37И
П 18


    Парамонова, Лариса Алексеевна.
    Дошкольное и начальное образование за рубежом. История и современность. [Текст] : Учеб. пособие для студ. пед. вузов / Л. А. Парамонова, Е. Ю. Протасова. - М. : Издательский центр "Академия", 2001. - 240 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0742-Х : 17.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.04(03)
РУБ 37И
Рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах
   Педагогіка--педагогічні системи

   США--дошкільна освіта
    Китай--дошкільна освіта

    Франція--дошкільна освіта

    Японія--дошкільна освіта

    Турція--дошкільна освіта

    Фінляндія--дошкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
реджио-педагогика -- педагогика Реджио Эмилия -- вальдорфська педагогіка -- педагогічні системи


Дод.точки доступу:
Протасова, Екатерина Юрьевна; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Френе, Селестен (видатний французький педагог ; 1896-1966) \о нем\; Малагуцци, Лорис (італ. педагог, теоретик реджио-педагогіки) \о нем\
Примірників всього: 3
пед. (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: пед. (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)

2
В 48


    Винник, М. А.
    Системный подход к разработке и проведению практикума по естествознанию в вузе [Текст] / М. А. Винник // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2010. - N 4. - С. 44-53.
ББК 2
Рубрики: Кафедра біології
   навчання студентів--практикуми

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- лабораторно-практичні заняття -- практикум з природознавства


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
М 30


    Марченко, О. В.
    Категорія освітнього простору як предмет методологічної рефлексії [Текст] / О. В. Марченко // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 179-192 . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
   Освітній простір

   Рефлексія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
соціальний простір -- освітнє середовище -- педагогічні системи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
О-76


    Остапчук, Олена.
    Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: школа сучасності
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності
Анотація: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74
А 90


    Асадуллин, Р. М.
    Пути познания педагогической сущности человека [Текст] / Р. М. Асадуллин // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 8. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Особистість--професіональний розвиток
   професійна діяльність

   Самовиховання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
антропологія -- педагогічні системи -- саморозвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Адаменко, О.
    Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / Олена Адаменко, Віталій Курило // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 39-43. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогічна наука--Україна, 20 ст. 2-га половина
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- дидактика -- теорія виховання -- педагогічні системи -- теорія управління -- результати досліджень
Анотація: У статті представлено узагальнені результати аналізу процесів розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині ХХ ст., виокремлено й схарактеризовано якісно відмінні етапи в еволюції головних педагогічних теорій - дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами. Виявлено загальні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки.


Дод.точки доступу:
Курило, Віталій

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Фролов, А. А.
    Идея свободы и целесообразности в теории педагогики А. С. Макаренко / А. А. Фролов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 87-96. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Укр)-8
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
Кл.слова (ненормовані):
історія педагогіки -- методологія педагогіки -- педагогічні системи -- педагоги-новатори -- макаренкознавство -- принципи свободи у вихованні
Анотація: Педагогіка А. С. Макаренка та її методологія характеризуються в контексті ідей свободи та доцільності у порівнянні з іншими концепціями педагогіки.
Педагогика А. С. Макаренко и её методология характеризуются в контексте идей свободы и целесообразности в сравнении с другими концепциями педагогики.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(4Укр)-8
Г 59


    Годник, С. М.
    Педагогический подвиг А. С. Макаренко / С. М. Годник // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 112-117. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Укр)-8
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- історія педагогіки -- педагоги-новатори -- педагогічні системи -- методологічні відкриття -- перетворення колективу -- перетворення особистості
Анотація: У статті розглядається сутність педагогічного подвигу видатного педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренка. Розкриваються зміст і значення його методологічних відкриттів.
В статье рассматривается сущность педагогического подвига выдающегося педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренко. Раскрываются смысл и значение его методологических открытий.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.013
Г 20


    Гарєєва, Ф.
    Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 4. - С. 101-104 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Педагогіка--педагогічні системи
Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- вимоги до лектора -- індивідуальний підхід -- психологічні паузи -- педагогічні системи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню педагогічних систем навчання таких відомих педагогів, як А. Макаренко, К. Станіславський та А. Мінаков. Розглядаються характерні особливості кожної із систем навчання, рекомендації щодо проведення лекцій, ставлення до студентів і роботи педагога над собою для досягнення максимально успішного освітнього результату.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Станіславський, Костянтин Сергійович ( видатний російський режисер, актор, педагог, народний артист СРСР (1936). Засновник Московського художнього театру (МХАТ). Реформатор театру, виробив творчий метод, що здобув назву «система Станіславського» ; 1863-1938) \о нем\; Мінаков, Андрій Петрович (радянський вчений в галузі механіки, педагог ; 1893-1954) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)