376-056.36.015.3:159.952.13](477)
М 99


    Мякушко, О.
    Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / Оксана Мякушко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 21–30. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти із порушеннями інтелектуального розвитку -- навчально-пізнавальна компетентність -- пізнавальна активність -- активізація емоцій -- ресурсний компонент -- стимуляція пізнавальної активності -- нормалізація тонічної регуляції
Анотація: Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю, що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. У статті систематизовані й узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація емоцій, створення умов для підвищення працездатності та зниження втомлювальності дітей на заняттях.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)