Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П84 Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : Польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2000. - 486 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. і польською мовами. - ISBN 83-7098-672-2 : 5.00 грн. Зміст: Кремень, В. Система освіти в Україні: сучасні тенденції і перспективи / В. Кремень. - С .11-30 Денек, К. Навколо реформи системи освіти / К. Денек. - С .31-46 Ничкало, Н. Стандарти професійної освіти: проблеми методології і творчих пошуків / Н. Ничкало. - С .47-64 Вятровський, З. Новий вимір допрофесійної, передпрофесійної та професійної освіти у Польщі / З. Вятровський. - С .65-76 Биков, В. Наукове забезпечення дистанційної професійної освіти: проблеми та напрями досліджень / В. Биков. - С .93-116 Беднарчик, Г. Польська система неперервної професійної освіти віч-на-віч з міжнародним ринком праці / Г. Беднарчик. - С .117-134 Рудницька, О. Педагогіка мистецтва: пошуки та перспективи / О. Рудницька. - С .233-246 Рибалка, В. Особистість як суб’єкт творчої трудової діяльності та професійного становлення / В. Рибалка. - С .267-276 Подобінський, С. Категорія престижу вчителя / С. Подобінський. - С .289-294 Юрас, І. Визначний український філософ та педагог П. Д. Юркевич / І. Юрас. - С .295-306 Сисоєва, С. Освітні технології: методологічний аспект / С. Сисоєва. - С .351-368 Щербак, О. Багаторівнева підготовка педагога професійного навчання в умовах неперервної професійної освіти / О. Щербак. - С .445 Радкевич, В. Деякі аспекти неперервної професійно-художньої освіти в Україні / В. Радкевич. - С .463-474
РУБ 371(4Укр) Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійне навчання Дод.точки доступу: Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П84 Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. VI / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2004. - 356 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-861-Х : 5.00 грн. Зміст: Проблеми професійної освіти в Польщі та в Україні . - С .19-126 Сисоєва, С. Навчально-творчі задачі у дистанційному навчанні / В. Панченко; В. Борисов; О. Кульчицька. - С .45-58 Панченко, В. Професійне самовизначення в історії розвитку психологічної думки в Україні / В. Борисов; О. Кульчицька. - С .91-104 Вплив ринку праці на професійне навчання та консультування . - С .135-208 Борисов, В. Підготовка менеджерів: морально-етичні аспекти / О. Кульчицька. - С .159-178 Гуманістичні та методологічні аспекти професійного навчання . - С .209-294 Зязюн, І. Філософія педагогічного світогляду / І. Зязюн. - С .209-222 Кульчицька, О. Роль соціуму у формуванні професійної обдарованості / О. Кульчицька. - С .233-242 Інформаційна підготовка в контексті цивілізаційних викликів . - С .295-354
РУБ 371(4Укр) Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійне навчання Дод.точки доступу: Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27 Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32 Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47 Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67 Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75 Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88 Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108 Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137 Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183 Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197 Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239 Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261 Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268 П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286 Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294 Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310 Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316 Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334 Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338 Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360 Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418 Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431 Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439 Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ШО1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Гончаренко, С. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип / С. Гончаренко. - С.2-6 Сухомлинська, О. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. Сухомлинська. - С.12-18 Сисоєва, С. Напрями реалізації стандартів професійних кваліфікацій : досвід Республіки Польщі / С. Сисоєва. - С.19-22 Воронка, Г. Академічне консультування в навчально-освітньому процесі Канади та Великобританії / Г. Воронка. - С.27-30 Су, Сяо. Якість вищої освіти на тлі глобалізації : погляд китайських педагогів / Сяо Су, Сунь Чуньмей. - С.30-33 Волик, Л. Соціокультурна освіта майбутнього педагога : теоретико-емпіричний аспект / Л. Волик. - С.34-37 Липова, Л. Профільне навчання і проблеми соціалізації випускників / Л. Липова, П. Замаскіна. - С.38-41 Харченко, Т. Гуманізм педагогіки Еміля Дюрркгейма / Т. Харченко. - С.48-52 Сипченко, О. Структура основного (універсального) підручника з педагогіки ( друга половина XIX- початок XX ст.) / О. Сипченко. - С.52-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сисоєва, С. Напрями реалізації стандартів професійних кваліфікацій : досвід Республіки Польщі [Текст] / С. Сисоєва> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 19-22 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Польща--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Сисоєва, С. Роль освіти в сучасному світі / С. Сисоєва. - С.3-6. Пустовіт, Г. Системний підхід до освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах / Г. Пустовіт. - С.6-13. Хомич, Л. Змістоутворювальні принципи професійної підготовки вчителя в педагогічній концепції Івана Зязюна / Л. Хомич. - С.14-16. Шелестоаа, Л. Картина світу особистості як система впорядкованих уявлень про світ / Л. Шелестоаа. - С.16-19. Лінєвич, К. Проблема творчості в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених: понятійний аспект / К. Лінєвич. - С.19-22. Щербина, О. Технологія формування інтелектуальних умінь студентів вищого технічного навчального закладу на сучасному етапі / О. Щербина. - С.22-25. Назаренко, К. Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України / К. Назаренко. - С.26-27. Тернопільська, В. Шляхи оптимізації процесу виховання соціально-комунікативної культури стаошокласників / В. Тернопільська. - С.28-30. Гарнійчук, В. Прогностична модель виховання патріотизму старших підлітків у позаурочній діяльності / В. Гарнійчук. - С.30-33. Бурдун, В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун. - С.34-36. Топузов, О. Проблемні завдання в курсах економічної і соціальної географії(приклади складання проблемних завдань на основі даних про населення) / О. Топузов. - С.43-47. Скрябіна, Т. Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавства в школі / Т. Скрябіна. - С.53-55. Тімець, О. Розвиток планетарного мислення майбутнього вчителя географії як основи його професійного становлення / О. Тімець. - С.55-57. Покась, Л. Методика організації та проведення уроку-конференції з географії / Л. Покась Задорожня, Л. Формування національної свідомості учнів під час навчання історії засобами усної народної творчості / Л. Задорожня. - С.60-62. Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.63-66. Соловей, М. Шкільне краєзнавство України: основні періоди і тенденції розвитку у XX столітті / М. Соловей. - С.66-70. Хлистун, І. Національне виховання в родинах української еліти (кінець XIX - початок XX ст.) / І. Хлистун. - С.71-74. Бабій, І. Народна педагогіка про виховання підростаючого покоління: (Історичний аспект) / І. Бабій. - С.74-76. Кучай, Т. Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії / Т. Кучай. - С.77-78. Тишковець, О. К. Профільна система навчання в сучасній школі: Інформаційний бібліографічний список / О. К. Тишковець, П. І. Рогова. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Сисоєва, С. Роль освіти в сучасному світі [Текст] / С. Сисоєва> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N11. - С. 3-6. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Сисоєва, С. Принципи розвитку неперервної освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу / С. Сисоєва. - С.2-6 Уліщенко, А. Екзистенціальна спрямованість як умова якісних змін у системі освіти / А. Уліщенко. - С.7-10 Безкоровайна, О. Особистісне самоствердження: теоретичні підходи і практика реалізації / О. Безкоровайна. - С.10-14 Ловат, Т. Роль релігійного і морального виховання у розв’язанні міжкультурних та міжрелігійних розбіжностей / Т. Ловат. - С.15-19 Караманов, О. Взаємодія музею і школи у контексті демократичних освітніх перетворень (досвід України і Польщі) / О. Караманов. - С.19-23 Ярмошук, І. Інклюзивне навчання в системі освіти / І. Ярмошук. - С.24-28 Власов, В. Контроль навчальних досягнень учнів: аналіз проблемного поля (на прикладі історії) / В. Власов. - С.29-34 Мушка, О. Організація навчально-виховного процесу в київських комерційних училищах на початку ХХ століття / О. Мушка. - С.36-41 Вишневський, В. "Початок" - відправна точка педагогічного подвижництва Спиридона Черкасенка / В. Вишневський. - С.41-43 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сисоєва, С. Принципи розвитку неперервної освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу [Текст] / С. Сисоєва> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 2-6 Рубрики: освіта неперервна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Кремень, В. Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення / В. Кремень. - С.3-6. Сисоєва, С. Створення Національної системи кваліфікацій - проблема загальнонаціонального рівня / С. Сисоєва. - С.7-13. Отич, О. Педагогіка мистецтва: від історичної практики - до теоретичного осмислення / О. Отич. - С.14-19. Онищук, Л. Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління професійно-технічною освітою / Л. Онищук. - С.19-22. Щекатунова, Г. Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Г. Щекатунова. - С.23-26. Грищенко, С. Самоактуалізація - основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів / С. Грищенко. - С.27-31. Терезюк, Н. Формування комунікативної компетенції студентів ВНЗ у процесі навчання іноземної мови / Н. Терезюк. - С.32-35. Мартинюк, М. Актуальні питання підготовки майбутніх учителів: (До 80-річчя УДПУ імені Павла Тичини) / М. Мартинюк. - С.40-44. Білоусова, Н. Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова. - С.45-49. Котова, Л. Технологія підготовки майбутніх учителів музики до публічних виступів / Л. Котова, В. Погорєлова. - С.49-53. Ільченко, О. Благодійниця княгиня Варвара Рєпніна - подвижниця жіночої освіти на Полтавщині / О. Ільченко. - С.54-58. Кільова, Г. Народна іграшка як засіб виховання дітей / Г. Кільова. - С.59-63. Долецька, С. Шкільний підручник з історії рідного краю: минуле і сьогодення / С. Долецька. - С.64-67. Постоленко, І. Планування й цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії / І. Постоленко. - С.68-71. Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах "Виховати особистість". - С.75-76. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8 Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16 Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.17-22 Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32 Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36 Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-39 Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44 Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49 Кирій, С. Закладено алею пам’яті В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.49 Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53 Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60 Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картинисвіту молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64 Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68 Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська. - С.69-73 Її покликання - живопис : майстриня Олени Шварц. - С.74 Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.74 День тижневика "Освіта" : до 70-річчя з часу заснування галузевого видання. - 3 стр. обкл. Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб’єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
С 40 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих [Текст] / С. Сисоєва> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 3-8 Рубрики: Інтерактивні технології навчання освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Інтерактивне навчання Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивність -- дистанційне навчання дорослих Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
С 40 Сисоєва, С. Створення Національної системи кваліфікацій - проблема загальнонаціонального рівня [Текст] / С. Сисоєва> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 6. - С. 7-13. Рубрики: методологія педагогіки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): національна система кваліфікацій Анотація: В умовах глобалізації економіки, процесів світової та європейської інтеграції, нових вимог до професійної компетентності фаїхівців постає необхідність створення в Україні зрозумілої на вітчизняному, європейському і світовому рівнях Національної системи кваліфікації (НСК). Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-4 Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-10 Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-14 Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19 Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-25 Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33 Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37 Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40 Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) / О. П. Міхно. - С.41-43 Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження [Текст] / С. О. Сисоєва> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 5-10 Рубрики: дослідження педагогічні Освітні системи Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): синергетика -- освітологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 61 Біляковська, Ольга Орестівна. Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів у республіці Польща та в Україні: порівняльний аналіз [Текст] : монографія / О. О. Біляковська ; ред. С. О. Сисоєва ; Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2020. - 440 с. - ISBN 978-617-10-0570-9 : 55.00 грн.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Польща--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): Професійна підготовка -- Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Сисоєва, С. О. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисоєва, С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / Світлана Сисоєва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 8-12. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): неперервність розвитку -- трансформаційне суспільство Анотація: У статті розглядаються проблеми розвитку особистості в умовах трансформаційного суспільства; аналізуються наукові підходи до визначення сутності поняття "особистість" та чинників її розвитку, вимоги сучасного суспільства до якостей особистості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 24 Педагогічна майстерність як система професійно-мистецьких компетентностей [Текст] : Матеріали звітної наукової конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України за 2009 рік / НАПН України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Вінниця : Планер, 2010. - 308 с. - 21.00 грн. Зміст: Оптич, Олена Миколаївна. Сутність і складові технології розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання засобами мистецтва / О. М. Оптич. - С .18-20 Бугасова, Наталя Вікторівна. Дослідження домінуючих стилів педагогічного спілкування / Н. В. Бугасова. - С .20-22 Грищенко, Юлія Валеріївна. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики засобами сакрального мистецтва / Ю. В. Грищенко. - С .27-28 Кутова, Ольга Миколаївна. Сучасний стан підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів / О. М. Кутова. - С .32-33 Лисакова, Ірина Василівна. Формування емоційно-ціннісного ставлення до професії музиканта-педагога / І. В. Лисакова. - С .33-36 Філіпчук, Наталія Олександрівна. Культурно-історичні передумови розвитку музичної освіти в Західній України першої половини ХХ століття / Н. О. Філіпчук. - С .45-46 Ходаківська, Сніжана Вікторівна. Естетичні почуття студентів вищих педагогічних навчальних закладів як чинник активізації пізнавального інтересу / С. В. Ходаківська. - С .48-50 Шевченко, Олена Миколаївна. Музичне краєзнавство як засіб реалізації культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх музикантів-педагогів / О. М. Шевченко. - С .52-54 Штома, Людмила Наумівна. Особистісний розвиток педагога засобами мистецтва / Л. Н. Штома. - С .54-58 Сисоєва, С. О. / С. О. Сисоєва. - С .58-60 Артеменко, І. Е. Використання інформаційної технологій у навчальному процесі / І. Е. Артеменко. - С .60-62 Базиль, Людмила. Педагогічні умови розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників / Л. Базиль. - С .62-65 Мороз, О. О. Самовиховання у процесі формування педагогічної мастерності майбутнього соціального педагога / О. О. Мороз. - С .71-74 Сігаєва, Л. Є. Педагогічна майстерність педагога вищої школи: андрагогічний аспект / Л. Є. Сігаєва. - С .74-77 Ткаченко, Л. І. Погляди Г. С. Сковороди на місію педагога / Л. І. Ткаченко. - С .77-79 Авраменко, О. О. Особливості професійного мислення вчителя / О. О. Авраменко. - С .83-83 Вінник, Н. Д. Розвиток творчих якостей педагога у професійній діяльності / Н. Д. Вінник. - С .85-86 Ігнатович, О. М. Розвиток інноваційної культури педагогічних працівників / О. М. Ігнатович. - С .91-93 Романовська, Д. Д. Особистісні стратегії професійної діяльності практичного психолога / Д. Д. Романовська. - С .109-110 Панченко, В. І. Інтелектуальна культура майбутнього учителя як невід’ємний компонент його педагогічної мастерності / В. І. Панченко. - С .130-132 Бугаєнко, Н. В. Психологічне благополуччя особистості педагога у професійній сфері / Н. В. Бугаєнко. - С .148-151 Герасіна, С. В. Освітньо-виховні технології в підготовці майбутьного вчителя / С. В. Герасіна. - С .151-153 Моськін, С. І. Особливості професійного становлення майбутніх викладачів / С. І. Моськін. - С .175-177 Татаурова-Осика, Галина Петрівна. Дослідження професійно-важливих якостей майбутнього педагога / Г. П. Татаурова-Осика. - С .183-185 Бердник, М. Я. Педагогічна майстерність і творчість вчителя / М. Я. Бердник. - С .190-191 Голуб, Л. І. Професійна компетентність учителя: теоретичний конспект / Л. І. Голуб. - С .192-194 Солдатенко, М. М. Проблеми розвитку педагогічної мастерності викладача в сучасних умовах / М. М. Солдатенко. - С .215-217 Тринус, О. В. Розвиток творчої особистості учня в педагогічній спадщині О. Ф. Музиченко / О. В. Тринус. - С .243-244 Фастовець, О. О. Місце викладача в системі курсової підготовки фахівців сфери туризму / О. О. Фастовець. - С .286-288 РУБ 373.001 Рубрики: Кафедра педагогіки Педагогічна майстерність Підготовка вчителів Підготовка педагога вищої школи--вища школа Професійна діяльність педагога Педагогічна майстерність--вища освіта Освіта вища педагогічна--за кордоном Методи навчання--вища школа Форми навчання у вищій школі андрагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогічна якість -- андрагогічний підхід Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 40 Сисоєва, С. Наукові ступені в галузі науки: міжнародна практика [Текст] / Світлана Сисоєва> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 18–23. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--наукові ступені США--вища освіта--наукові ступені Кл.слова (ненормовані): наукові ступені -- наукові дослідження -- докторський ступінь -- доктор філософії у галузі освіти (PhD) -- доктор у галузі освіти (EdD) -- доктор наук у галузі освіти (DSc/ScD) -- дисертаційні дослідження -- вища освіта Анотація: У статті проаналізовано зарубіжний досвід щодо визначення наукових ступенів у галузі освіти: доктор філософії, доктор у галузі освіти, доктор наук. Наголошено що всі ці ступені належать до концепту докторського ступеню doctoral degree. Зроблено висновок, що впровадження наукового ступеня PhD у галузі освіти в Україні потребує ретельності щодо визначення його змісту й цільової аудиторії здобувачів без обмеження доступу до здійснення наукових досліджень практиків сфери освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |