371(075.3)
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Учитель

   Спілкування педагогічне

   Дидактика

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Комп’ютерна техніка

   Проблемне навчання

   Програмоване навчання

   Технології навчання

   Виховання--методи--форми

   Колектив

   Самовиховання школярів

   Сім’я і школа

   Поведінка--відхилення

   Важковиховуваність

   Школознавство

   Управління освітою

   Управління школою

   Методична робота в школі

   Навчально-методична робота--планування

   Планування--школа

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІСТ ОСВІТИ


Дод.точки доступу:
Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович
Примірників всього: 53
ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)

37(4Укр)2
Н 63


    Ніколаєнко, Станіслав Миколайович.
    Стратегія розвитку освіти України: Початок XXI століття [Текст] : научное издание / С. М. Ніколаєнко ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Знання, 2006. - 253 с. - ISBN 966-346-130-6 : 6.10 грн.
    Зміст:
Державна програма розвитку освіти в Україні на 2006 - 2010 роки: Концепція . - С .211-228
Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці на 2006-2010 роки: Державна програма . - С .228-232
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр)
РУБ 37(4Укр)2
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Інформаційне забезпечення управлння освітою

   Освіта в Україні--розвиток освіти

   Професійна підготовка

   Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інформатизація вищої освіти


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Ястребова, В. Я.
    Освітня програма сільської школи [Текст] / В.Я. Ястребова // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: педагогічні технології
   моніторинг в освіті

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- освітній моніторинг
Анотація: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Корсак, К.
    Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки [Текст] / К. Корсак // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 10-15.
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти


Немає відомостей про примірники



    Савченко, О.
    Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текст] / О. Савченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- 12-річна школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


372.013.42:378.14(043.3)
С14


    Сайко, Наталія Олександрівна.
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Сайко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- зміст освіти -- етапи підготовки -- дошкільна педагогіка -- автореферати з дошкільної педагогіки


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378.147:339.543(043.2)
П12


    Павленко, Олена Олександрівна.
    Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. О. Павленко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Професійна освіта
   митна служба

   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інновації -- інтегрований підхід


Дод.точки доступу:
Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
С21


    Саф'янюк, Зоряна Георгіївна.
    Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / З. Г. Саф'янюк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
реальна освіта -- реальні навчальні заклади -- навчальний план -- зміст освіти


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

331.543(477)
В 14


    Вайнтрауб, М.
    Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій
Анотація: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.014.52(73)
Л 73


    Локшина, О. І.
    До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   релігія і освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта та педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
школи -- державні школи -- релігійне виховання -- зміст освіти -- національні стандарти -- освіта -- зміст освіти -- зміст освіти у школах
Анотація: Охарактеризовано статус релігії в шкільній освіті США, проаналізовані особливості структурування знань з релігії в національних освітніх стандартах для державних шкіл.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Ц 67


    Ципко, Вікторія.
    Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Виховання студентів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання
Анотація: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74
Л 61


    Липова, Людмила.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: навчання диференційоване
   Допрофільна підготовка учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів
Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


81.43.21-90
Б 77


    Бойко, Е. Ю.
    Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент
Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74
H99


   
    IV українсько-польський форум // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - 2-а с. обкл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Педагогічна освіта
   освіта в Україні--міжнародні зв’язки

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- теорія змісту освіти -- форуми -- освітні форуми -- українсько-польські форуми -- розвиток педагогічних наук -- технології підготовки вчителя
Анотація: Стаття присвячена науковому форуму "Україна - Польща", який є спільним проектом Національної академії педагогічних наук України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
П 55


    Пометун, Олена.
    Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Учні
   Навчальна діяльність учнів

   школа сучасності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
О-76


    Остапчук, Олена.
    Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: школа сучасності
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності
Анотація: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


81.43.21
Г 70


    Горчакова, Н. В.
    Изучение иностранного языка как средство приобщения к другой культуре [Текст] / Н. В. Горчакова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти
   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Кафедра англійської філології

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- полікультурність -- соціолінгвізм -- лінгвокраїнознавство
Анотація: Вивчення іноземної мови допомагає учням розвивати особисте відношення до культури, формувати систему моральних цінностей та позитивне ставлення до іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Дод.точки доступу:
Конфуцій \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Лупійчук, Алла.
    Сучасна шкільна літературна освіта : стан, проблеми, перспективи / А. Лупійчук // Укр. мова й л-ра в серед. шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 9. - С. 75-76
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: освіта літературна
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- літературна освіта -- шкільна літературна освіта -- читання -- читання книг -- життєво-важлива інформація


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


74.2
С 37


    Симоненко, Тетяна.
    Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Зміст освіти
   лінгводидактика

   Освіта--інновації

   Освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)