Л. Проблеми реформування середньої школи у висвітленні педагогічних газет / Л. Шеремет. - С .230-234 Бойко, А. Держава і церква (за матеріалами православної періодики початку ХХ століття) / А. Бойко. - С .260-267 Кухта, М. Духовна культура особистості й засоби масової інформації / М. Кухта, В. Сагарда. - С .329-332 Лазоришин, І. Іван Долгош як письменник і журналіст / І. Лазоришин, О. Лазаришин. - С .332-339 Романчук, О. Моральність як необхідний атрибут творення громадянського суспільства, його саморганізації / О. Романчук. - С .344-350 Старченко, Т. Світ культури майбутнього журналіста: До проблеми викладання історико-літературних та літературознавчих дисциплін / Т. Старченко. - С .377-380 Хоменко, Т. Національне бачення української літературознавчої науки як утвердження національного "Я" в історії / Т. Хоменко. - С .402-408 Яценко, А. Голодомор 1932-1933 років у ретроспективі сучасного наукового погляду Заходу / А. Яценко. - С .408-418 Бесага, Р. Мовна дискусія на шпальтах газет / Р. Бесага. - С .418-422 Вовченко, Г. Відображення в мові ЗМІ тенденцій сучасного словостворення і слововжитку / Г. Вовченко. - С .422-425 Грабовська, С. Висвітлення екологічних проблем на сторінках місцевих газет / С. Грабовська. - С .434-438 Конюхова, Л. Парцеляція як один із засобів увиразнення мови телепередач / Л. Конюхова. - С .448-453 М’яснянкіна, Л. Синтаксичні особливості газетної реклами / Л. М’яснянкіна. - С .454-459 Партико, З. Некласичні види композиційної побудови повідомлень / З. Партико. - С .459-467 Пискач, О. Про актуальні питання культури українського мовлення засобів масової інформації / О. Пискач. - С .467-472 Сюсько, М. Особливості мови щоденника Василя Гренджі-Донського "Щастя і горе Карпатської України" / М. Сюсько, Я. Шебештян. - С .472-480 Шаповалова, Г. Абревіація в мові засобів масової інформації / Г. Шаповалова. - С .480-485 Яцимірська, М. Мова засобів масової інформації кінця ХХ століття / М. Яцимірська. - С .485-490
РУБ 002.6 Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ) Дод.точки доступу: Долгош, Іван \о нем\; Гренджі-Донський, Василь \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ужгородський національний університет Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 22 Мамонтова, Елла. Мовний фактор у формуванні національної концептосфери: державотворчий аспект [Текст] / Е. Мамонтова> // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2011. - N 4(49). - С. 27-36. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: мовна політика України Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): державотворення -- ідентичність -- державний атрибут -- концептосфера -- символічний простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн. Фахове видання з педагогічних наук Зміст: Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4 Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9 Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15 Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19 Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25 Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29 Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33 Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова) Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40 Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова) Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47 Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52 Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова) Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59 Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64 Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67 Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72 Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75 Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79 Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86 Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова) Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93 Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98 Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова) Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107 Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112 Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117 Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121 Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124 Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128 Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132 Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136 Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138 Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141 Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145 Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150 Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154 Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159 Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163 Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167 Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172 Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178 Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183 Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187 Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190 Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193 Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197 Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200 Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206 Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211 Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215 Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220 Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224 Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228 Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233 Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238 Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240 Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246 Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249 Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256 Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259 Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262 Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265 Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269 Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274 Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278 Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282 Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286 Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289 Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293 Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302 Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305 Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316 Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321 Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327 Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332 Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336 Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341 Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345 Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348 Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352 Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356 Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359 Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362 Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367 Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372 Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375 Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379 Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386 Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390 Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
РУБ 371 Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць Підготовка майбутніх вчителів Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови Підготовка майбутніх вчителів-філологів Неперервна освіта Викладання іноземної мови Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): інтернет-технології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 12 Павлов, В. Л. Учение Бенедикта Спинозы о Боге и религии в свете атеизма советской философии [Текст] / В. Л. Павлов> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 174-180. Рубрики: Філософія--персоналії філософів Кл.слова (ненормовані): радянська філософія -- субстанція -- атрибут -- атеїзм -- пантеїзм Дод.точки доступу: Спіноза, Бенедикт (нідерландський філософ ; 1632-1677) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: НТтЕ/2016/6 ( листопад-грудень) Журнал 2016р. N 6 ( листопад-грудень) Скрипник, Ганна. Етнографія в науковій біографії Євгенії Спаської / Г. Скрипник. - С.7-30. Глушко, Михайло. ”Дід" - традиційний хліборобський атрибут різдвяно-новорічних свят українців Надсяння / М. Глушко. - С.31-41. Курінна, Марина. Тип поселення та традиційне житло чехів Півдня України: локальні особливості (за матеріалами етнографічних досліджень Запорізької області) / М. Курінна. - С.42-46. Косаківський, Віктор. Міжкультурні взаємовпливи та трансформації в містечку Чечельник на Поділлі у XIX - на початку XXI століття / В. Косаківський. - С.47-56. Іванчишен, Віталій. Етнографічний напрям у науковому доробку Василя Данилевича / В. Іванчишен. - С.57-61. Данилевич, Василий. Случайные заметки в области этнографии / В. Данилевич. - С.62-67. Бех, Микола. Традиційний одяг околичної шляхти Північно-Східної Житомирщини кінця XIX - початку XX століття (за матеріалами села Бехи Коростенського району Житомирської області) / М. Бех. - С.68-76. Ганус, Дзвенислава. Народна етіологія дитячих захворювань на території українсько-польського пограниччя / Д. Ганус. - С.77-83. Гордійчук, Мирон. До 140-річчя ”Малорусских народных преданий и рассказов" Михайла Драгоманова: внесок у збірник етнографа Володимира Менчиця / М. Гордійчук. - С.84-91. Литвинчук, Наталія. Етнографічні жнива на слобожанському полі / Н. Литвинчук. - С.92-96. Бех, Микола. Історико-етнографічний вимір сучасної Південної Слобожанщини (за експедиційними матеріалами) / М. Бех [и др.]. - С.97-104. Стасюк, Олеся. Ще раз до питання дослідження Голодомору 1932-1933 років / О. Стасюк. - С.105-106. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 55 Глушко, Михайло. ”Дід" - традиційний хліборобський атрибут різдвяно-новорічних свят українців Надсяння [Текст] / М. Глушко> // Народна творчість та етнологія : Національна академія наук України, Інситут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів. - 2016. - N 6 ( листопад-грудень). - С. 31-41. . - ISSN 0130-6936 Рубрики: етнографія України--обряди, традиції Кл.слова (ненормовані): українці Надсяння -- обрядовий сніп (дід) -- Свят-вечір -- Новий рік -- Щедрий вечір -- звичаї -- обряди -- вірування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононенко, Віталій Іванович. Лінгвокогнітивна інтерпретація гіперболічних і квалігіперболічних утворень [Текст] / В. І. Кононенко> // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 2 (62). - С. 14-26. . - ISSN 1682-3540
Кл.слова (ненормовані): художній текст -- гіперболізація -- квазігіпербола -- референт -- атрибут -- предикат -- троп -- метафора -- порівняння -- символ -- епітет -- дискурсивні слова -- каузація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |