Чебаненко, Ірина. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП [Текст] / І. Чебаненко, Л. Громико> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 21-23. Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): інклюзивні групи -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138 міста Києва щодо модифікації освітнього процесу в інклюзивній групі. Дод.точки доступу: Громико, Лідія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |