М 80 Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Освіта--інновації--філософський аспект Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- навчальний процес -- навчально-виховний процес -- інновація -- філософія інновації -- методологія педагогіки Анотація: Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |