Б 76 Божко, Віра Геннадіївна. Формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі [Текст] : на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / В. Г. Божко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
Рубрики: викладання математики комбінаторні знання автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- комбінаторні вміння Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Жигло, І. В. Г. Х. Андерсен. Дикі лебеді : перевірка домашнього читання за підручником Л. Біркун. 6 клас / І. В. Жигло> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 5. - С. 32-37. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--домашнє читання Англійська мова--методика викладання--уроки Уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): домашнє читання -- перевірка -- Дикі лебеді, казка -- форми дієслів -- неправильні дієслова -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- самостійне читання Анотація: У статті представлено розробку двох уроків домашнього читання для 6 класів із англійської мови на тему: "Г. Х.Андерсен. Дикі лебеді". Їх метою є ознайомлення із творчістю письменника, контроль позакласного читання, розвиток мислення та уваги. Дод.точки доступу: Андерсен, Ганс Крістіан 1805-1875 (данський письменник, видатний казкар) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Евлампиева, М. В. Программа формирования социально-психологической компетенции младших подростков с проблемами развития [Текст] / М. В. Евлампиева, О. В. Кардашина> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2012. - N 2. - С. 51-65. - Продолжение. Начало в № 1 - 2012. Рубрики: Підлітки--проблеми розвитку Компетенція--соціально-психологічна--молодші підлітки Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення Дод.точки доступу: Кардашина, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 11 Хіврич, Світлана. Розвиток мислення і мовлення учнів у процесі вивчення шкільного курсу української мови / С. Хіврич> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 24-33. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Викладання української мови в школі--мислення Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- розвиток мовлення -- сучасний урок -- проблемні завдання -- колективне складання пам’ятки -- евристичеі бесіди -- мозкова атака -- диктант-тест Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
З-17 Заика, Е. В. Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 19-24 Рубрики: Психологія--мислення Психологія--уява Психологічні ігри Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- розвиток уяви -- психологічні тренінги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 61 Липова, Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Наукові дослідження--студенти Наукова робота--учні Кл.слова (ненормовані): метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 72 Костроміна, С. Н. Як здолати труднощі в навчанні дітей [Текст] / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 37-44. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби навчання ігрове Кл.слова (ненормовані): навчання дошкільників -- розвиток мислення -- розвиток пам’яті -- розвиток уваги Дод.точки доступу: Нагаєва, Л. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 86 Артуоз, Оксана. Мислити навчати й про здоров’я дбати : екологія розумової діяльності дошкільників [Текст] / Оксана Артуоз> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання Кл.слова (ненормовані): екологія розумової діяльності дитини -- розвиток мислення -- інтелектуальне навантаження -- розумове перевантаження Анотація: В статті висвітлюються важливі чинники благополучної екології розумової діяльності дошкільників: дотримання режиму дня, чергування розумового напруження з іншими видами діяльності, повноцінне і збалансоване харчування, екологічно сприятливе природне середовище. Подано зразки блок-таблиці для ознайомлення дітей з новою інформацією та рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Інна. Де живуть гудзики?: заняття для дітей раннього віку [Текст] / І. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 10. - С. 28-29. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): розвиток дрібної моторики -- розвиток мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Єніна, Людмила. Захопливі та незвичні сюжети геометричні [Текст] : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят / Л. Єніна> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 22-24. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): логіко-математичні завдання для дошкільнят -- розвиток мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Алла Як без біди розуму навчитися : морально-етична бесіда з дітьми старшої групи за казкою Лесі Українки "Біда навчить" [Текст] / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--культура спілкування Дошкільне виховання--морально-етичне виховання Кл.слова (ненормовані): діти старшої групи -- морально-етична бесіда -- розвиток мислення -- моральне виховання Анотація: Подано розробку бесіди морально-етичного спрямування, мета якої - закріплювати та розширювати знання дітей про творчість великої української письменниці Лесі Українки; викликати інтерес до її творчості, до літературної казки; сприяти усвідомленню ідеї та змісту художнього твору; вчити уважно слухати, оцінювати вчинки персонажів, висловлювати своє ставлення до них, визначати мотиви їхньої поведінки; на основі аналізу художнього твору формувати бажання наслідувати позитивні та раціональні моделі поведінки; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, спостережливість; виховувати доброзичливість, емпатію та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Ч-75 Чобанюк, Любов Влаштуємо віслючкові день народження : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Любов Чобанюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- гра-стратегія -- робота з перфокартками -- розвиток мислення -- етичне виховання -- моральне вихованян -- святкування дня народження Анотація: Подано приклад гри-стратегії зі старшими дошкільнятами, мета якої - розширювати уявлення дітей про святкування дня народження; розвивати здатність планувати свої дії та передбачувати їх результати, знаходити різні способи розв'язання проблем; учити висловлювати та обґрунтовувати власну думку; збагачувати словник дітей новими лексемами відповідно до змісту теми; сприяти накопиченню мовленнєвого досвіду; розвивати мислення, зв'язне мовлення, уяву; виховувати чуйність та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
К 75 Кочубей, Т. Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Тетяна Кочубей> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 33–36. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Діти--розвиток мислення--лінгводидактичні основи Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- розвиток мислення -- лінгводидактичні основи -- українські педагоги -- уроки мислення -- казкові образи -- самостійність мислення -- наочно-образне мислення -- дитина Анотація: У статті на основі лінгводидактичних принципів висвітлено теоретичні ідеї та практичний досвід Василя Сухомлинського щодо розвитку мислення дитиини. Акцентовано, що у період "дитинства мислення" учень має бути найближче до джерела думки-природи, що дає йому можливість одночасно бачити, слухати, переживати і думати. Наголошено, що у Школі радості Василь Сухомлинський навчав дітей не лише писати і читати, а й відчувати аромат слова, бачити його найтонші відтінки. Обґрунтовано, що важливого значення у розвитку мислення педагог надавав казці та "періоду мислення", протягом якого людина обов’язково має пройти через "період розумових вправ". Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 54 Собко, Людмила Хвилинки творчості й фантазії : добірка ігор для середньої та старшої груп [Текст] / Людмила Собко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Кл.слова (ненормовані): розвиток творчої уяви -- ігрова діяльність -- розвиток мислення Анотація: Представлено добірку ігор для дітей середньої та старшої груп з використанням карток-піктограм та прийомів ТРВЗ, які розвивають творчу уяву, формують гнучке мислення, допомагають вселити в дитину впевненість у своїх силах. Ігри доречно проводити вранці, під час прогулянок та в інший зручний час. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 79 Прозорова, Людмила Казки, що вчать доброти [Текст] / Людмила Прозорова> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 16-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- розвиток мислення -- художня література Анотація: Подано тексти казок, читання та обговорення яких з дошкільнятами дасть можливість виховати у них високу моральність, відповідальність, здатність поставити інтереси інших над власними. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 72 Бобир, Валентина Проблемні ситуації: міркуємо, взаємодіємо, досягаємо мети : система роботи з дітьми старшої групи [Текст] / Валентина Бобир> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- пізнавальна компетентність -- лідерські риси дитини -- соціальне виховання Анотація: Подано практичні розробки системної роботи з дітьми, які допоможуть розвивати нестандартне мислення малят, уміння шукати різні варіанти розв'язання проблем, домовлятися, радитися, доводити свою думку і приймати оптимальні рішення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Новіцька, Тетяна Пригоди на Острові Математики : квест для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Новіцька, Оксана Небежицька> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- розвиток математичних уявлень -- квест -- дидактична гра Анотація: Автори поданої розробки пропонують приклад застосування квестової технології на занятті з математики з використанням завдань навчального розвивального курсу Ірини Стеценко "Логіки світу", мета якої - закріплювати знання дітей про геометричні фігури; формувати уявлення про відповідність "кількість-число"; вправляти у серіації об'єктів за величиною, диференціації за шириною; закріплювати вміння користуватися планом, орієнтуватись у просторі; вчити знаходити нестандартні підходи до розв'язування задач, аналізувати отриману інформацію, обґрунтовувати власну думку; розвивати логічне, асоціативне, функціональне, творче мислення, самостійність; виховувати ініціативність, уміння працювати у команді. Дод.точки доступу: Небежицька, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терещенко, Ірина В іграх об’єкти природні ми пізнаємо сьогодні : дидактичні ігри для дітей середньої та старшої груп [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- ознайомлення з навколишнім світом -- розвиток мислення Анотація: Подано добірку дидактичних ігор для дітей середньої та старшої груп, використоння яких дасть змогу спонукати малят до активного пізнання світу природи і турботи про неї. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-59 Чижик, Олена Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Чижик> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): економічна освіта -- розвиток мислення -- життєва компетентність -- заняття в ДНЗ Анотація: Подано зразок заняття для дітей старшої групи, мета якого - формувати соціально-економічну компетентність дітей, елементарні економічні уявлення; вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв'язання тієї чи іншої проблеми, аргументувати свою думку; формувати уявлення про валюту України, навички раціонального споживача; збагачувати активний словник словами: бюджет, доходи, витрати. реклама, гроші, заощадження; розвивати увагу, мислення дітей; виховувати ощадливість та відповідальність за свої вчинки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 63 Рожко, Алла Казкова мандрівка : система роботи з дітьми всіх вікових груп [Текст] / Алла Рожко, Вікторія Волощук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
Дошкільна освіта--розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): театралізована діяльність -- художня культура -- розвиток мислення -- інтегрована освіта Анотація: Представлено нетрадиційний інтегрований підхід до роботи над казкою, придатний як для молодших, так і для старших дошкільнят. Покроково проявляючи свої здібності у різних видах діяльності, малята усвідомлюють зміст твору і готуються до його драматизації. Крм того, діти вчаться взаємодіяти, проявляти кмітливість і нестандартне мислення, а також досягати мети. Дод.точки доступу: Волощук, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |