> Шифр: М760384/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Полисаєв, О. П. Методологічний аналіз міфології / О. П. Полисаєв. - С.3-17 Сенченко, А. Я. Цивілізаційний вимір сучасної глобалізації : проблеми і тенденції / А. Я. Сенченко, В. І. Павлов. - С.18-26 Мандрагеля, В. А. Тероризм : сучасні західні філософські підходи / В. А. Мандрагеля. - С.27-35 Бойко, О. П. Дозвілля в суспільстві ризику / О. П. Бойко. - С.36-43 Григор’єв, В. Й. Національна свідомість і вітчизняний спосіб життя : технологія переформатування / В. Й. Григор’єв. - С.44-55 Вінтонів, С. З. Аутоідентифікація як процес пізнання себе та навколишнього світу (досвід філософського аналізу) / С. З. Вінтонів. - С.56-63 Бакалюк, В. І. Гіпотеза повторюваності етапів розвитку засобів людського спілкування (гіпотеза ізоморфізму жестів, малюнків, слів) / В. І. Бакалюк. - С.75-86 Рочняк, О. В. Фромм Е. : розуміння свободи в умовах демократичного суспільства / О. В. Рочняк. - С.108-117 Клочков, І. В. Самосвідомість науки як світоглядно-когнітивна складова в дослідженнях українських філософів ( 1960-1990-ті рр.) / І. В. Клочков. - С.140-148 Кудря, І. Г. Філософія історії як теорія змін способів виробництва / І. Г. Кудря. - С.149-160 Стрижньов, М. Ю. Естетика образів у Ж.-П. Сартра і політичні стратегії XX століття у Франції / М. Ю. Стрижньов. - С.161-172 Москалюк, В. М. Діаспора : естетика мовної пам’яті / В. М. Москалюк. - С.173-184 Гусак, П. Р. Критичні роздуми про теорії еволюції людини / П. Р. Гусак. - С.200-211 Марченко, О. В. Кореляція простору і часу в освітньо-філософській інтерпретації / О. В. Марченко. - С.212-225 Коваленко, І. Б. Соціологія архітектури як сучасний напрям антропологічних досліджень / І. Б. Коваленко. - С.225-235 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М760384/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Рубанець, О. М. Процесуальність знання в умовах управління знаннями / О. М. Рубанець. - С.4-13 Руденко, Т. П. Громадська думка як специфічна форма суспільної свідомості / Т. П. Руденко, Л. О. Руденко. - С.14-22 Галицька, Т. М. Роль образу світу у формуванні національної ідентичності / Т. М. Галицька. - С.33-43 Аулін, О. А. Своєрідність сучасної міфотворчості іслламських еліт у контексті соціальної дії / О. А. Аулін. - С.44-54 Завідняк, Б. Т. Концепція трансцендентності у Філона Олександрійського / Б. Т. Завідняк. - С.55-63 Нежива, О. М. Національні ідеї у творчості Лесі Українки / О. М. Нежива. - С.77-87 Супрун, Н. Т. Прикладний характер законів логіки в концепціях П. Ліницького та Ор. Новицького: порівняльний аналіз / Н. Т. Супрун. - С.88-100 Ющишин, О. І. Проблема істини у філософських трактаціях та релігійних осяганнях давнини / О. І. Ющишин. - С.101-112 Клочков, І. В. Культурно-історичні форми наукової раціональності в дослідженнях української філософії (1970-1990-ті рр.) / І. В. Клочков. - С.113-120 Герчанівська, П. Е. Мультикультуралізм і локальність в історичній динаміці культурних форм / П. Е. Герчанівська. - С.121-131 Гужва, О. П. Тичина: симфонізм як прояв духовного буття / О. П. Гужва. - С.132-143 Остащук, М. Б. Біоцентризм та ідея "всепланетарного блага" як противага антропоцентричній ідеології / М. Б. Остащук. - С.144-155 Лубська, М. В. Міжнародне право та питання взаємодії релігійних і правових норм / М. В. Лубська. - С.156-165 Кондратюк, В. В. Неформальні підходи до аналізу правової аргументації: загальна характеристика / В. В. Кондратюк. - С.166-178 Марченко, О. В. Категорія освітнього простору як предмет методологічної рефлексії / О. В. Марченко. - С.179-192 Колосюк, І. А. Філософсько-освітній аналіз етичних та правових аспектів функціонування вищої школи / І. А. Колосюк. - С.192-202 Панасенко, О. В. Релігійна освіта і досвід її організації в європейських державах / О. В. Панасенко. - С.203-213 Селезньова, С. А. Приватна школа в контексті соціальних функцій освіти / С. А. Селезньова. - С.214-221 Єрмакова, Т. Г. Кластеризація освіти як механізм формування зв’язків із соціальними партнерами / Т. Г. Єрмакова. - С.222-230 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, О. В. Категорія освітнього простору як предмет методологічної рефлексії [Текст] / О. В. Марченко> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 179-192 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти Освітній простір Рефлексія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): соціальний простір -- освітнє середовище -- педагогічні системи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, О. В. Кореляція простору і часу в освітньо-філософській інтерпретації [Текст] / О. В. Марченко> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 1. - С. 212-225 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти Кафедра філософії та соціології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М760384/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Сидоренко, С. В. Моделі глобального розвитку в концепціях західних дослідників / С. В. Сидоренко. - С.3-9 Попов, С. М. Соціально-філософська рефлексія системної методології управління / С. М. Попов. - С.18-28 Фролова, Н. М. Феномен війни: його сутність та історичні трансформації / Н. М. Фролова. - С.29-40 Прокопчук, І. І. Гендерні квоти у політиці як глобальний феномен: аналіз світового досвіду / І. І. Прокопчук. - С.41-52 Самчук, Р. В. Ціннісні імплікації теорії мотивації А. Маслоу / Р. В. Самчук. - С.62-74 Степанов, В. В. Містична феноменологія Майстра Екхарта / В. В. Степанов. - С.75-87 Ведмедєва, Л. Є. Природа примітивного у Андрія Платонова / Л. Є. Ведмедєва. - С.88-98 Шевченко, М. Ю. Феномен мови у постмодерністських концепціях Річарда Рорті / М. Ю. Шевченко. - С.99-109 Даценко, В. С. Категорії "закону" і "причини" у соціальному пізнанні Б. О. Кістяківського / В. С. Даценко. - С.110-117 Ломачинська, І. М. Ідейні засади ранньохристиянської гомілетики у представників патристики та її реалізація в сучасному проповідництві / І. М. Ломачинська. - С.118-132 Квасюк, Л. В. Захист православної традиції причастя у формі хліба і вина у полемічному трактаті "Тренос" (1610) Мелетія Смотрицького / Л. В. Квасюк. - С.133-143 Качан, К. Є. Івелюція ісламського радикалізму / К. Є. Качан. - С.144-155 Марченко, О. В. Проблема конституювання освітнього простору: від класичного осмислення до практик модернізму / О. В. Марченко. - С.156-168 Руденко, Т. П. Філософське осмислення взаємодії категорій "смисл людського буття" і "щастя" / Т. П. Руденко. - С.178-187 Туренко, В. Е. Погляд на любов у житті людини в контексті античної філософської спадщини / В. Е. Туренко. - С.188-198 Дуцяк, І. З. Розвиток абстрактного мислення у процесі становлення людини сучасного типу / І. З. Дуцяк. - С.208-222 Ніколова, Н. І. До проблеми визначення поняття "знак" у семіотиці / Н. І. Ніколова. - С.223-233 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, О. В. Проблема конституювання освітнього простору: від класичного осмислення до практик модернізму [Текст] / О. В. Марченко> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 3. - С. 156-168 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія освіти Освітній простір Модернізм Кафедра філософії та соціології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): наукова картина світу -- раціоналізм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 95 Ушкалов, Л. В. Нариси з філософії Григорія Сковороди [Текст] / Л. В. Ушкалов, О. В. Марченко. - Х. : Основа, 1993. - 151 с. - 1127.00 крб. РУБ 1Ф(4Укр) Дод.точки доступу: Марченко, О. В. Примірників всього: 4 ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПФ/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Суковатая, В. А. Образы Другого в языке и мифологии как источник рефлексий постмодерной философии / В. А. Суковатая. - С.10-19. Владленова, И. В. Формирование NBIC-конвергентной парадигмы в современной науке / И. В. Владленова. - С.20-26. Іванова, К. А. Культурні зміни в контексті глобалізації / К. А. Іванова. - С.26-31. Щербань, О. О. Художній твір як феномен культури / О. О. Щербань. - С.39-47. Бойченко, М. І. Системні соціальні функції історичної пам’яті / М. І. Бойченко. - С.59-66. Тур, М. Г. Глобалізація: соціальні метаморфози і загрози / М. Г. Тур. - С.75-82. Мацука, О. В. Форми взаємодії громадянського суспільства і правової держави: соціально-філософський аспект / О. В. Мацука. - С.82-89. Йосипенко, О. М. Аналітична конверсія соціальної філософії та філософії дії в сучасній Франції / О. М. Йосипенко. - С.101-108. Давидов, П. Г. Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз / П. Г. Давидов. - С.109-115. Матвієнко, П. В. Філософські основи трансформації освітніх концепцій від Середньовіччя до модерну (у контексті сучасних проблем вітчизняної освіти) / П. В. Матвієнко. - С.115-123. Даренская, В. Н. Морально-правовые отношения в украинской традиционной культуре / В. Н. Даренская. - С.131-139. Артеменко, М. Г. Особистість керівника і мотиви управлінської діяльності / М. Г. Артеменко. - С.139-146. Бурова, О. К. Человек в поисках идентичности: от потери - к обретению / О. К. Бурова. - С.147-157. Чаус, А. Д. Отнологічні рівні самоактуалізації особистості / А. Д. Чаус. - С.158-163. Теліженко, Л. В. Проблема ідентичності людини як проблема її цілісності: постнекласичний підхід / Л. В. Теліженко. - С.163-171. Сідак, Л. М. Ілюзорність світобачення як симптом збіднення біття особистості в сучасному світі / Л. М. Сідак. - С.171-178. Марченко, О. В. Освітній ідеал у філософському вимірі модерну / О. В. Марченко. - С.179-185. Цвібель, А. О. Комунікація як механізм "гри” індивіда зі світом / А. О. Цвібель. - С.186-196. Тарасенко, І. В. Серце в практичних духовних традиціях / І. В. Тарасенко. - С.196-203. Кумеда, Т. А. Ціннісні орієнтації особистості в сучасному українському суспільстві / Т. А. Кумеда. - С.211-217. Газнюк, Л. М. Здоров’я і хвороба у соматичному і соціокультурному вимірі / Л. М. Газнюк, Ю. А. Семенова. - С.217-223. Христокін, Г. В. Мислителі грецької патристики про структуру філософії / Г. В. Христокін. - С.235-243. Коваль, М. Д. Виникнення поліаспектності розуміння проблем комунікації з аналізу творчості К.-О. Апеля та Г.С. Батіщева / М. Д. Коваль. - С.252-263. Зіганшина, Л. О. Діалектичний закон живого - сутнісна основа вчення П. Іванова і його основний природно-практичний принцип (частина 1) / Л. О. Зіганшина. - С.263-272. Гомза, І. А. Ідеологічне зближення націоналізму та соціалізму під впливом уявлення про занепад національної спільноти: Франція, 1871-1914 / І. А. Гомза. - С.273-283. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПФ/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Даренський, В. Ю. Философия как самопроблематизация мыслящего субъекта / В. Ю. Даренський. - С.3-12. Рассудіна, К. С. Особа і воля: що таке автономія / К. С. Рассудіна. - С.12-18. Григор’єв, В. Й. Самореалізація особистості і вітчизняний спосіб життя: пошуки нових смислів / В. Й. Григор’єв. - С.18-26. Семенова, Ю. А. Аскетичний досвід в життєвому світі людини / Ю. А. Семенова, Г. М. Гончаров. - С.26-31. Сабадуха, В. О. Гріхи посередньої людини, або філософський аналіз причин людської деструктивності / В. О. Сабадуха. - С.31-41. Калуга, В. Ф. Ситуативна невизначеність та шляхи подолання її наслідків / В. Ф. Калуга. - С.41-49. Сепетий, Д. П. Проблема свободи та відповідальності в контексті альтернативи детермінізму та індетермінізму / Д. П. Сепетий. - С.49-57. Марченко, О. В. Особистість і колектив в освітньому просторі кінця XIX - I половина XX століття: філософсько-освітній аналіз / О. В. Марченко. - С.57-64. Толстоухов, А. В. Філософія естетичного виховання: антиномії почуття красоти / А. В. Толстоухов, А. Ф. Коннов. - С.64-74. Скороварова, Є. В. Прагматичний концепт естетичного досвіду / Є. В. Скороварова. - С.74-84. Цой, Т. В. Екологічна етика та формування еко-майбутнього України / Т. В. Цой. - С.84-94. Іщенко, Ю. А. Біогносис як концепт і епістема / Ю. А. Іщенко. - С.101-112. Віфлянцев, В. В. Генні технології як реалізація екзистенційних ризиків людства / В. В. Віфлянцев. - С.112-119. Усанов, І. В. Ситуація технологічної людяності в епоху пост / І. В. Усанов. - С.119-124. Савостьянова, М. В. Роль науки у становленні реалій і міфологем інформаційного суспільства / М. В. Савостьянова. - С.120-130. Полулях, Ю. Ю. Семіологічні засади онтології знаку / Ю. Ю. Полулях. - С.130-140. Лактионова, А. В. Минимализм в современной философии / А. В. Лактионова. - С.140-147. Кірюхін, Д. І. Глобальна справедливість як теоретичний концепт / Д. І. Кірюхін. - С.147-153. Беля, В. В. Традиція як лінійна модель історичності в теоріях модернізації соціуму / В. В. Беля. - С.153-162. Кислюк, К. В. Від філософії до культурології історії / К. В. Кислюк. - С.162-171. Самардак, М. М. В тенетах соціокультурних контраверсій / М. М. Самардак. - С.171-175. Остащук, І. Б. Діалектика релігійних символів: дискурс сучасної масової культури / І. Б. Остащук. - С.187-193. Туренко, В. Э. К вопросу о богословско-философском содержании библейской онтологии любви / В. Э. Туренко. - С.193-202. Мороз, Я. С. Втілення ідеалу доброго пастиря в середньовічному культі Св. Миколая / Я. С. Мороз. - С.202-211. Листопад, І. В. Розвиток вивчення середньовічної філософії у Франції від початку XIX до кінця XX ст. / І. В. Листопад. - С.211-219. Соловьева, М. Ю. Личностный критерий Абсолюта: мифологические аспекты мышления Владимира Соловьева / М. Ю. Соловьева. - С.219-228. Попков, В. В. Методологические аспекты формирования концепции персоналистической революции Н. Бердяева / В. В. Попков. - С.228-234. Зіганшина, Л. О. Діалектичний закон живого - сутнісна основа вчення П. Іванова і його основний природно-практичний принцип / Л. О. Зіганшина. - С.234-245. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, О. В. Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185. Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр. Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір Анотація: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 30 Марченко, О. В. Особистість і колектив в освітньому просторі кінця XIX - I половина XX століття: філософсько-освітній аналіз [Текст] / О. В. Марченко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 1. - С. 57-64. Рубрики: Соціальна філософія--особистість Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- соціальність -- свобода Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |