Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (217)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стрес<.>
Общее количество найденных документов : 110
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-110 
1.
153/154
О-64


    Ivkin,, V. M.
    Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research [Текст] / V. M. Ivkin, // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42. - Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
безробітній -- ситуація безробіття -- потреби -- психологічні особливості -- депривація -- стрес


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
153/154
О-64


    Каплуненко, Я. Ю.
    Адаптація та валідизація короткого п'ятифакторного опитувальника майндфулнес (ПОМ-15) [Текст] / Я. Ю. Каплуненко, В. Кучина // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2023. - № 1 (28). - С. 95-105. - Бібліогр.: С. 103-104 (21 назва)
УДК
РУБ 153/154

фывфывфыв:
майндфулнес -- птср -- усвідомлення -- психотерапія -- стрес -- тривога


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Кучина, В.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - 196 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р.
    Содержание:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Акмеологічні основи особистісного самоздійснення / І. В. Болотнікова. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 10-12 (12 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу / Г. В. Гуменюк. - С .12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця / Г. П. Дзвоник. - С .24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (6 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів / Г. М. Дубчак. - С .30-38. - Бібліогр.: с. 38 (3 назви) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .49-58. - Бібліогр.: с. 55-57 (14 назв)
Каплуненко, Ярина Юріївна. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю / Я. Ю. Каплуненко. - С .58-73. - Бібліогр.: с. 71-73 (14 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості) / О. М. Кокун. - С .74-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв) : табл.
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 90-92 (11 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників / Т. В. Кружева. - С .93-99. - Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Психологічна характеристика комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту: факторний аналіз / О. В. Лахтадир. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108 (4 назви) : табл.
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні підходи до вивчення проблеми наркотичної залежності / Л. М. Литвинчук. - С .109-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (11 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя / Н. М. Панасенко. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 124-126 (13 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .126-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв)
Пилипенко, Наталія Миколаївна. Психологічні захисти та самоставлення особистості / Н. М. Пилипенко. - С .136-144. - Бібліогр.: с. 142-143 (14 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психологічні сприяння психофізіологічному забезпеченню професійного самоздійснення фахівця в умовах соціально-економічних перетворень / Т. Л. Савченко. - С .144-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи самореалізації особистості / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
Удод, Максим Олександрович. Концептуальні основи психологічного відбору працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф / М. О. Удод. - С .157-166. - Бібліогр.: с. 164-166 (15 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців / О. С. Ходос. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (12 назв) : граф.
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості протікання розладів адаптації у різних вікових та соціальних группах / О. В. Шелестова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 180-184 (21 назва)
Шульга, В. В. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів / В. В. Шульга. - С .184-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
Психофізіологія -- Психологія праці

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 3 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - 392 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Содержание:
Агачева, Ю. А. Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності / Ю. А. Агачева. - С .5-12. - Бібліогр.: с. 10-11 (6 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. - С .12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
Воропаев, Е. П. Двигательная находчивость артиста / Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. - С .27-36. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Жмайло, А. А. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР / А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Завгородня, О. В. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
Зливков, В. Л. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації / В. Л. Зливков. - С .68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
Зливков, В. Л. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
Іванцанич, В. В. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь / В. В. Іванцанич. - С .89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей / І. О. Комплієнко. - С .99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
Краєва, О. А. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра" / О. А. Краєва, О. А. Черкас. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
Лукомська, С. О. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби / С. О. Лукомська. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
Марусинець, М. М. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 138-139 (7 назв)
Милашенко, К. О. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії / К. О. Милашенко. - С .140-154. - Бібліогр.: с. 151-153 (13 назв)
Михайлів, С. В. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості / С. В. Михайлів. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
Москаленко, О. В. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. - С .165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
Наконечна, М. М. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії / М. М. Наконечна. - С .175-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (12 назв)
Папуча, Н. В. Методологические основания психологических исследований / Н. В. Папуча. - С .185-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (7 назв)
Піковець, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Піковець. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Перепелиця, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Перепелиця. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології / Н. В. Скоростецька. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (20 назв)
Собкова, С. І. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі / С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
Степура, Є.В. Аспекти щастя людини / Є.В. Степура. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
Туз, Л. Г. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника / Л. Г. Туз. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 256-258 (10 назв)
Хупавцева, Н. О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології / Н. О. Хупавцева. - С .260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
Черкаська, Є. Ф. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях / Є. Ф. Черкаська. - С .273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
Чорна, І. М. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії / І. М. Чорна. - С .284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
Чорна, І. М. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці / І. М. Чорна, М. О. Тимошик. - С .297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
Чорна, І. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / І. М. Чорна, М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Чорний, М. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Шевченко, К. О. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога / К. О. Шевченко. - С .332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
Шевчук, Ю. С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків / Ю. С. Шевчук. - С .344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
Яковенко, С. І. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя / С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. - С .357-369. - Бібліогр. с. 366-368 (16 назв)
Яланська, С. П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С. П. Яланська. - С .369-378. - Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
Ivashkevych, E. E. Psychological mechanisms of translation / E. E. Ivashkevych. - С .378-391. - Библиогр.: с. 387-389 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Методологія психології -- Теорія психології

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Содержание:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

6.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельничук, О. Б.
    Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій [Текстььь] / О. Б. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 338-346. - Бібліогр.: с. 344-346 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
професійна діяльність фахівців соціальної сфери -- професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери -- професійний інтелект -- травматичний стрес -- посттравматичний стресовий розлад учасників бойових дій -- соціально-психологічна реабілітація учасників бойових дій
Аннотация: В статті проаналізовано актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій. Фахівці соціальної сфери за умови спеціальної психологічної підготовки можуть залучатися до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій. Окреслено систему психологічних умов реалізації визначених засад в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
371.015
А 43


    Кухарчук, О. В.
    Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців [Текст] / О. В. Кухарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ПТСР -- стрес -- психологічна травма -- екстремальна ситуація -- стресостійкість
Аннотация: Розгляд проблеми здійснюється на основі феноменології посттравматичних наслідків та психологічної травми. З'ясовуються психологічні стани, які є найбільш вразливими до посттравматичного стресу. Доводиться необхідність психологічної підготовки військовослужбовців до екстремальних ситуацій для збільшення стресостійкості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

8.
153.6
А 43


    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 39-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
студенти -- стрес -- екзаменаційний стрес -- стресогенні фактори -- стресові стани студентів
Аннотация: У статті описано процедуру дослідження з використанням методики вивчення навчального стресу Щербатих Ю. В. Виявлено, для більшлсті сучасних українських студентів, як юнаків, так і дівчат, основні стресогенні ситуації з навчальною діяльністю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
15(5А2.2)П
А 43


    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 55-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (4 назви)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- копінг-стратегії
Аннотация: У статті обгрунтована актуальність вивчення проблеми долаючої поведінки сучасних студентів, які навчаються за економічними професіями. На основі аналізу результатів емпіричного дослідження вивчені психологічні особливості поведінкових стратегій подолання стресу сучасних студентів закладів вищої та середньої освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

10.
159.942.5:616.89-008.454(043.5)
С 20


    Сардарзаде, Сурена.
    Взаємодія когнітивних та емоційних схем у осіб з тривожними, депресивними та спричиненими стресом розладами [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / С. Сардарзаде ; наук. кер. К. О. Малишева ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 20 с. : табл. - Бібліогр.: с. 17 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
депресія -- стрес -- тривога -- емоційна схема -- когнітивна схема -- шкала депресії -- тривага -- ранні дезадаптивні схеми
Аннотация: Дослідження присвячено аналізу ролі когнітивних та емоційних схем у поясненні стресу, депресії та тривоги. Стрес, депресія і тривожність є одними з найбільш поширених психологічних проблем, які, якщо вони мають гострий і тривалий характер, можуть призвести до надмірного використання медичних послуг і навіть непрацездатності. Спираючись на теорію емоційних та когнітивних схем, психічна проблема/шкода, спричинена утворенням і стабілізацією цих схем, а також моделі мислення і звичної поведінки, які є дуже узагальненими і всеохоплюючими, і визначають тип уразливості. Результати дослідження показують, що люди з високими показниками стресу, депресії та тривоги мають однакові емоційні схеми провини та контрольованості, які можуть бути зумовлені впливом когнітивних схем під час аналізу та прийняття особою різних життєвих ситуацій. Особи з високим рівнем стресу та тривоги мали високі показники у когнітивних схемах «безкомпромісні стандарти/ гіперкритичність», а у людей з високим рівнем депресії спостерігалися когнітивні схеми «залишення/нестабільності». Дослідження спрямоване на підвищення ефективності роботи психотерапевта шляхом визначення ранніх дезадаптивних схем та емоційних схем. Їх ідентифікація є дуже важливою складовою як психологічної діагностики схильності до депресивних та тривожних розладів, так і їх терапії, оскільки пропонується заміна дезадаптивних схем їх більш конструктивним варіантом. Це сприятиме подоланню відповідних розладів методом когнітивно-поведінкової терапії. Своєчасне виявлення когнітивних та емоційних схем може зменшити рівень дисфункцій в особистому та професійному житті клієнтів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Малишева, Каріне Олегівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

11.
159.942.5:616.89-008.454(043.5)
С 20


    Сардарзаде, Сурена.
    Взаємодія когнітивних та емоційних схем у осіб з тривожними, депресивними та спричиненими стресом розладами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / С. Сардарзаде ; наук. кер. К. О. Малишева ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2019. - 201 с. : табл. - Бібліогр.: с. 156-170 (146 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
депресія -- стрес -- тривога -- емоційна схема -- когнітивна схема -- шкала депресії -- тривага -- ранні дезадаптивні схеми
Аннотация: Дослідження присвячено аналізу ролі когнітивних та емоційних схем у поясненні стресу, депресії та тривоги. Стрес, депресія і тривожність є одними з найбільш поширених психологічних проблем, які, якщо вони мають гострий і тривалий характер, можуть призвести до надмірного використання медичних послуг і навіть непрацездатності. Спираючись на теорію емоційних та когнітивних схем, психічна проблема/шкода, спричинена утворенням і стабілізацією цих схем, а також моделі мислення і звичної поведінки, які є дуже узагальненими і всеохоплюючими, і визначають тип уразливості. Результати дослідження показують, що люди з високими показниками стресу, депресії та тривоги мають однакові емоційні схеми провини та контрольованості, які можуть бути зумовлені впливом когнітивних схем під час аналізу та прийняття особою різних життєвих ситуацій. Особи з високим рівнем стресу та тривоги мали високі показники у когнітивних схемах «безкомпромісні стандарти/ гіперкритичність», а у людей з високим рівнем депресії спостерігалися когнітивні схеми «залишення/нестабільності». Дослідження спрямоване на підвищення ефективності роботи психотерапевта шляхом визначення ранніх дезадаптивних схем та емоційних схем. Їх ідентифікація є дуже важливою складовою як психологічної діагностики схильності до депресивних та тривожних розладів, так і їх терапії, оскільки пропонується заміна дезадаптивних схем їх більш конструктивним варіантом. Це сприятиме подоланню відповідних розладів методом когнітивно-поведінкової терапії. Своєчасне виявлення когнітивних та емоційних схем може зменшити рівень дисфункцій в особистому та професійному житті клієнтів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Малишева, Каріне Олегівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кухарчук, О. В.
    Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців [Текстььь] / О. В. Кухарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 290-299. - Бібліогр.: с. 295 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
посттравматичний стресовий розлад -- стрес -- психологічна травма -- екстремальна ситуація
Аннотация: Стаття присвячена аналізу зв’язку ступеню пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців. Розгляд проблеми здійснюється на основі феноменології посттравматичних наслідків та психологічної травми. З’ясовується сутність явища посттравматичного стресу. Висвітлюється ефективність окремих методик дослідження. Доводиться необхідність психологічної підготовки військовослужбовців до екстремальних ситуацій з метою збільшення стресостійкості .


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.922.73-053.6
Т 19


    Тарасова, Валерія Валеріївна.
    Вплив типу прив'язаності на формування стресостійкості у підлітків [Рукопис] : дис. ... д-ра ф-фії / В. В. Тарасова ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2023. - 264[3] с. : табл. - Бібліогр.: С. 206-221 (180 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
стресостійкість -- тип прив'язаності -- підлітки -- стійкість -- стрес -- психологічне здоров'я -- ранній травматичний досвід -- психологічна корекція

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
371.015
А 43


    Маслюк, А. М.
    Вплив травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації особистості [Текст] / А. М. Маслюк, М. О. Пітєрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 126-134 : табл. - Бібліогр.: с. 133-134 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
стрес -- сенс життя -- травмуючі ситуації -- ціннісні орієнтації
Аннотация: В статті представлені результати дослідження щодо впливу травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації військових, що проходили службу в зоні військових дій. Встановлено, що в учасників бойових дій, домінуючими є цінності самоствердження, особистого розвитку, незалежності, свобода, цінності справи. У військовослужбовців, які не брали участі у бойових діях, на домінуючих позиціях ціннісних орієнтацій є сімейні, матеріальні цінності, здоров'я та моральні цінності


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Пітєрова, М. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

15.
159.944.4:378-057.875
Ц 56


    Циганчук, Тетяна Володимирывна.
    Динаміка переживання стресів студентами вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Циганчук Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 274 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 256-274. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Стрес--Студенти--Дисертації
фывфывфыв:
переживання стресу -- студенти ВНЗ -- рівні стресу -- стресостійкість -- стресове навантаження
Аннотация: В дослідженні розширено розуміння психологічної природи стресу студентів різної статі під час атестації знань. Виявлено залежність рівня переживань екзаменаційного стресу від організації навчально-атестаційного процесу, а також професійного самовизначення. Поглиблено поняття рівнів перебігу стресу як констеляції особистісних переживань, зумовлених індивідуально-психологічними характеристиками.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі [Текстььь] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 165-172. - Бібліогр.: с. 170-172 (15 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
професійна підготовка -- стрес -- стресостійкість -- студенти
Аннотация: У статті викладено результати емпіричного дослідження особливостей психосоціальної напруги та стресового навантаження студентів перших та третіх курсів протягом навчального року. Виявлено, що третій курс навчання у вузі, порівняно з першим, характеризується істотно нижчим рівнем психосоціального стресу, зростанням оцінок власного здоров'я та рівня задоволення умовами життя та основних життєвих потреб.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Григор'єва, С. В.
    Дослідження асиметрії мозку та її впливу на взаємини у діаді "матір-дитина" [Текстььь] / С. В. Григор'єва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 324-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
фывфывфыв:
діада матір-дитина -- прихильність -- функціональна спеціалізація півкуль -- альфа-ритм -- післяродовий стрес -- патологія розвитку -- позна асиметрія
Аннотация: У статті розглянута роль асиметрії мозкових структур матері і дитини у формуванні патологічної або нормальної прив'язаності. Дослідження асиметрії мозку матері та дітей було проведене за допомогою тестів асиметрії, що грунтуються на реєстрації поз. Зіставлялися результати показників тесту пізньої асиметрії матері та її дитини підліткового віку. Була виявлена високо достовірна кореляція зі зворотнім зв'язком за провідним оком. Такі результати можуть вказувати на варіабельність домінантності структур мозку матері та дитини локалізовану в таламусі, де розташовані "зорові" або "чутливі бугри". На основі цих досліджень нами створена і описана модель структури взаємодії таламичного водія альфа-ритму дитини і альфа ритму матері в нормі і паталогії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

18.
15(08)
А 43


    Яковицька, Л. С.
    Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів [Текст] / Л. С. Яковицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 443-452. - Бібліогр.: с. 449-451 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
психологічний стрес -- пороговий рівень опорності стресу -- стресостійкість -- ступінь стресогенності -- стресогенні чинники -- самооцінка -- самооцінка стресостійкості
Аннотация: Проблема стабільності емоційного стану особистості набуває особливого значення в контексті діяльності в умовах сучасного освітнього середовища. В статті вивчається співвідношення стресостійкості з психологічними властивостями студентів-психологів. Самооцінка є тією властивістю, що забезпечує цілісність особистості, виконує функції регулювання і контролю діяльності, сприяє стабілізації особистості. Метою нашого емпіричного дослідження було вивчення взаємозв'язку самооцінки і стресостійкості у студентів-психологів. Гіпотезою дослідження стало припущення про прямий зв'язок самооцінки та здатності опиратися стресу. Статистичний аналіз отриманих результатів показаав, що існує зв'язок між адекватною самооцінкою і пороговим рівнем опірності стресу та самооцінкою і оцінкою власної стресостійкості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

19.
153/154
О-64


    Пустовий, О. М.
    Дослідження емоційного стану учасників бойових дій на сході України [Текст] / О. М. Пустовий // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 86-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (6 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
емоційний стан -- стійкість до бойового стресу -- тривожність -- стрес -- фрустрація -- учасник бойових дій -- тест люшера


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
159.9.07+159.942.5
А 89


    Аршава, Ірина Федорівна.
    Емоційна стійкість людини та її діагностика [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Аршава Ірина Федорівна ; наук. конс. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т. - Дніпропетровськ, 2007. - 480 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 381-406. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Емоційна стійкість--Дисертації
фывфывфыв:
емоційна стійкість -- емоційна напруженість -- ЕМОЦІЙНА вразливість -- СТРЕС -- мотиваційно-емоційна саморегуляція -- діагностика емоційної стійкості -- емоційний інтелект -- психосоматичні захворювання
Аннотация: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. консультант.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-110 
 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 55523
Число посетителей 2008
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя