372.853
Г 54


    Глобін, О. І.
    Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
УДК
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки
   Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання

Кл.слова (ненормовані):
природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача
Анотація: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню.


Дод.точки доступу:
Лапінський, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)