002.6
А 43


   
    Актуальні проблеми журналістики [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський національний університет. - Ужгород : "ЛІРА", 2001. - 492 с. : ил. - ISBN 966-74-00-15-8 : 4.60 грн.
    Зміст:
Берчак, І. Еволюція натуральних засобів масової комунікації та проблеми інформаційної безпеки / І. Берчак. - С .15-24
Васьківський, Ю. Визначення конкурентноспроможності газети / Ю. Васьківський. - С .46-52
Годованець, І. Особливості діяльності засобів масової інформації в екстремальних умовах / І. Годованець. - С .52-56
Гресько, О. Тенденції розвитку міжнародної тележурналістики (на прикладі Бі-Бі-Сі) / О. Гресько. - С .56-60
Гриценко, О. ЗМІ та проблеми етнополітичного розвитку України в процесі державотворення / О. Гриценко. - С .60-64
Демченко, В. Проблеми та перспективи розвитку національного телерадіопростору в контексті світового досвіду / В. Демченко. - С .64-69
Залізняк, Б. Журналіст в суспільстві: не втрачати лиця / Б. Залізняк. - С .78-83
Здоровега, В. Державотворення і професіоналізм журналіста / В. Здоровега. - С .84-92
Іванов, В. Регулювання діяльності комп’ютерних мас-медіа / В. Іванов. - С .92-106
Лизанчук, В. Яка енергія слова журналіста? / В. Лизанчук. - С .112-130
Лось, Й. Моральний тип мислення в публіцистиці (європейські традиції та українські реалії) / Й. Лось. - С .144-156
Лубкович, І. Природа та чинники успіху інформаційної війни / І. Лубкович. - С .156-159
Мамалига, А. Удержавлення й утвердження української мови в україні - чи це одне й те ж саме? / А. Мамалига, О. Пазяк. - С .159-163
Михайлин, І. Табун троянських коней, або парадокси українського інформаційного простору / І. Михайлин. - С .163-173
Паславський, І. Альтернативна преса та її роль у нестабільних політичних ситуаціях / І. Паславський. - С .173-182
Полушкіна, В. Журналістське розслідування як форма редакційної ініціативи / В. Полушкіна. - С .194-199
Приступенко, Т. Деякі аспекти мовної політики держави щодо функціонування інформаційного простору України / Т. Приступенко. - С .199-205
Різун, В. Про нові перспективи журналістської освіти в Україні / В. Різун. - С .205-207
Сидоренко, Н. Сучасна преса національних меншин в Україні / Н. Сидоренко; 215-221
Фінклер, Ю. Сучасна структуризація друкованих маекс-медіа України в контексті владного впливу на них / Ю. Фінклер. - С .221-226
Цісак, В. Друковані ЗМІ України (1991-2000): між політикою та ринком / В. Цісак. - С .226-230
Шеремет, Л. Проблеми реформування середньої школи у висвітленні педагогічних газет / Л. Шеремет. - С .230-234
Бойко, А. Держава і церква (за матеріалами православної періодики початку ХХ століття) / А. Бойко. - С .260-267
Кухта, М. Духовна культура особистості й засоби масової інформації / М. Кухта, В. Сагарда. - С .329-332
Лазоришин, І. Іван Долгош як письменник і журналіст / І. Лазоришин, О. Лазаришин. - С .332-339
Романчук, О. Моральність як необхідний атрибут творення громадянського суспільства, його саморганізації / О. Романчук. - С .344-350
Старченко, Т. Світ культури майбутнього журналіста: До проблеми викладання історико-літературних та літературознавчих дисциплін / Т. Старченко. - С .377-380
Хоменко, Т. Національне бачення української літературознавчої науки як утвердження національного "Я" в історії / Т. Хоменко. - С .402-408
Яценко, А. Голодомор 1932-1933 років у ретроспективі сучасного наукового погляду Заходу / А. Яценко. - С .408-418
Бесага, Р. Мовна дискусія на шпальтах газет / Р. Бесага. - С .418-422
Вовченко, Г. Відображення в мові ЗМІ тенденцій сучасного словостворення і слововжитку / Г. Вовченко. - С .422-425
Грабовська, С. Висвітлення екологічних проблем на сторінках місцевих газет / С. Грабовська. - С .434-438
Конюхова, Л. Парцеляція як один із засобів увиразнення мови телепередач / Л. Конюхова. - С .448-453
М’яснянкіна, Л. Синтаксичні особливості газетної реклами / Л. М’яснянкіна. - С .454-459
Партико, З. Некласичні види композиційної побудови повідомлень / З. Партико. - С .459-467
Пискач, О. Про актуальні питання культури українського мовлення засобів масової інформації / О. Пискач. - С .467-472
Сюсько, М. Особливості мови щоденника Василя Гренджі-Донського "Щастя і горе Карпатської України" / М. Сюсько, Я. Шебештян. - С .472-480
Шаповалова, Г. Абревіація в мові засобів масової інформації / Г. Шаповалова. - С .480-485
Яцимірська, М. Мова засобів масової інформації кінця ХХ століття / М. Яцимірська. - С .485-490
ДРНТІ
ББК 76.12
РУБ 002.6
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)


Дод.точки доступу:
Долгош, Іван \о нем\; Гренджі-Донський, Василь \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ужгородський національний університет
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

67.9(4УКР)
М 22


    Мамонтова, Елла.
    Мовний фактор у формуванні національної концептосфери: державотворчий аспект [Текст] / Е. Мамонтова // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2011. - N 4(49). - С. 27-36. - Библиогр. в конце ст.
ББК 67.9(4УКР) + 81.411.1
Рубрики: мовна політика України
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
державотворення -- ідентичність -- державний атрибут -- концептосфера -- символічний простір


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Зміст:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

87.3(0)
П 12


    Павлов, В. Л.
    Учение Бенедикта Спинозы о Боге и религии в свете атеизма советской философии [Текст] / В. Л. Павлов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 174-180.
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія--персоналії філософів
Кл.слова (ненормовані):
радянська філософія -- субстанція -- атрибут -- атеїзм -- пантеїзм


Дод.точки доступу:
Спіноза, Бенедикт (нідерландський філософ ; 1632-1677) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: НТтЕ/2016/6 ( листопад-грудень)
   Журнал

Народна творчість та етнологія [Текст] : Національна академія наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів/ наукове видання. - Київ : НАН України. - ISSN 0130-6936. - Виходит раз на два місяця
2016р. N 6 ( листопад-грудень)
Зміст:
Скрипник, Ганна. Етнографія в науковій біографії Євгенії Спаської / Г. Скрипник. - С.7-30.
Глушко, Михайло. ”Дід" - традиційний хліборобський атрибут різдвяно-новорічних свят українців Надсяння / М. Глушко. - С.31-41.
Курінна, Марина. Тип поселення та традиційне житло чехів Півдня України: локальні особливості (за матеріалами етнографічних досліджень Запорізької області) / М. Курінна. - С.42-46.
Косаківський, Віктор. Міжкультурні взаємовпливи та трансформації в містечку Чечельник на Поділлі у XIX - на початку XXI століття / В. Косаківський. - С.47-56.
Іванчишен, Віталій. Етнографічний напрям у науковому доробку Василя Данилевича / В. Іванчишен. - С.57-61.
Данилевич, Василий. Случайные заметки в области этнографии / В. Данилевич. - С.62-67.
Бех, Микола. Традиційний одяг околичної шляхти Північно-Східної Житомирщини кінця XIX - початку XX століття (за матеріалами села Бехи Коростенського району Житомирської області) / М. Бех. - С.68-76.
Ганус, Дзвенислава. Народна етіологія дитячих захворювань на території українсько-польського пограниччя / Д. Ганус. - С.77-83.
Гордійчук, Мирон. До 140-річчя ”Малорусских народных преданий и рассказов" Михайла Драгоманова: внесок у збірник етнографа Володимира Менчиця / М. Гордійчук. - С.84-91.
Литвинчук, Наталія. Етнографічні жнива на слобожанському полі / Н. Литвинчук. - С.92-96.
Бех, Микола. Історико-етнографічний вимір сучасної Південної Слобожанщини (за експедиційними матеріалами) / М. Бех [и др.]. - С.97-104.
Стасюк, Олеся. Ще раз до питання дослідження Голодомору 1932-1933 років / О. Стасюк. - С.105-106.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.5(4Укр)
Г 55


    Глушко, Михайло.
    ”Дід" - традиційний хліборобський атрибут різдвяно-новорічних свят українців Надсяння [Текст] / М. Глушко // Народна творчість та етнологія : Національна академія наук України, Інситут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів. - 2016. - N 6 ( листопад-грудень). - С. 31-41. . - ISSN 0130-6936
ББК 63.5(4Укр)
Рубрики: етнографія України--обряди, традиції
Кл.слова (ненормовані):
українці Надсяння -- обрядовий сніп (дід) -- Свят-вечір -- Новий рік -- Щедрий вечір -- звичаї -- обряди -- вірування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81’42:82:81’373.612.2
К 64


    Кононенко, Віталій Іванович.
    Лінгвокогнітивна інтерпретація гіперболічних і квалігіперболічних утворень [Текст] / В. І. Кононенко // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 2 (62). - С. 14-26. . - ISSN 1682-3540
УДК
Рубрики: Українська мова--стилістика
Кл.слова (ненормовані):
художній текст -- гіперболізація -- квазігіпербола -- референт -- атрибут -- предикат -- троп -- метафора -- порівняння -- символ -- епітет -- дискурсивні слова -- каузація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)