Г 15 Галузяк, Василь Михайлович. Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Учитель Спілкування педагогічне Дидактика Методи навчання Засоби навчання Комп’ютерна техніка Проблемне навчання Програмоване навчання Технології навчання Виховання--методи--форми Колектив Самовиховання школярів Сім’я і школа Поведінка--відхилення Важковиховуваність Школознавство Управління освітою Управління школою Методична робота в школі Навчально-методична робота--планування Планування--школа Кл.слова (ненормовані): ЗМІСТ ОСВІТИ Дод.точки доступу: Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович Примірників всього: 53 ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11) |
Н 63 Ніколаєнко, Станіслав Миколайович. Стратегія розвитку освіти України: Початок XXI століття [Текст] : научное издание / С. М. Ніколаєнко ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Знання, 2006. - 253 с. - ISBN 966-346-130-6 : 6.10 грн. Зміст: Державна програма розвитку освіти в Україні на 2006 - 2010 роки: Концепція . - С .211-228 Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці на 2006-2010 роки: Державна програма . - С .228-232
РУБ 37(4Укр)2 Рубрики: Вища освіта в Україні Інформаційне забезпечення управлння освітою Освіта в Україні--розвиток освіти Професійна підготовка Управління освітою Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- інформатизація вищої освіти Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ястребова, В. Я. Освітня програма сільської школи [Текст] / В.Я. Ястребова> // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
Рубрики: педагогічні технології моніторинг в освіті Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітній моніторинг Анотація: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки [Текст] / К. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 10-15. Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект Кл.слова (ненормовані): зміст освіти Немає відомостей про примірники |
Савченко, О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текст] / О. Савченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7 Рубрики: освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- 12-річна школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С14 Сайко, Наталія Олександрівна. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Сайко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2004. - 20 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): соціалізація особистості -- зміст освіти -- етапи підготовки -- дошкільна педагогіка -- автореферати з дошкільної педагогіки Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П12 Павленко, Олена Олександрівна. Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. О. Павленко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 40 с. -
Рубрики: Професійна освіта митна служба автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- інновації -- інтегрований підхід Дод.точки доступу: Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С21 Саф'янюк, Зоряна Георгіївна. Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / З. Г. Саф'янюк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки Кл.слова (ненормовані): реальна освіта -- реальні навчальні заклади -- навчальний план -- зміст освіти Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В 14 Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Професійна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій Анотація: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 73 Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах релігія і освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності США--освіта та педагогіка Кл.слова (ненормовані): школи -- державні школи -- релігійне виховання -- зміст освіти -- національні стандарти -- освіта -- зміст освіти -- зміст освіти у школах Анотація: Охарактеризовано статус релігії в шкільній освіті США, проаналізовані особливості структурування знань з релігії в національних освітніх стандартах для державних шкіл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 67 Ципко, Вікторія. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання студентів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання Анотація: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Л 61 Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання диференційоване Допрофільна підготовка учнів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації. Дод.точки доступу: Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 77 Бойко, Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
H99 IV українсько-польський форум > // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - 2-а с. обкл. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна освіта освіта в Україні--міжнародні зв’язки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- теорія змісту освіти -- форуми -- освітні форуми -- українсько-польські форуми -- розвиток педагогічних наук -- технології підготовки вчителя Анотація: Стаття присвячена науковому форуму "Україна - Польща", який є спільним проектом Національної академії педагогічних наук України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 55 Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Учні Навчальна діяльність учнів школа сучасності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи Анотація: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
О-76 Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: школа сучасності Зміст освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності Анотація: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Г 70 Горчакова, Н. В. Изучение иностранного языка как средство приобщения к другой культуре [Текст] / Н. В. Горчакова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти Кафедра англійської мови та методики викладання Кафедра англійської філології Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- полікультурність -- соціолінгвізм -- лінгвокраїнознавство Анотація: Вивчення іноземної мови допомагає учням розвивати особисте відношення до культури, формувати систему моральних цінностей та позитивне ставлення до іноземної мови. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Ш 83 Шпарик, Оксана Михайлівна. Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Китай--освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта Анотація: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.). Дод.точки доступу: Конфуцій \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Лупійчук, Алла. Сучасна шкільна літературна освіта : стан, проблеми, перспективи / А. Лупійчук> // Укр. мова й л-ра в серед. шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 9. - С. 75-76 Рубрики: освіта літературна Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- літературна освіта -- шкільна літературна освіта -- читання -- читання книг -- життєво-важлива інформація Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
С 37 Симоненко, Тетяна. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Зміст освіти лінгводидактика Освіта--інновації Освітні технології Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |