К 64 Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 12–18. - Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- проблеми виховання -- ігрові смаки -- ігрова діяльність -- настанови -- анкетування -- педагогічні дослідження Анотація: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання. Дод.точки доступу: Піроженко, Тамара (завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |