Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1354)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (49)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистість<.>
Общее количество найденных документов : 546
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.922.73-053.6-058.862
М 66


    Мітіна, Світлана Володимирівна.
    Соціально-психологіні чинники становлення особистості бездоглядних підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Мітіна Світлана Володимирівна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 198-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Бездоглядні підлітки--Дисертації
фывфывфыв:
бездоглядні підлітки -- дисфункційні сім`ї -- соціально-психологічні чинники -- особистість -- типологія -- ресоціалізація
Аннотация: У ході дослідження з"ясовано, що існує взаємозв"язок між соціальними чинниками та властивостями особистості, які детермінують бездоглядність підлітків. Виявлено, що сім"ї, в яких є ризик бездоглядності підлітків, включають не тільки соціально-неблагополучні. а також і зовні благополучні родини, де наявні конфліктні стосунки або до дітей застосовуються хибні типи виховання. Визначені особливості функціонування структурних компонентів особистості бездоглядних підлітків у сфері самосвідомості, мотиваційній та емоційній сферах. З"ясовано, що основними соціально-психологічними чинниками становлення особистості бездоглядних підлітків є: різновид сімейного неблагополуччя, сприйняття підлітком власної життєвої ситуації й уявлень про своє майбутнє, а також специфіка деформації структурних компонентів його особистості. Побудована типологія бездоглядних підлітків з метою визначення оптимального різновиду соціально-психологічної допомоги та форм їхнього подальшого життєвлаштування. Розроблена та апробована методика експрес-діагностики дає змогу практичним психологам здійснити диференційований підхід щодо ресоціалізації бездоглядних підлітків відповідно до типу їхньої бездоглядності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.9:355.2
М 91


    Мул, Сергій Анатолійович.
    Психологічна готовність персоналу прикордонного контролю до дії в екстремальних умовах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мул Сергій Анатолійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 218 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екстремальні умови--Дисертації
фывфывфыв:
стрес -- особистість -- екстремальна ситуація -- стресостійкість -- чинник -- компонент -- психологічна готовність
Аннотация: Дисертаційна робота присвячена теоретико-емпіричному дослідженню психологічної готовності персоналу до дій в екстремальній ситуації. Загальна кількість досліджувальних становила 294 особи. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні прийоми та результати емпіричного дослідження з проблеми. У дослідженні реалізовано психотехніки фрормування психологічної готовності особистоті, виокремлено чинники подолання сресовиз ситуацій, негативного впливу стресу на персонал прикордонного контролю, проведено якісно-кількісний аналіз актуального рівня розвитку психологічної готовності. Розроблені методики переборення стресових ситуацій, негативного впливу стресу можуть бути використані в психологічній практиці органів охорони державного кордону, підрозділів МНС, МВС,СБУ для формування дослідження внутрішнього стану персоналу та його психологічної готовності до дії в умовах есктремальної ситуації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2+159.923.5+159.928.23
П 89


    Пурло, Олена Юріївна.
    Екзистенційна криза як чинник формування творчої життєвої позиції особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Пурло Олена Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 259 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 231-259. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творчість особистості--Дисертації
фывфывфыв:
екзистенційна криза -- життєтворчість -- творча життєва позиція -- особистість -- життєтворчі стратегії
Аннотация: У роботі наводяться результати емпіричного дослідження формування життєтворчої позиції особистості під впливом переживання екзистенційної кризи.У результаті експериментального дослідження виявлено етапи екзистенційної кризи (мобілізаційний, дезінтеграційний, інтеграційний), встановлено спеціфіку їх впливу на формування творчої творчої життєвої позиції особистості. Доведено, що екзистенційна криза є чинником формування творчої життєвої позиції особистості. Показано, що під час екзистенційної кризи спостерігається специфічна зміна структури життєтворчих компонентів у особистостей з різними типами життєтворчої стратегії. Сформульовані рекомендації щодо психологічної допомоги при екзистенційній кризі, що включає до себе техніки, сприяючі розвитку життєтворчого потенціалу особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Р 39


    Ренке, Сергій Олександрович.
    Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ренке Сергій Олександрович ; наук. кер. Онуфрієва Л. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 246 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 229-246. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- професійний образ "Я" -- самооцінка -- зовнішня мотивація -- внутрішня мотивація -- професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.947.23:159.922.27(043.3)
С 14


    Сагань, Іванна Андріївна.
    Соціально-психологічні особливості відповідальності особистості в умовах складних життєвих ситуацій [Рукопис] : дис. канд. психол. наук: 19.00.05 / Сагань Іванна Андріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 258 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 198-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Відповідальність--Дисертації
фывфывфыв:
відповідальність -- особистість -- рівень відповідальності -- прояв відповідальності -- опанування -- рефлексія -- локус контроля
Аннотация: На базі проведеного теоретичного аналізу розроблено дві теоретичні моделі: інтеграційної структури відповідальності та прояву відповідальності в умовах складних життєвих ситуацій. У дослідження розкрито, як відповідальність особистості впливає на вибір способу реагування та повендінкив складних життєвих умовах. Зокрема, показано, що прояв відповідальності залежить від: специфіки складної життєвої ситуації та її значення для особистості; самої особистості (її структури та якостей), таких її характеристик як локус-контроль, адаптивність, репертуар стратегії поведінки та реагування, які базуються на попередньому досвіді особистості; рівня її рефлексивності, задоволенності та рівня розвитку, рівня прояву та типу відповідальності. У таких складних життєвих ситуаціях, як втрата роботи та розлучення за ініціативи іншої сторони, частіше опиняються особистості з нижчими рівнями розвитку відповідальності. Ініціатори розлучення та люди, які мають важке захворювання, навпаки, мають достатньо високі показники рівня розвитку відповідальності. Показники параметру реалізації відповідальної поведінки є вищими: а) у тих, хто втратив роботу і має кредит в банку, порівняно з тими, хто не має кредиту; б) у тих, хто нещодавно захворів важким захворюванням порівняно з тими, хто хворів тривалий час; в) у "ініціаторів" розлучення порівняно з "не ініціаторами". Спираючись на результати консультативного етапу дослідження, було розроблено психокорекційну програму "Свідоме прийняття власної відповідальності як ресурс подолання складної життєвої ситуації", яку було спрямовано на роботу з рефлексією відповідальності в складній життєвій ситуації. Вона складається з психокорекійного тренінгу; програми самодопомоги особистості та створення Інтернет-спільноти людей, які опинилися в умовах складних життєвих ситуацій. Повторне тестування підтвердило, що запропонована психокорекційна програма має значний психокорекційний ефект. В результаті проведеного дослідження було виведене поняття "оптимум відповідальності" і з"ясовано, що свідоме прийняття відповідальності на оптимальному для особистості рівні виступає внутрішнім ресурсом успішного опанування складної життєвої ситуації

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.964.21+316.482.057.36
С 18


    Санташов, Віктор Іванович.
    Психологічні особливості конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Санташов Віктор Іванович ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 194 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-194. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Конфліктна поведінка--Дисертації
   Загальна психологія--Військовослужбовці--Дисертації

фывфывфыв:
конфлікт -- психологічні особливості -- конфліктна ситуація -- конфліктна особистість -- військовослужбовці
Аннотация: На основі науково-теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових джерел обгрунтовано підхід до розкриття проблеми психологічної корекції конфліктної поведінки особистості. Розкрито психологічні особливості конфліктної поведінки, конфліктні та конфліктогенні риси характеру, що призводять до ескалації конфліктів. Виявлено зв"язок між динамікою змін у характері особистості та динамікою змін конфліктної поведінки. Розроблено "Програму психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби" та рекомендації щодо оптимізації системи міжособистісних взаємин у військовій частині.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.953.5-053.6:81`243
Б 60


    Бігунова, Світозара Анатоліївна.
    Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бігунова Світозара Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - 325 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 205-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
зорієнтоване навчання -- когнітивна складність -- особистість -- полікультурна компетентність -- міжкультурна свідомість -- крос-культурна взаємодія
Аннотация: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.922.8:32+316.64
Б 61


    Білоконь , Ігор Вікторович.
    Особливості соціально-політичних настановлень молоді в умовах трансформації суспільства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Білоконь Ігор Вікторович ; наук. кер. Циба В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-політичні настановлення--Дисертації
фывфывфыв:
соціально-політичне настановлення -- моральне настановлення -- макіавеллізм -- громадська спрямованість -- особистість
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості соціально-політичних настановлень студентської молоді в умовах трансформації соціально-політичної системи країни. На основі новітніх теоретичних уявлень про феномен "соціальне настановлення" розроблено визначення поняття "соціально-політичне" настановлення та модель взаємозв"язку "соціально-політичне середовище-соціально-політичне настановлення". Досліджено зміст та специфіку проявів соціально-політичних настановлень студентської молоді в умовах суперечливої соціально-політичної ситуації. Визначено, що формування соціально-політичних настановлень під впливом суперечливих соціально-політичних норм зумовлює когнітивний дисонанс в сфері свідомості студентів, який найвиразніше проявляється за проросійської політичної орієнтацій. Розкрито механізм редукції когнітивного дисонансу викликаного суперечливістю соціально-політичної ситуації, який полягає у зниженні інтенсивності моральних настановлень, що фіксується як посилення ефекту макіавеллізму серед студентської молоді. Емпірично показано, що моральні настановлення постають стрижнем громадянської свідомості особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Циба, Віталій Трохимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.73-058.862+316.362
В 68


    Волошок, Олена Вячеславівна.
    Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волошок Олена Вячеславівна ; наук. кер. Мар`яненко Б. С. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-202. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Родина--Дисертації
фывфывфыв:
спрямованість особистості -- диспозиційна система особистості -- детермінанти -- соціальний розвиток -- особистість -- сім`я
Аннотация: Дисертація містить теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сім"ї. У роботі проаналізовано та уточнено поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно порівняно з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створена й апробована програма соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім"ї.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Мар`яненко, Борис Сергійович \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.953
Б 23


    Бандурка, Ірина Владиславівна.
    Індивідуально-психологічні особливості пам`яті як фактор успішності професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бандурка Ірина Владіславівна ; наук. кер. Бочарова С. П. ; Українська інж.-пед. акад. - Харків, 2000. - 185 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-185. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Пам'ять--Дисертації
фывфывфыв:
фахова пам`ять -- юридична діяльність -- мнемічна система -- метапам`ять -- особистість фахівця
Аннотация: Системний аналіз структури і функцій мнемонічної діяльності особистості фахівця дозволяє визначити пам`ять як базову підсистему професійної діяльності, що забезпечує збереження її мотиваційно-цільового вектора, відбір і переробку сприйманої інформації, її збереження і використання в рішенні пізнавальних задач. При цьому загальні закономірності функціонування пам`яті завжди виявляються і індивідуальній формі, а показники її успішності завжди показують значну варіативність при рішенні однорідних професійних задач. Аналіз індивідуальних расходжень у продуктивності професійної пам`яті дозволяє виділити дві основні групи факторів, що детермінують варіативність у показниках успішності рішення пізнавальних і мнемонічних задач. До об`єктивних факторів варто віднести: предметний зміст і міру труднощів пропонованих задач; до суб`єктивних факторівможна віднести властивості особистості фахівця: професійний досвід, що зберігається в довгостроковій пам`яті; сформованість способів добору і логічної переробки сприйманої інформації в оперативній пам`яті, професійно-мотиваційні установки та ін.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бочарова, Світлана Петрівна \наук. кер.\; Українська інженерно-педагогічна академія (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.73-053.6-056.49:613.81+159.922.76
Б 43


    Белінська, Інна Анатоліївна.
    Психологічні типи відхилень у розвитку підлітків з алкогольно узалежненої сім`ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Белінська Інна Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 218 с. : табл. - Бібліогр.: с. 167-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
відхилення у розвитку -- особистість -- дисфункційні родини -- співзалежність -- підлітки -- типи поведінки
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню психологічних закономірностей розвитку особистості у алкогольно узалежненій родині. Виявлені чинники, що зумовлюють відхилення у становленні мотивації та поведінки підлітків з дисфункційної сім`ї. Розроблено та апробовано систему занять та комплекс вправ, спрямованих на нейтралізацію негативного впливу соціальної ситуації розвитку дітей у таких родинах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.923.2+159.923.38
Б 75


    Боднар , Алла Яківна.
    Взаємодія колективності та індивідуальності в стимуляції професійного самовизначення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Боднар Алла Яківна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1994. - 141 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 121-141. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне самовизначення--Дисертації
фывфывфыв:
колективність -- індивідуальність -- самовизначення -- студенти -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Киричук, О. В. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2
Г 15


    Галян, Олена Іванівна.
    Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діяльність вчителя--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- активність -- монологічна стратегія -- діалогічність -- імперативність -- навчальний процес

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.923:159.942:613
В 41


    Візнюк, Інесса Миколаївна.
    Психосоматичні кореляти психологічної стійкості особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вознюк Інесса Миколаївна ; наук. кер. Котик І. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 252 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-206. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологічна стійкість--Дисертації
фывфывфыв:
самоактуалізація -- психологічне здоров`я -- рефлексивні механізми -- психологічна стійкість -- психосоматика -- особистість
Аннотация: Дисертацію присвячено вівченню взаємозв`язку психологічної стійкості й психосоматичного здоров`я. Здійснено теоретичне узагальнення підходів до проблеми психологічної стійкості особистості. Виявлено чинники та структуру психолонічної стійкості особистості. Визначено методики вимірювання проявів психологічної стійкості, представлено і апробовано відповідний комплекс методів психодіагностики. Емпірично встановлено зв`язок між рівнем сформованості психологічної стійкості та психологічним здоров`ям у дослідженні контрольної групи та аналогічними показниками в дослідженні експериментальної групи. Отримані дані дозволили побудувати змістову структуру психологічної стійкості особистості, розробити та реалізувати на її основі корекційну програму з метою підтримки та збереження психосоматичного здоров`я. Доведено ефективність застосування психокорекційної програми відновлення психологічної стійкості особистості з психосоматичними порушеннями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котик, Інна Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.923:331+316.613.434
Т 58


    Тополов, Єгор Вікторович.
    Генеза професійної агресивності особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Тополов Єгор Вікторович; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 461 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 380-423. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Агресивність особистості--Дисертації
фывфывфыв:
агресія -- професійна агресивність -- генеза агресивності -- чинники агресивності -- особистість
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми - генези професійної агресивності особистості. Здійснено адаптацію 11 сучасних англомовних психодіагностичних методик. Проведене емпіричне дослідження надало можливість визначити комплекс особливостей, якими позначена генеза професійної агресивності особистості, здійснити кількісну конкретизацію поетапної послідовності розвитку феномену професійної агресивності та обгрунтувати основні напрямки попередження виявів професійної агресії фахівців.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.923.38+159.928.22]:305
З-13


    Завгородня, Олена Василівна.
    Психологія художньо обдарованої особистості (гендерні аспекти) [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Завгородня Олена Василівна; наук. конс. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 452 с. : табл., іл. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 407-452. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Художня обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
художньо обдарована особистість -- образотворча діяльність -- гендер -- метагендер -- маскулінність -- фемінність
Аннотация: Дисертаційне дослідження висвітлює проблему гендерних та метагендерних аспектів психології художньо обдарованої особистості. Проаналізовано фемінність і маскулінність у психологічно-естетичному аспекті. Запропоновано модель взаємодії фемінності та маскулінності метагендерного рівня в творчому циклі художньо обдарованої особистості. Охарактеризовано індивідуальні відмінності образотворчої діяльності та прояви образотворчих стратегій в чоловічих і жіночих групах. Визначено залежність рівня художньої оригінальності роботи від внутрішньої емоційно-смислової динаміки суб'єкта діяльності. Простежено неоднозначні зв'язки рівня художньої оригінальності образотворчих робіт зі статтю їхніх авторів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.923.2(043.5)
К 20


    Капустюк, Олена Миколаївна.
    Самопрезентація як засіб створення позитивного іміджу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Капустюк Олена Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 252 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-211. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Самопрезентація--Дисертації
фывфывфыв:
САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ -- ОСОБИСТІСТЬ -- СИТУАЦІЯ -- ІМІДЖ -- ІНТЕРАКційна взаємодія -- СТРАТЕГІЯ -- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аннотация: У дослідженні на засадах особистісно-ситуаційного підходу розкриваються чинники та засоби розгортання процесу самопрезентації в ситуації інтеракційної взаємодії. Пропонується типологія самопрезентацій, що спирається на сформованих у попередньому досвіді особистості способах досягнення нею позитивного іміджу. Наводяться результати емпіричного дослідження впливу типу самопрезентації (особистісного, пластичного, експонованого) на обрання особистістю стратегії (пізнавальної, адаптивної, самозахисної) поведінки в широкому контексті інтеракційної взаємодії. Здійснено аналіз психологічних відмінностей між вибірками досліджуваних чоловічої та жіночої статі за способом самопрезентації в ситуаціях інтеракційної взаємодії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
37.015.31:316.42:316.62
К 61


    Коломійцев, Олександр Анатолійович.
    Соціально-психологічні чинники формування правової поведінки молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Коломійцев Олександр Анатолійович ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2006. - 166 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 152-166. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Правова поведінка--Дисертації
фывфывфыв:
екстернальність -- інтерналізація -- інтернальність -- когнітивістська терапія -- логотерапія -- особистість студента -- правова поведінка -- смисложиттєві орієнтації -- соціальна ідентичність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню соціально-психологічних чинників, які беруть участь у формуванні правової поведінки студентської молоді. Визначено, що соціально-правова поведінка особистості залежить від впливу таких соціально-психологічних чинників, як когнітивних, емоційно-вольових, мотиваційних, ціннісно-смислових та соціальних. Розроблено комплекс соціально-психологічних заходів, спрямований на підвищення інтерналізації особистістю соціально-правових категорій, відповідних соціально-психологічним перетворенням, що відбуваються у суспільстві.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.923.38+330.16
К 90


    Кулаковський, Тарас Юрійович.
    Психологічні чинники розвитку здібностей до підприємництва [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Кулаковський Тарас Юрійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-172. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Підприємницькі здібності--Дисертації
фывфывфыв:
підприємець -- невизначеність -- ОСОБИСТІСТЬ -- ЗДІБНОСТІ -- характерні риси -- САМООЦІНКА -- мотивація досягнень
Аннотация: У дисертації систематизовано дослідження представників економічної та психологічної науки з підприємництва. Підприємницька діяльність розглянута як система психологічних задач. Фундаментальною задачею підприємницької діяльності визначена задача пошуку та реалізації підприємницької ідеї. Доведено, що перелік характерних рис і здібностей підприємця, як основа успішної діяльності, є не виправданими. Розглянуто мотивуючу дію самооцінки на підприємницьку діяльність. Доведено, що успішність підприємця залежить від стратегії отримання інформації, необхідної для управління самооцінкою. Доведено, що стратегія отримання інформації, необхідної для управління самооцінкою корелюється з мотивацією досягнення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.923.2(091)Зеньковський
Л 52


    Летцев, Віктор Михайлович.
    Проблема особистості у психологічні спадщини В. В. Зеньковського [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Летцев Віктор Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 190 с. - Бібліогр.: с. 167-190. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Спадщина В. В. Зеньковського--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- особистісна реальність -- глибинна основа особистості -- субстанційна концепція особистості -- персонологія
Аннотация: Дисертація є цілим дослідженням персоно логічної спадщини В. В. Зеньковського. У роботі визначено місце й роль особистісної проблематики в системі психологічних поглядів мислителя й установлено логіко-концептуальні засади й принципи розуміння особистості в його персонології. В ході детального аналізу філософсько-психологічних творів В. В. Зеньковського розкрито послідовність і логіку становлення його суб'єктно-особистісної концепції, виділені і проінтерпретовані її ключові аспекти, визначені етапи, послідовність і засоби обґрунтування ним особистісної реальності. У підсумку дослідження здійснена систематизуюча інтерпретація фундаментальних засад і ключових принципів персонологічного учення В. В. Зеньковського.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Зеньковський, Василь Васильович \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 20.05.2024
Число запросов 26104
Число посетителей 638
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя