К 90 Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 20–40. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання Кл.слова (ненормовані): українська жестова мова -- методика викладання -- будова словосполучення -- головне слово -- залежне слово -- розбір словосполучення -- жести -- глухі учні -- компетенції -- тестові завдання -- спеціальні заклади загальної середньої освіти Анотація: Розроблено методику формування понять і закономірностей з теми "Будова словосполучення" у 5 класі учнями з порушеннями слуху спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90). Розкрито поетапне, репродуктивно-діяльнісний, креативно-дослідницький підхід засвоєння навчального матеріалу з урахуванням концепту "Українська жестова мова у комунікативній діяльності". В авторській методиці "Будова словосполучення" пердставлено три аспекти: перелік і зміст компетенцій теоретичного і практичного рівнів, які глухі учні 5 класу набудуть на основі засвоєних знань, умінь, розумінь і перекладу; системи вправ, правил, завдань, які спрямовані на розвиток і вдосконалення жестомовної комунікативної компетенції, граматико-орфографічних умінь учнів із порушеннями слуху, їхнього жестового, дактильного, писемного мовлення; орієнтовні тестові завдання, що відповідають зовнішньому незалежному оцінюванню. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |