Л 96 Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
Дошкільна освіта--філософія для дітей Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей". Дод.точки доступу: Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |