Казачінер, О. С. Нестандартний урок за темою "Seasons and weather". 4 клас / О. С. Казачінер> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 5. - С. 30-31. Рубрики: Англійська мова--початкова школа нестандартні уроки--англійська мова Кл.слова (ненормовані): погода -- пори року -- казкові герої -- розвиток пам’яті -- розвиток уваги -- Снігова Королева, казка -- урок-подорож Анотація: У статті вміщено урок-подорож для учнів 4 класу на тему: "Погода та пори року", що створений за мотивами казки Г. Х. Андерсена "Снігова Королева". Дод.точки доступу: Андерсен, Ганс Крістіан 1805-1875 (данський письменник, видатний казкар) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Жигло, І. В. Г. Х. Андерсен. Дикі лебеді : перевірка домашнього читання за підручником Л. Біркун. 6 клас / І. В. Жигло> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 5. - С. 32-37. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--домашнє читання Англійська мова--методика викладання--уроки Уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): домашнє читання -- перевірка -- Дикі лебеді, казка -- форми дієслів -- неправильні дієслова -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- самостійне читання Анотація: У статті представлено розробку двох уроків домашнього читання для 6 класів із англійської мови на тему: "Г. Х.Андерсен. Дикі лебеді". Їх метою є ознайомлення із творчістю письменника, контроль позакласного читання, розвиток мислення та уваги. Дод.точки доступу: Андерсен, Ганс Крістіан 1805-1875 (данський письменник, видатний казкар) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Пам’ять та її розвиток на уроках історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 7-8. Рубрики: Уроки історії--розвиток пам’яті учнів Кл.слова (ненормовані): діагностувальний диктант -- розвиток пам’яті -- уроки історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 42 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі [Текст] / Г. І. Недозірна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 9-14. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
Рубрики: Ейдетика--молодші школярі Молодші школярі--розвиток пам’яті Ейдетика--методи Кл.слова (ненормовані): розвиток пам’яті -- творче мислення -- мисленнєва діяльність -- методи Ейдетики -- молодші школярі Анотація: Систематичне, цілеспрямоване використання на уроках у початкових класах вправ та ігор, проведених методами ейдетики, сприяє підвищенню у дітей рівня розвитку образного мислення, пам’яті, творчих здібностей та мовлення. Ці вправи роблять навчання цікавим, невимушеним і надзвичайно ефективним. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвиваємо пам’ять [Текст]> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 50-55
Рубрики: Дошкільники--підготовка до школи--розвиток пам’яті Кл.слова (ненормовані): розвиток пам’яті -- запам’ятовування -- пам’ять дошкільників -- підготовка до школи -- завдання на запам’ятовування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 72 Антощук, Євген. Ейдетичні вправи для пам’яті й уяви / Є. Антощук> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 18-19. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Пам’ять--розвиток--ейдетичні вправи Ейдетика--дошкільники Кл.слова (ненормовані): ейдетика -- ейдетизм -- ейдетичні вправи -- розвиток пам’яті -- розвиток уяви -- органи чуття -- синестезія -- дошкільнята Анотація: У статті розглянуто питання розвитку пам’яті, образного й асоціативного мислення за допомогою ейдетичних вправ. Подано кілька ейдетичних ігор із тактильними табличками, які грунтуються на здатності до синестезії - співвідчуття, синтезу відчуттів, що виникають не лише в органі, на який діє подразник, але й одночасно в іншому органі чуття. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ч-46 Черешнюк, Олена. Як навчити дитину швидко й міцно запам’ятовувати інформацію? / О. Черешнюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 4. - С. 36-37. Рубрики: Пам’ять--розвиток--дошкільники Кл.слова (ненормовані): розвиток пам’яті -- запам’ятовування інформації -- мнемотехніка -- колажування -- піктограми Анотація: Розглянуто окремі мнемотехнічні прийоми, що допомагають дошкільникам швидко та ефективно запам’ятовувати інформацію. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 72 Костроміна, С. Н. Як здолати труднощі в навчанні дітей [Текст] / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 37-44. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби навчання ігрове Кл.слова (ненормовані): навчання дошкільників -- розвиток мислення -- розвиток пам’яті -- розвиток уваги Дод.точки доступу: Нагаєва, Л. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бехтер, Т. В. Christmas / Т. В. Бехтер> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 33. - С. 14-16. Рубрики: Викладання англійської мови в школі--позакласні заходи Кл.слова (ненормовані): Різдво -- мовлення -- розвиток здібностей -- розвиток уваги -- розвиток пам’яті -- англійська мова -- сценарії Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку позакласного заходу з англійської мови по темі: "Різдво". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 65 Конушева, К. Г. Christmas is coming! : (1 form) / К. Г. Конушева> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 33. - С. 30-31. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Уроки англійської мови--початкові класи Кл.слова (ненормовані): Різдво -- навички аудіювання -- мовлення -- розвиток пам’яті -- англійська мова Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку англійської мови для 1 класу по темі: "Наближається Різдво!". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 87 Цуркан, Наталія. Ейдетика як метод розвитку пам’яті в учнів початкової школи [Текст] / Н. Цуркан> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 44-46. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти Кл.слова (ненормовані): розвиток пам’яті -- пам’ять дитини -- учні початкових класів -- ейдетика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Васильченко, Лідія. Прийоми мнемотехніки: розвиваємо пам’ять і зв’язне мовлення дітей [Текст] / Л. Васильченко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 59-62. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- запам’ятовування -- розвиток пам’яті -- зв’язне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 30 Кацубо, Я. Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" [Текст] / Яна Кацубо> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- урок-гра -- інтелектуальний потенціал -- творча діяльність -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення уроку-гри "Розумники і Розумниці" в початковій школі. Мета: сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, стимулювати їхню творчу діяльність, розвивати пам’ять, увагу, мислення, спостережливість, виховувати колективізм, взаємоповагу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |