Н 42 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі [Текст] / Г. І. Недозірна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 9-14. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
Рубрики: Ейдетика--молодші школярі Молодші школярі--розвиток пам’яті Ейдетика--методи Кл.слова (ненормовані): розвиток пам’яті -- творче мислення -- мисленнєва діяльність -- методи Ейдетики -- молодші школярі Анотація: Систематичне, цілеспрямоване використання на уроках у початкових класах вправ та ігор, проведених методами ейдетики, сприяє підвищенню у дітей рівня розвитку образного мислення, пам’яті, творчих здібностей та мовлення. Ці вправи роблять навчання цікавим, невимушеним і надзвичайно ефективним. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Бондаренко, Юрій Іванович. Літературне навчання з використанням елементів ейдетики [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 34-44
Викладання літератури Ейдетика--методи Кл.слова (ненормовані): літературне навчання Дод.точки доступу: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |