П 18 Паращенко, Людмила Іванівна. Жити і вчитися в Україні [Текст] : учебное пособие / Л. І. Паращенко. - К. : Веселка, 2000. - 179 с. : іл. - ISBN 966-01-0165-1 : 4.00 грн.
РУБ 37(4Укр) Рубрики: Педагогічні технології Дод.точки доступу: Київський ліцей бізнесу \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 67 Аніщенко, Олена Валеріївна. Сучасні педагогічні технології [Текст] : курс лекцій / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 198 с. - Предм.покажч.: с. 191-198. - 6.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Школа Педагогічні інновації Педагогічні технології Виховні технології Класний керівник Учні--важковиховуваність Кл.слова (ненормовані): школярі Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 95 Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62) Свободны: Ч.З.№2 (31), фб (1), ав (1), аб (62) |
С91 Сучасні педагогічні технології [Текст] : Програма навчального курсу (за вимогами кредитно-модульної системи) / Уклад.: Л. О. Дубровська, В. М. Солова, М. О. Шевчук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 16 с. - Літю.: с. 14-16. - 1.20 грн.
РУБ 371(073.3) Рубрики: Педагогічні технології Дод.точки доступу: Дубровська, Лариса Олександрівна; Солова, Валентина Миколаївна; Шевчук, Марина Олександрівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 35 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (28) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (28) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн. Зміст: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6 Педагогічна технологія як наука . - С .6-8 Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9 Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10 Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13 Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16 Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21 Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24 Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27 Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29 Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33 Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38 Особистісно орієнтоване навчання . - С .38 Особистісно орієнтовані технології . - С .39 Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41 Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43 Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49 Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50 Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50 Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56 Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62 Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65 Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69 Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71 Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73 Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75 Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78 Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80 Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83 Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86 Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89 Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91 Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93 Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97 Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99 Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103 УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105 Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107 Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109 Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112 Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116 Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119 Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122 ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142 Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144 Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146 Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150 ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152 Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152 Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156 Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158 Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161 Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163 Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165 Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166 Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167 Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178 Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180 Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183 Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185 Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188 Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190 Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
РУБ 371(075.35) Рубрики: Педагогічні технології Технології навчання Особистісно зорієнтоване навчання Вальдорфська педагогіка Школа Монтессорі Інноваційні технології навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 100 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
Шемшурина, А. И. Этическое воспитание как средство изменения нравственной сферы жизнедеятельности детей [Текст] / А.И. Шемшурина> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2002. - N№ 3 (31). - С. 245-250
Рубрики: педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): педагогические технологии Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ястребова, В. Я. Освітня програма сільської школи [Текст] / В.Я. Ястребова> // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
Рубрики: педагогічні технології моніторинг в освіті Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітній моніторинг Анотація: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тищук, Л. Психологічні передумови гуманізації взаємодії педагога і дитини в дошкільному закладі [Текст] / Л. Тищук> // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2005. - N8 (лютий). - С. 3-6
Рубрики: педагогічна психологія психологія дошкільника дошкільне виховання Заклади дошкільної освіти--вихователі педагогічні технології Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник Кл.слова (ненормовані): психологічна підготовка вихователя -- психолого-педагогічне проектування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Куровский, В. Л. О технологичности педагогического процесса в вузе [Текст] / В. Л. Куровский> // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2006. - N1. - С. 43-47. Рубрики: педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стасюк, Н. Сучасні технології навчання [Текст] / Н. Стасюк> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11/12. - С. 70-77 Рубрики: педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кукушин, В. Ігрові технології на уроках [Текст] / В. Кукушин> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11/12. - С. 3-9 Рубрики: педагогічні технології теорія научіння Кл.слова (ненормовані): ігрові технології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Титова, Л. Як використовувати електронні технології [Текст] / Л. Титова> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 28-37 Рубрики: Інформаційні технології педагогічні технології самостійна робота учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хабибуллин, Р. Х. Экранные педагогические технологии в преподавании предметов естественного цикла [Текст] / Р.Х. Хабибуллин, О.В. Румянцева> // География и экология в школе ХХІ века : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 61-63 Рубрики: педагогічні технології Дод.точки доступу: Румянцева, О.В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волошина, Н. Й. Перспективні педагогічні технології у практичній діяльності вчителя-філолога [Текст] / Н. Й. Волошина> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 2-3 Рубрики: педагогічні технології Викладання літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Бугрій, О. Сутність поняття "педагогічні технології" [Текст] / О. Бугрій> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2007. - N1. - С. 20-25 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Турчинська, О. Проектне навчання в географії [Текст] / О. Турчинська> // Педагогічна думка. - 2007. - N2. - С. 56-60 Рубрики: педагогічні технології викладання географії метод проектів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Юдин, В. В. Концепция педагогической технологии (элементы теории) [Текст] / В. В. Юдин> // Педагогические технологии : Профессиональный журнал для технологов образования: научных работников, преподавателей и аспирантов педагогических образовательных учреждений, системы повышения квалификации, методистов и специалистов, а а также учителей, повышающих свою квалификацию. - 2007. - N1. - С. 37-45 Рубрики: педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Корж, Н. Розвиватися щоденно: З практики втілення ідеї семестрово-блочного-залікового навчання [Текст] / Н. Корж> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N7. - С. 24-46 Рубрики: Викладання української мови в школі педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Бегалиева, С. Б. К вопросу о современном состоянии проблемы педагогической технологии [Текст] / С. Б. Бегалиева> // Педагогические науки. - 2007. - N4. - С. 26-28 . - ISSN 1728-8894 Рубрики: педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Московкин, Л. В. Педагогические технологии в обучении русскому языку как иностранному [Текст] / Л. В. Московкин, А. Н. Щукин> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 44-48 Рубрики: викладання російської мови у внз Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- Дальтон-план -- екскурсійний метод Анотація: Приводятся примеры педагогических технологий, которые применялись и применяются в обучении русскому языку как иностранному: "Дальтон-план", бригадно-лабораторный метод, экскурсионный метод, технология взаимообучения. Дод.точки доступу: Щукин, А. Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |