Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1680)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (257)Рідкісна книга (2107)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (36)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>DP=2024$<.>
Общее количество найденных документов : 302
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
   15(092)
   Р 70


    Роменец, Владимир Андреевич.
    Г. И. Челпанов: период профессорства в Университете Св. Владимира (г. Киев) 1892-1907 гг. [Текст] / В. А. Роменец, И. П. Маноха, А. А. Бреусенко ; [отв. ред. И. П. Маноха]. - [Б. м. : б. и.]. - (Серия "Историко-психологический архив" : редкол. серии: В. А. Роменец (председатель), И. Д. Бех, А. В. Брушлинский и др.). - ISBN 966-7569-32-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна наука--розвиток--Збірник наукових праць
   Видатні особистості--Психологія--Наукове видання

фывфывфыв:
психологічна наука -- видатні особистості -- розвиток науки -- професорський склад -- Університет Св. Владимира (м. Київ)


Доп.точки доступа:
Маноха, Ирина Петровна; Бреусенко, А. А.; Маноха, Ирина Петровна \отв. ред.\; Челпанов, Георгій Іванович (український психолог, філософ і логік. З 1907 року працював у Москві. Вихованець історико-філологічного факультету Новоросійського університету в Одесі. Професор філософії і психології Київського університету (1892–1907), де вів психологічний семінар, заснував першу психологічну лабораторію (1897). Згодом професор Московського університету (1907-1923). Заснував у Москві перший в Росії Інститут психології, який очолював з 1912 по 1923. ; 1862-1936) \про нього\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
   15.0
   Р 32


    Регуш, Людмила Александровна.
    Проблемы психического развития и их предупреждение. От рождения до пожилого возраста [Текст] / Л. А. Регуш. - [Б. м. : б. и.]. - 318, [2] с. - (Серия Современный учебник"). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-9268-0498-1 : 35.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Психічний розвиток--людина--Науково-популярне видання
фывфывфыв:
психологія розвитку -- розвиток мозку -- розвиток психіки -- психічні стани -- психіка -- удосконалення психіки -- людина

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
   159.9(09)
   Э 53


    Эльконин, Б. Д.
    Введение в психологию развития (в традиции кудьтурно-исторической теории Л. С. Выготского) [Текст] / Б. Д. Эльконин. - [Б. м. : б. и.]. - (Программа. "Обновление гуманитарного образования в России"). - ISBN 5-88415-003-2 : 25.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології, Давні часи-20 століття--Навч. посіб. для самоосвіти
   Історична психологія--Навч. посіб. для самоосвіти

фывфывфыв:
історія психології -- історична психологія -- психологічна наука

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
   159.9(092)
   Б 82


    Боришевський, Мирослав Йосипович.
    Етюди психолога. Спогади (Per aspera ad astra) [Текст] / Мирослав Боришевський. - [Б. м. : б. и.]. - 223, [1] с. - 20 грн. р.
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання

фывфывфыв:
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
   153/154
   О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : наук. журн. № 1 (31)/2024 / НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці ; за наук. ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки ; [редкол.: С. Д. Максименко (голов. ред.), Л. М. Карамушка (заступ. голов. ред.) , Н. В. Чепелева [та ін.]. - Київ : [б. и.], 2024. - 138, [2] с. - ISSN 2411-3190. - 25 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--копінг-стратегії--Україна--Монографія
фывфывфыв:
історія психології -- організаційна психологія -- економічна психологія


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Максименко , Сергій Дмитрович \редкол.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \редкол.\; Чепелева, Наталія Василівна \редкол.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ). Лабораторія організаційної та соціальної психології; Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
   153/154
   К 21


    Карамушка , Людмила Миколаївна.
    Психологія вибору копінг-стратегій керівниками освітніх організацій [Текст] / КарамушкаЛ. М., Снігур Ю. С. ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - Київ : [б. и.], 2024. - 187, [1] с. - Бібліогр.: с. 167-186. - ISBN 978-617-7745-46-3 : 35 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--копінг-стратегії--Україна--Монографія
фывфывфыв:
історія психології -- керівники -- освітні організації -- копінг-стратегії -- Україна


Доп.точки доступа:
Снігур, Юлія Сергіївна; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ). Лабораторія організаційної та соціальної психології; Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи [Текст] : : навчальна програма для психологів-експертів / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. - Київ : [б. и.], 2023. - 13 с. - ISBN 978-617-7745-41-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Навчальна програма
фывфывфыв:
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Аннотация: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Найти похожие

8.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі [Текст] : практикум / Мойзріст О. М., Шатирко Л. О. - Київ : [б. и.], 2023. - 46 с. - ISBN 978-617-7745-38-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Запобігання конфліктам--шкільне середовище--Україна--Практичні видання
   Залякування--Попередження--Практичні видання

фывфывфыв:
запобігання конфліктам -- шкільне середовище -- залякування -- цькування -- Україна -- булінг
Аннотация: Практикум присвячено вирішенню актуальних завдань формування в освітньому просторі здатності особистості включатись в нові форми діяльності й вміти конструктивно взаємодіяти з іншими в спільнотах. Дається характеристика залякуванню та цькуванню, як формам деструктивної взаємодії. Матеріал представлено у формі занять для психолого-педагогічного практикуму в контексті вивчення курсів педагогічної психології (зокрема взаємодії учасників освітнього простору) в ВНЗ. Розглядаються актуальні теми, зокрема: психологічний аналіз ситуацій булінгу; діагностика досвіду булінгу в шкільному середовищі; проведення тренінгових занять із запобігання взаємодії деструктивного спрямування, явищам булінгу. Представлено етико-правові складові психологічного вивчення явищ деструктивної взаємодії в освітньому просторі. Практикум розроблено для фахівців системи освіти, може бути корисним для психологів, педагогів, студентів психологічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Мойзріст, О. М.; Шатирко, Л. О.
Свободных экз. нет
Найти похожие

9.
   159.922
   Д 71


   
    Дошкільник: крок у шкільне життя [Текст] : навч.-метод. посіб. / Т. О. Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Токарєва Л. Д., Федорчук О. І. Хартман О. Ю. ; за наук. ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. и.], 2023. - 149 с. - ISBN 978-617-7745-22-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Дошкільне навчання--Психологічні особливості--Україна--Наівчально-методичний посібник
   Психологія навчання--Дошкільники--Україна--Наівчально-методичний посібник

фывфывфыв:
дошкільне навчання -- психологічні особливості -- емпатія -- дошкільна освіта -- Україна
Аннотация: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретико-прикладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору [Текст] : навч.-метод. посіб. / Литвинчук Л. М., Маслюк А. М., Слободяник Н. В., Чудакова О. М. - [Б. м. : б. и.], 2023. - 81 с. - ISBN 978-617-7745-37-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічний супровід--суб’єкти освітнього простору--Україна--навчально-методичний посібник
фывфывфыв:
особистість -- суб'єкт освітнього простору -- психологічна підтримка -- міжособистісна взаємодія -- стресостійкість в умовах війни -- навички самодопомоги -- соціальний інтелект -- Україна
Аннотация: У навчально-методичному посібнику висвітлюються результати досліджень психологічного супроводу суб’єктів освітнього простору: пропонується модель психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту підлітків, яка допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу; виокремлюються вимоги до організації розвивального освітнього середовища; наголошено на питаннях психологічної підтримки суб’єктів освітнього простору під час війни, а також проблемах формування залежностей у освітньому середовищі та їх профілактичному психологічному супроводі. Викладені у посібнику матеріали окреслюють загальну картину психологічних складових міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору та торкаються певних актуальних питань наданням практичних рекомендацій, які можуть бути корисними психологампрактикам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям, викладачам та всім зацікавленим.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Литвинчук, Леся Михайлівна; Маслюк, Андрій Миколайович ; Слободяник, Наталія Володимирівна; Чудакова, Олена Миколаївна
Свободных экз. нет
Найти похожие

11.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Текст] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. и.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

фывфывфыв:
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Аннотация: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Найти похожие

12.
152(617.9)
М 42


   
    Медична психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів. Т. 2 / за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2023. - 520 с. -
УДК
РУБ 152(617.9)
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
медична психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименка, С.Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.98:61](075.8)
М 42


   
    Медична психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів. Т. 1 / за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2023. - 512 с. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
медична психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименка, С.Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
153.01
Д 50


   
    Диференційна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / за заг. ред. С. Д. Максименка. - вид 2-ге, перероб. і доповн. - Київ, 2023. - 572 с. -
УДК
РУБ 153.01
Рубрики: Диференційна психологія
фывфывфыв:
диференційна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименка, С.Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.9.01:165(075)
М 17


    Максименко , Сергій Дмитрович.
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей:генетико-креативних здібностей: генетико-креативний підхід [Текст] : навчальний посібник. Т. 2 / С. Д. Максименко, Ю. Б. Ірхін [та ін.]. - Київ, 2023. - 356 с. -
УДК
Рубрики: Когнитивна психологія--Навчальний посібник
фывфывфыв:
когнітивна психологія -- когнітивні здібності -- модуль формування

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ірхін, Ю.Б.; Деркач, Л.М.; Марусинець, М.М.; Касинець, М.М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.9.01:165(075)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей:генетико-креативних здібностей: генетико-креативний підхід [Текст] : навчальний посібник. Т. 1 / С. Д. Максименко, Ю. Б. Ірхін [та ін.]. - Київ, 2023. - 384 с. -
УДК
Рубрики: Когнитивна психологія--Навчальний посібник
фывфывфыв:
когнітивна психологія -- когнітивні здібності -- модуль формування

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ірхін, Ю.Б.; Деркач, Л.М.; Марусинець, М.М.; Касинець, М.М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
   159.9.015
   Т 30


   
    Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єк­тів освітнього простору в парадигмі генетичної психології [Текстььь] / С. Д. Максименко, Бацилєва О. В., Каплуненко Я. Ю., Луньов В. Є. [та ін.] ; за наук. ред. Сергія Максименка . - Київ : [б. и.], 2023. - 225 с. - ISBN 978-617-7745-44-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Генетична психологія--Наукове видання
фывфывфыв:
генетична психологія -- екзістенціально-аналітичний підхід -- методологія дослідження -- соціальні виміри -- освітній простір -- особистість -- взаємодія -- парадигма генетичної психології -- екзістенціальна тривога -- контекстуальність -- стресостійкість особистост
Аннотация: У монографії висвітлюються результати досліджень, зумовлених запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суєктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору. Рішення дослідницьких завдань здійснюється в парадигмі генетичної психології, яка має потужний еврістичний потенціал, збагачує предметне поле системи навчання-розвиток, дозволяє створити продуктивну цілісну концепцію теоретичних та практичних уявлень про полісубєктну взаємодію в освітньому просторі. У розділах монографії комплексно висвітлено найважливіші теоретичні питання вивчення феномена особистісної взаємодії учасників освітнього простору, пропонується цілісна технологія, яка ознайомлює практикуючих спеціалістів із здобутками і результатами психологічної науки, допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Для фахівців системи освіти, працівників у галузі практичної психології, науковців-психологів, що розробляють проблеми навчання та розвитку особистості
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.); Бацилєва, Ольга Валеріївна; Каплуненко, Ярина Юріївна; Луньов, Віталій Євгенійович
Свободных экз. нет
Найти похожие

18.
   159.98
   З-36


   
    Застосування психотерапевтичних технологій у наданні допомоги постраждалим з проявами посттравматичного стресового розладу [Текст] / Я. М. Омельченко, З. Г. Кісарчук, Т. С. Гурлєва, Г. П. Лазос [та ін.]; за ред. Я. М. Омельченко. - [Б. м. : б. и.], 2023. - 256 с. - ISBN 978-617-7745-24-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психотерапія--Наукове видання
фывфывфыв:
психотерапія
Аннотация: Практичний посібник підготовлений науковцями лабораторії консультативної психології та психотерапії Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. В ньому представлено результати апробації та методичного упорядковування застосування наступних технологій, які спрямовані на роботу з постраждалими у сучасних кризових обставинах, що спричинені воєнними подіями: психотехнології, зорієнтованої на мобілізацію та зміцнення ресурсів, що сприяють психологічній стійкості ветеранів у подоланні проявів ПТСР; технології переосмислення та переживання травмівного досвіду в роботі з ветеранами збройних сил; технології, орієнтованої на розвиток стресостійкості у дружин ветеранів бойових дій, що мають прояви вторинного травматичного стресового розладу; технології розвитку життєстійкості дітей військовослужбовців, що мають прояви ПТСР; технології психотерапевтичної допомоги, побудованої з урахуванням феномену структурної регресії, в роботі з дорослими особами, військовослужбовцями та ветеранами, що мають прояви ПТСР; психотехнології розвитку резільєнтності у фахівців допоміжних професій; технології психологічної допомоги громадянам, орієнтованої на розвиток у них довіри до себе в аспекті протидії деструктивному впливу сучасного інфопростору. Практичний посібник адресований як психологам/психотерапевтам – науковцям і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, так і фахівцям інших «допоміжних» професій та волонтерам — усім, хто зайнятий у сфері психологічної та соціально-психологічної допомоги постраждалим внаслідок важких травмівних подій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Омельченко, Яніна Миколаївна; Кісарчук, Зоя Григорівна; Гурлєва, Тетяна Степанівна; Лазос, Гелена Петрівна; Гребінь, Л.О. ; Журавльова, Н. Ю.; Литвиненко, Людмила Іванівна
Свободных экз. нет
Найти похожие

19.
   159.923.01(09)(477)
   С 69


   
    Соціокультурні детермінанти розвитку психології особистості в Україні [Текстььь] / В.В. Турбан, Л.З. Сердюк, В.В. Москаленко та ін.; за наук. ред. В.В. Турбан. К. ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. - 296 с. - ISBN 978-617-7745-43-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Наукове видання
   Експериментальна психологія--Наукове видання

фывфывфыв:
психологія особистості -- експериментальна психологія
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії загальної психології та історії психології імені В. А. Роменця Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, розкрито концептуальні основи, історичний перебіг і становлення психології особистості в Україні. На основі залучених джерел співробітники лабораторії показують, що цей процес розгортався в рамках загальних соціокультурних процесів. Що доводить, Україна була і залишається частиною Європи, частиною європейської культури. В монографії показано, що визначальним фактором виступала зміна культурних парадигм, що спостерігається як в західній Європі так і в Україні. Монографію адресовано психологам-науковцям і практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також тим, хто цікавиться проблемами становлення психологічної науки в Україні.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна; Сердюк, Людмила Захарівна; Москаленко, Валентина Володимирівна; Бушанський, Валентин Вікторович
Свободных экз. нет
Найти похожие

20.
   159.922
   І-72


   
    Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи [Текстььь] : метод. рек. / Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Хартман О. Ю. ; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. и.], 2023. - 36 с. - ISBN 978-617-7745-25-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
фывфывфыв:
готовність до навчання -- діти старшого дошкільного віку
Аннотация: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Хартман, Олена Юріївна
Свободных экз. нет
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 43509
Число посетителей 1481
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя