Єресько, Олег.
    Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема [Текст] / О. Єресько // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 51-57. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка--наукові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- емоційні компетенції -- позитивне мислення -- програма CEEH -- програма SEL
Анотація: Статтю присвячено висвітленню феномена емоційного інтелекту як педагогічної проблеми. Розглянуто роль емоцій у житті людини як біосоціальної істоти, їх вплив на формування особистості. Охарактеризовано складові емоційного інтелекту (за моделлю Д. Ґоулмана) та емоційні компетенції, які його формують. Наведено доказову базу ефективності впровадження у закладах освіти програм соціально-емоційного навчання. Визначено шляхи підвищення рівня емоційного інтелекту та формування емоційних компетенцій, сформовано рекомендації щодо активізації зазначеної роботи в закладах дошкільної і повної загальної середньої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)