Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічна корекція<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.
159.922.7-053.5:616.8+159.96
М 15


    Макух, Ольга Іванівна.
    Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макух Ольга Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 208 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
межові психічні стани -- неврози -- дитячі неврози -- навчальна неуспішність -- шкільна тривожність -- психологічна корекція
Аннотация: У дисертаційному дослідженні розкрито теоретико-експериментальні проблеми межових психічних станів і показано результати їх впливу на навчальну діяльність молодших школярів. Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. З"ясовано, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами і негативними емоціями. Істотною складовою цих станів є неврози, які виникають внаслідок гострої психологічної травми. різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Теоретичний аналіз проблеми дорслідження дав змогу встановити причини навчальної неуспішності молодших школярів: вона пов"язана з обставинами шкільного життя і психологічними чинниками розвитку особистості. Експерементальне дослідження причин низької навчальної успішностій невисокої розумової активності молодших школярів показало, що цими причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній та низький рівні свого прояву у першокласників. Встановлено, що перші трудності навчання пов"язані з травмуючою дією межових психічних станів школяів. Розкрито способи ефективного розв"язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактивних методів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2-057.19:331.5
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Рудюк Олег Володимирович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 287 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Безробіття--Дисертації
фывфывфыв:
професійний розвиток -- професійні кризи -- особистісно-смислові детермінанти -- переживання -- психологічна корекція -- смислодіяльнісна детермінація -- безробіття -- психотренінгова програма
Аннотация: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Аннотация: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.73-053.6-056.49
З-13


    Завацька, Наталія Євгенівна.
    Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завацька Наталія Євгенівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Узалежнена поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
ПІДЛІТКИ -- ОСОБИСТІСНІ особливості -- узалежнена поведінка -- опіоїди -- канабіноїди -- АЛКОГОЛь -- АГРЕСІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ
Аннотация: У дисертації досліджуються особистісні особливості підлітків з узалежненною поведінкою і викладається програма її психологічної корекції. Проведено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. Виявлено різні види агресії підлітків під дією різних наркотичних речовин. Доведено, що на стадії психічної узалежненості від наркотиківвиникає нівелювання особистісних особливостей, на перший план виступають згрубіння, брутальність, цинізм. Був розроблений комплекс вправ, специфічних до особистісної диференціації підлітків з узалежненою поведінкою.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.5)
Л 17


    Лазос, Гелена Петрівна.
    Психологічна корекція негативних переживань підлітків у стосунках з батьками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лазос Гелена Петрівна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 227-246. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Негативні переживання--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
підлітки -- негативні переживання -- стосунки з батьками -- психологічна корекція -- дитячо-батьківські стосунки
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі негативних переживань підлітків у стосунках з батьками та їх психологічної корекції. Розкрито зміст поняття "негативне переживання" щодо підліткового віку та визначено основні характеристики негативних переживань сучасних підлітків різної статі у стосунках з батьками - їх інтенсивність, приводи виникнення, зміст та емоційне вираження, здатність підлітка справлятися з ними. Встановлено особливості їх зв'язку із психологічними та структурними деформаціями сім'ї, її соціально-економічним статусом. Створено модель корекції негативних переживань підлітків на основі кататимно-імагінативноїпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.964.3+159.98:616.89-008.441.1
О-57


    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Омельченко Яніна Миколаївна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
молодші школярі -- тривожні стани -- тривожність у дітей -- психологічна корекція -- дезадвптивна форма тривожності
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Грись Антоніна Михайлівна ; наук. конс. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 448 с. : табл., рис. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 388-448. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Підготовка психологів--Дезадаптовані підлітки--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНа діяльність -- Підготовка психологів -- дезадаптація неповнолітніх -- образ Я -- неповнолітні -- стосунки -- адаптивність -- психологічна травма -- психологічна корекція -- психологічна допомога
Аннотация: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923:616-056.32(043.5)
Г 65


    Гончаренко, Наталія Володимирівна.
    Психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Гончаренко ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Націон. мед. ун-т імені О.О. Богомольця. - Київ, 2015. - 235 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-235. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психічне здоров'я--Дисертації
фывфывфыв:
психічне здоров'я -- майбутні лікарі -- психологічний аналіз -- професійно-важливі утворення -- емоційна сфера -- особистісна сфера -- психологічна допомога -- психологічна корекція
Аннотация: У дисертації здійснено систематизацію та узагальнення основних наукових підходів до до дослідження феномена психічного здоров'я людини. розроблено теоретичну модель та сформульовано критерії психічного здоров'я майбутніх лікарів. Виявлено психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
154
А 43


    Спицька, Л. В.
    Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх [Текст] / Л. В. Спицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 136-139. - Бібліогр.: с. 139 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
НЕПОВНОЛІТНІ -- СОЦІАЛІЗАЦІЯ -- АДАПТАЦІЯ -- ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- ДЕЛІКВЕНТНА ПОВЕДІНКА -- ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ
Аннотация: У статті показано, що соціцалізація неповнолітніх здійснюється через низку умов: цілеспрямоване виховання, навчання і випадкові соціальні впливи в діяльності і спілкуванні.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
154
А 43


    Железнякова, Ю. В.
    Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності [Текст] / Ю. В. Железнякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 89-94 : табл. - Бібліогр.: с. 94 (6 назв)
УДК
РУБ 154

фывфывфыв:
соціальна психологія -- самотність -- підлітки -- адикція -- психологічна корекція -- поведінка
Аннотация: У статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв'язків між почуттям самотності і адективною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Розроблена спеціальна програма, яка передбачає корекційну роботу з молодшими підлітками протягом року.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

11.
15(57.026)
А 43


    Арнаутова, В. В.
    Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів [Текст] / В. В. Арнаутова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 14-23. - Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
неповнолітні -- закриті освітні заклади -- соціалізація -- ресоціалізація -- асоціальна поведінка -- дезадаптованість -- психологічна корекція
Аннотация: В статті наведено обгрунтування методик емпіричного дослідження, соціально-психологічну характеристику вибірки та процедури дослідження щодо визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів. Показано, що у закладі закритого типу посилюється відчуття амбівалентності, в результаті чого коливаються такі конструкти самоствердження як самоаналіз, самопізнання, самоконтроль.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
159.922.76+316.614.6]-056.49
П 86


   
    Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища [Електронний ресурс] : монографія / Н. Ю. Максимова , А. М. Грись, І. Ф. Манілов ; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 254 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10062/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Максимова, Наталя Юріївна. Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. - С. 7-42
Ткач, Богдан Миколайович. Психологічні механізми формування адаптивних моделей прийняття рішення у соціально дезадаптованих неповнолітніх / Б. М. Ткач. - С. 43-63
Старков, Денис Юрійович. Психологічні механізми підвищення рівня осмисленості життя у соціально дезадаптованих підлітків / Д. Ю. Старков. - С. 64-85
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні механізми адаптації неповнолітніх з неадекватним Образом Я / А. М. Грись. - С .C. 86-118
Максим, О. В. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з порушеннями саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С. 119-144
Рябовол, Т. А. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з відхиленнями в розвитку емпатії / Т. А. Рябовол. - С. 145-170
Щербина-Прилука, В. М. Гармонізація емоційної сфери неповнолітніх як умова їх соціальної адаптації / В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. - С. 171-185
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекційний сугестивний вплив як складова адаптації неповнолітніх з девіантною поведінкою / І. Ф. Манілов. - С. 186-213
Литвинчук, Леся Михайлівна. Психологічні механізми оптимізації психічного стану засобами музики як технологія роботи з девіантами / Л. М. Литвинчук. - С. 214-242
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
фывфывфыв:
неповнолітні правопорушники -- ресоціалізація -- творча діяльність -- соціальний супровід -- особистіст -- соціальна адаптація -- психологічна корекція
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища через аналіз особливостей їх функціонування на прикладі Образу Я, ціннісно- смислової сфери, рефлексії, емпатії, саморегуляції, емоційної сфери. Визначається, що процес соціальної адаптації осіб з девіантною поведінкою передбачає визначення різновиду девіантної поведінки та типу його соціальної дезадаптації безвідносно до поведінкових проявів. Обов’язковою умовою адаптації є включення девіанта у нову систему стосунків та зміни його світосприйняття. Це в свою чергу стане поштовхом до нового ставлення до себе, що є психологічним підґрунтям процесу соціальної адаптації. Результати дослідження будуть корисні не лише для науковців, а і для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх шкіл.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова , Наталя Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Максимової, Н. Ю. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


13.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Блінов, Олег Анатолійович.
    Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи [Текстььь] / О. А. Блінов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
психологічна корекція -- психологічна психотерапія -- військова лікувальна установа -- психологічна допомога
Аннотация: У статті здійснюється аналіз використання психокорекції та психотерапії з пацієнтами. Встановлені особливості її проведення в умовах військової лікувальної установи. Розглядається зміст нормативних документів, які використовуються в роботі. Визначено, що психолог в умовах роботи військового лікувального закладу здійснює систематичну психологічну корекцію і психотерапевтичну роботу з пацієнтами. Встановлено, що показниками для роботи служать наявність гострої реакції на стрес, розлади адаптації, посттравматичний стресовий розлад, різноманітні форми деформації особистості пацієнтів, їх поведінки, психосоматичні захворювання, психічні стани після перенесення гострих стресових впливів тощо.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Железнякова, Ю. В.
    Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності [Текстььь] / Ю. В. Железнякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
самотність -- підлітки -- адикція -- психологічна корекція -- поведінка
Аннотация: В статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв’язків між почуттям самотності і адиктивною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Також було доведено, що адиктивна поведінка детермінується такими факторами, які, в свою чергу, є факторами почуття самотності, як соціальна безпорадність, відчуження,комунікативні бар’єри, поділ цінностей та інтересів. З метою надати допомогу практичним психологам по удосконаленню корекційної роботи з молодшими підлітками розроблена спеціальна програма «Психологічна корекція суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків», яка передбачає корекційну роботу з ними протягом року. Доведена ефективність програми експериментальним шляхом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Ш 42


    Шелестова, Олена Вікторівна.
    Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Шелестова ; наук. керів. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 217 с. : табл. - Бібліогр.: с. 195-209 (155 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
військовослужбовці -- розлади адаптації -- чинники -- індикатори -- маркери -- психологічна діагностика -- психологічна корекція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Ш 42


    Шелестова, Олена Вікторівна.
    Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Шелестова ; наук. керів. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 19-21 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
військовослужбовці -- розлади адаптації -- чинники -- індикатори -- маркери -- психологічна діагностика -- психологічна корекція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

17.
153
А 43


    Манілов, І.Ф.
    Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу [Текст] / І.Ф. Манілов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 134-148
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
сугестія -- психотерапія -- психологічна корекція -- девіантна поведінка -- психотерапевтичні механізми -- адаптогенне осмислення -- мульти-модальна сугестивна психотерапія
Аннотация: У статті проведено аналіз основних психотерапевтичних механізмів мультимодального сугестивного впливу. Показано, що в залежності від етапу психотерапії (психокорекції) запускаються різні механізми психотерапевтичного впливу. Зазначено, що в системі мультимодальної сугестивної психотерапії увесь робочий процес можна розбити на п'ять етапів - сутиавтивної стабілізації, діагностичного зондування, інформаційного накопичення, конфронтаційної дестабілізації, адаптаційної трансформації. На кожному з цих етапів переважають певні механізми психотерапевтичного впливу. Показано, що до специфічних механізмів мультимодального сугестивного психотерапевтичного впливу слід віднести два універсальні механізми - адаптогенне осмислення та спонтанну фіксацію адаптивних поведінкових патернів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
15(08)
А 43


    Марциняк-Дорош, О. М.
    Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла [Текст] / О. М. Марциняк-Дорош // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 246-255 : Бібліогр.: с. 254-255 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
харчування -- порушення харчової поведінки -- вага -- маса тіла -- надлишкова маса тіла -- надмірна вага -- ожиріння -- юнацький вік -- психологічна корекція
Аннотация: У статті досліджуються теоретико-методологічних основ порушень харчової поведінки. Доведено, що надмірна вага та ожиріння серед осіб юнацького віку є ключовою проблемою на сьогодення, що призводить до виникнення ряду захворювань та зниження якості життя. Автор аналізує вплив і особливості психокорекції при роботі з особами юнацького віку, що мають надлишок маси тіла. За основу авторської психокорекційної програми було взято твердження, що переїдання є фундаментальною ознакою подальшого набирання маси тіла, яке зумовлене у гладких осіб запізнілою реакцією на відчуття ситості. При цьому велика кількість різноманітних дієт, що переважно, характеризують обмежувальний тип порушення харчової поведінки, ще більш ускладнюють проблему. Гіпотезою експерименту є припущення, що психокорекція харчової поведінки із надлишковою масою тіла тільки тоді може бути ефективною, коли використовується як інструмент зміни смисложиттєвих орієнтацій особи та її емоційних переживань. Виявлено статистично достовірне покращення якості життя в експериментальній групі за наступними показниками: рольове функціонування, обумовленого фізичним станом, загальне здоров'я, рольове функціонування обумовленого емоціями, життєва активності, психічне здоров'я. Згідно з отриманими результатами автор робить висновок, що результативність застосування різних методів корекції маси тіла є досить ефективною. Однак не є самодостатнім методом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

19.
159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
К 63


    Компанович, Маріанна Станіславівна.
    Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. С. Компанович ; наук. кер. Г. В. Католик ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 350 с. : табл. - Бібліогр.: с. 243-267 (369 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
емоційні переживання -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- інтроспекція -- рефлексія -- психологічна корекція -- саморегуляція емоційних переживань
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
К 63


    Компанович, Маріанна Станіславівна.
    Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. С. Компанович ; наук. кер. Г. В. Католик ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
емоційні переживання -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- інтроспекція -- рефлексія -- психологічна корекція -- саморегуляція емоційних переживань
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 20.05.2024
Число запросов 29304
Число посетителей 662
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя