Г 69 Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |