Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (24)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=гуманізація освіти<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52
Х 76


    Хоменко, Зінаїда Іванівна.
    Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хоменко Зінаїда Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- педагогічне спілкування -- ліберальний -- демократичний стиль спілкуванн -- авторитарний стиль спілкування -- психічний стан -- емоційне самопочуття -- психокорекція
Аннотация: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051
С 34


    Сизко, Ганна Іванівна.
    Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сизко Ганна Іванівна; наук. кер. Зливков В. Л. ; Берд. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2012. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманність педагога--Дисертації
фывфывфыв:
гуманність педагога -- система цінностей -- гуманістичне виховання -- гуманізація відносин -- гуманізація освіти -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
К 78


    Красновський, Валерій Миколайович.
    Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Красновський Валерій Миколайович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психічні стани--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі--Дисертації

фывфывфыв:
ПСИХІЧНІ СТАНИ -- СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ -- ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- ПІДЛІТКИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНого процесу -- СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ШКОЛИ
Аннотация: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12
С 43


    Cкляр, Павло Петрович.
    Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Скляр Павло Петрович ; наук. конс. Третьяченко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 473 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 390-435. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманізація освіти--Дисертації
фывфывфыв:
вища технічна освіта -- гуманізація освіти -- інженерна підготовка -- УПРАВЛІНСЬКА культура -- ГУМАНІТАРизація -- життєві перспективи -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ
Аннотация: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн.
    Содержание:
Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22
фывфыв: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири
Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44
фывфыв: світогляд людини, теорія особистості
Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57
фывфыв: світогляд, свідомість
Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70
фывфыв: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації
Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85
фывфыв: ментальність, менталітет
Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96
фывфыв: ідентичність остобистості, культурна ідентичність
Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111
фывфыв: цінності, командотворення, імпліцитні теорії
Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125
фывфыв: екологічна ідентичність
Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139
фывфыв: життєва перспектива, життєві цілі
Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154
фывфыв: професійна підготовка, майбутні вихователі
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167
фывфыв: ідентичність, самовизначення, підлітки
Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185
фывфыв: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза
Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200
фывфыв: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація
Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213
фывфыв: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація
Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229
фывфыв: гуманізація освіти, творчість
Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242
фывфыв: обдарованість, обдаровані школярі
Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257
фывфыв: професійний розвиток, професійна мобільність
Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271
фывфыв: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації
Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283
фывфыв: профорієнтація, самореалізація
Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296
фывфыв: міжособистісне спілкування, літній вік
Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309
фывфыв: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
378
С 43


    Скляр, Павло Петрович.
    Гуманізація освіти у життєвих перспективах майбутніх інженерів [Текст] : монографія / П. П. Скляр ; Східноукраїн. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2007. - 288 с. : ил., табл. - ISBN 966-590-613-5 : 20.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гуманізація освіти -- життєві перспективи -- майбутні інженери -- світові системи освіти -- соціально-психологічні чинники -- інженерна освіта -- психологічні виміри

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Харченко, Н. А.
    Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла [Текст] / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 253-258
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
молодший шкільний вік -- гуманізація освіти -- принципи гуманізму -- творчість -- творчі здібності -- креативність -- обдарованість
Аннотация: Проблема розвитку творчих здібностей тісно пов'язана із ціннісним розвитком особистості. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності. За результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено, що переважна більшість молодших школярів здатні продукувати достатньо кількість оригінальних ідей у невербальній і у вербальній формі. Доведено зв'язок розвиненості творчих здібностей із рівнем академічної успішності досліджуваних. При розробці діагностичних та формувальних програм варто враховувати напрацювання зарубіжних і відчизняних дослідників становлення творчої особистості в освітньому просторі, зокрема й спадок Г.О.Балла, його праці із раціогуманізму та інтегративного підходу до вивчення особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шевчук, Т.П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15
Б 20


    Балл , Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) [Текст] / Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ ; Рівне : Видавець Олег Зень, 2007. - 172 с. - ISBN 978-966-96738-6-2 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Теорія пізнання

фывфывфыв:
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
15
Б 20


    Балл, Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) [Текст] / Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології". - Вид. 2-е, доп. - Житомир : Волинь; ПП "Рута", 2008. - 232 с. - ISBN 978-966-8162-14-5 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Теорія пізнання

фывфывфыв:
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ); Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
15
Г 94


   
    Гуманістичні орієнтири в методології психологічної науки [Текст] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. Г. О. Балла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 98 с. - ISBN 978-966-644-035-1 : 21.17 грн., 20.00 грн грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Методологія психології

   Теорії пізнання

фывфывфыв:
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович; Мєдінцев, В. О.; Нікуленко, О. О.; Російчук, Т. А.; Балла , Георгій Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 9
ЧЗ (9)
Свободны: ЧЗ (9)
Найти похожие

 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 54788
Число посетителей 2003
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя