Шифр: РШ/2011/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 7
Зміст:
Освітні програми Globe в Україні. - 2-а с. обкл.
Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
Столяренко, Олена. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини : пошук підходів / О. Столяренко. - С.7-13. - Бібліогр.: 14 назв.
Іванова, Юлія. Формування ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх соціальних педагогів / Ю. Іванова. - С.14-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Сологуб, Анатолій. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Відкриття комп’ютерного класу в київському ліцеї-інтернаті - приклад успішного розвитку українсько-китайських відносин. - С.22
Рева, Юрій. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева. - С.23-27. - Бібліогр.: 12 назв.
Макаренко, Ірина. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко. - С.28-32. - Бібліогр.: 2 назв.
Уліщенко, Віолетта. Метод ейдетики в інтерсуб’єктивному навчанні української літератури (практико-орієнтований аспект) / В. Уліщенко. - С.33-38. - Бібліогр.: 10 назв.
Сучасні освітні технології у вищих педагогічних навчальних закладах. - С.38
Матяш, Надія. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини 8-9 класи" / Н. Матяш. - С.39-42. - Бібліогр.: 8 назв.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв.
Науково-практична конференція "Молодь і політика реформ". - С.47
Петров, Олександр. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров. - С.48-51. - Бібліогр.: 8 назв.
Завідонова, Наталія. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська. - С.52-54. - Бібліогр.: 5 назв.
Зорочкіна, Тетяна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна. - С.55-62. - Бібліогр.: 8 назв.
Євдокимова, Емілія. Веселкові кольори та казкові візерунки творчості Тамари Затинченко / Е. Євдокимова. - С.62-63
Турчин, Тамара. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв.
Ковмір, Олена. Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір. - С.69-73. - Бібліогр.: 5 назв.
Малюга, Володимир. Педагогічний музей України: шлях становлення і розвитку : (ХХ - початок ХХІ ст.) / В. Малюга. - С.74-78. - Бібліогр.: 17 назв.
Розвиток програми GLOBE в Україні : VII Міжнародна конференція-зустріч національних координаторів програми GLOBE Європи та Азії. - С.79
Отич, Олена. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії / О. Отич. - С.80
ІХ Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті Оксани Рудницької. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці: ними пишається Україна : майстерня Тамари Затинченко. - 4-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.58
З-86


    Зорочкіна, Тетяна.
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
   робота з обдарованими дітьми

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- обдаровані діти -- початкові класи -- концептуальні засади підготовки
Анотація: У статті розглядається концепція підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)