37И
П 18


    Парамонова, Лариса Алексеевна.
    Дошкольное и начальное образование за рубежом. История и современность. [Текст] : Учеб. пособие для студ. пед. вузов / Л. А. Парамонова, Е. Ю. Протасова. - М. : Издательский центр "Академия", 2001. - 240 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0742-Х : 17.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.04(03)
РУБ 37И
Рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах
   Педагогіка--педагогічні системи

   США--дошкільна освіта
    Китай--дошкільна освіта

    Франція--дошкільна освіта

    Японія--дошкільна освіта

    Турція--дошкільна освіта

    Фінляндія--дошкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
реджио-педагогика -- педагогика Реджио Эмилия -- вальдорфська педагогіка -- педагогічні системи


Дод.точки доступу:
Протасова, Екатерина Юрьевна; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Френе, Селестен (видатний французький педагог ; 1896-1966) \о нем\; Малагуцци, Лорис (італ. педагог, теоретик реджио-педагогіки) \о нем\
Примірників всього: 3
пед. (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: пед. (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)



    Лохвицька, Л.
    Зарубіжні колеги про моральне виховання [Текст] / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--виховання

   США--дошкільна освіта
    Австралія--дошкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання
Анотація: Представлено досвід педагогів США та Австралії щодо морального виховання дітей. Виокремлюється теорія інтегрованого морального виховання доктора Дарсі Нарваеса, професора психології Університету Нотр-Дам (США). Суть її зводиться до об'єднання розвитку моральних почуттів, моральних суджень, моральної мотивації й здатності до моральних дій у формуванні особистості. Серед сучасних практичних розробок висвітлено дослідження доктора Аріні Бомаріс, професора Ньюкаслського університету з Австралії. Головним результатом виховання, на її думку, має бути накопичення дитиною морального досвіду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)