> Шифр: ОД1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Синягина, Н. Ю. О некоторых трудностях и перспективах в работе с одаренными детьми / Н. Ю. Синягина. - С.2-7 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами ейдетики в початковій школі / Г. І. Недозірна. - С.8-15 Иващенко, Н. Это волшебное слово - игра / Н. Иващенко. - С.15-17 Швед, О. І. Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти / О. І. Швед. - С.18-22 Зверик, А. П. Тест на выявление творческой технической одаренности / А. П. Зверик. - С.23-27 Настасенко, В. А. Анализ теста Зверика А.П. на выявление творческой одаренности / В. А. Настасенко. - С.27-29 Губенко, О. В. Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план / О. В. Губенко. - С.29-34 Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.35-41 Остапчук, О. М. Від роботи з "резервом" - до підготовки нової генерації керівників шкіл / О. М. Остапчук. - С.42-45 Рог, Е. Разговор об образовании и воспитании детей с писательницей Еленой Рог : [інтерв’ю / Е. Рог. - С.46-48 Розвиваємо увагу (завдання для старших дошкільників). Частина третя. - С.49-54 Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка (по материалам книги Гордона Драидена и Джаннетт Вое "Революция и обучение. Научить мир учиться по-новому") / В. Ф. Калошин. - С.55-59 Досліди з водою (для дітей молодшого шкільного віку). - С.60-64 Федорович, Л. ВІЛ/СНІД - мені не байдуже / Л. Федорович. - С.65-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 42 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами ейдетики в початковій школі [Текст] / Г. І. Недозірна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 8-15 Рубрики: Розвиток пам’яті--молодші школярі--ейдетика Ейдетика--молодші школярі--пам’ять Кл.слова (ненормовані): образна пам’ять -- запам’ятовування -- метод візуалізації -- метод ейдетики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Юркевич, В. С. О двух типах одаренности / В. С. Юркевич. - С.2-8. - Библиогр. в конце ст. Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі / Г. І. Недозірна. - С.9-14 Сахарова, Н. П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко. - С.15-22. - Библиогр. в конце ст. Зверик, А. П. "Испытай сам себя": 2-й тест на выявление творческой технической одаренности / А. П. Зверик. - С.23-31 Настасенко, В. А. Анализ 2-го теста Зверика А.П. на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя" / В. А. Настасенко. - С.31-34. - Библиогр. в конце ст. Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.35-41. - Библиогр. в конце ст. Недериця, С. С. Музика - цілющий та розвивальний засіб, який працює на рівні дива / С. С. Недериця. - С.42-44 Методика виявлення рівня естетичного та творчого розвитку дітей "Ескіз пам’ятника герою художнього твору". - С.45-49 Розвиваємо пам’ять. - С.50-55 Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка / В. Ф. Калошин. - С.56-61 Завгородня, В. В. Інтегрована природознавча гра "Соняшник" (позакласний захід для учнів 7-х класів) / В. В. Завгородня. - С.62-66 Шумка, О. Зерно калини / О. Шумка. - С.67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 42 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі [Текст] / Г. І. Недозірна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 9-14. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
Рубрики: Ейдетика--молодші школярі Молодші школярі--розвиток пам’яті Ейдетика--методи Кл.слова (ненормовані): розвиток пам’яті -- творче мислення -- мисленнєва діяльність -- методи Ейдетики -- молодші школярі Анотація: Систематичне, цілеспрямоване використання на уроках у початкових класах вправ та ігор, проведених методами ейдетики, сприяє підвищенню у дітей рівня розвитку образного мислення, пам’яті, творчих здібностей та мовлення. Ці вправи роблять навчання цікавим, невимушеним і надзвичайно ефективним. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |