Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (32)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=лікарі<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.
159.942:614.253.1/.2
Ю 16


    Юдіна, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості формування емпатійності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Юдіна Олена Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 183 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-174. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Емпатія--Дисертації
   Загальна психологія--Майбутні лікарі--Дисертації

фывфывфыв:
емпатія -- емпатійність -- ідентифікація -- професійно важливі якості -- особистісні властивості -- майбутній лікар -- професійне становлення
Аннотация: В роботі уточнено зміст поняття "емпатійність", досліджено зв'язки між рівнем емпатійних здібностей та особистісними якостями студентів-медиків. Виявлено зв'язок між рівнем емпатійності та статтю,курсом і факультетом, на якому навчаються студенти. Розроблено та впроваджено програму тренінгу емпатійності майбутніх лікарів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:614.253.1/.2]:316.485.6
Л 58


    Лимар, Леся Володимирівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Лимар Леся Володимирівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 262 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-200. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Попередження конфліктів--Майбутні лікарі--Дисертації
фывфывфыв:
майбутні лікарі -- попередження конфліктів -- система "лікар-пацієнт" -- готовність до попередження конфліктів -- формувальний експеримент
Аннотация: У дослідженні визначено основні підходи до змісту, видів і чинників конфліктів у системі "лікар-пацієнт", а також готовності майбутніх лікарів до їх попередження. Досліджено особливості та чинники розвитку психологічної готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Визначено соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923:616-056.32(043.5)
Г 65


    Гончаренко, Наталія Володимирівна.
    Психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Н. В. Гончаренко ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Націон. мед. ун-т імені О.О. Богомольця. - Київ, 2015. - 235 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-235. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психічне здоров'я--Дисертації
фывфывфыв:
психічне здоров'я -- майбутні лікарі -- психологічний аналіз -- професійно-важливі утворення -- емоційна сфера -- особистісна сфера -- психологічна допомога -- психологічна корекція
Аннотация: У дисертації здійснено систематизацію та узагальнення основних наукових підходів до до дослідження феномена психічного здоров'я людини. розроблено теоретичну модель та сформульовано критерії психічного здоров'я майбутніх лікарів. Виявлено психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922:305+159.98:61(043.5)
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. А. Любіна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 300 с. : табл. - Бібліогр.: с. 187-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна компетентність--Гендер--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- МАЙБУТНІ ЛІКАРІ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ГЕНДЕР -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Аннотация: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
378.147=20.61-057.875
Л 58


    Лимар, Леся Володимирівна.
    Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови [Текстььь] / Л. В. Лимар // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 363-375. - Бібліогр.: с. 372-373 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
мотивація -- продуктивна взаємодія -- студенти -- альтруїзм -- майбутні лікарі -- попередження конфліктів -- емпатія -- психотренінг
Аннотация: Досліджено поняття мотиваційного компонента готовності до продуктивної взаємодії та виокремлено основні мотиви, які сприяють цій взаємодії: соціально-альтруїстичні та наукові. Запропоновано цикл психотренінгових вправ англійською мовою. Подано результати опитування студентів після проведення вправ, які підтвердили їх ефективність щодо активізації пізнавальної діяльності та зміни мотивації професійної діяльності, а також формування альтруїстично спрямованого мотиваційного компонента готовності студентів-медиків до продуктивної взаємодії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
159.922.1:37.015.3:614.253.4
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Текстььь] / Л. А. Любіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гендерно-орієнтований тренінг -- професійна компетентність -- майбутні лікарі -- асертивна особистість -- активні методи навчання -- професійне навчання -- розвиток особистості -- гендер
Аннотация: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.942.2
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазуренко, Олена Олексіївна.
    Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря [Текстььь] / О. О. Лазуренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114 : табл. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
емоційна компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні лікарі -- констатуючий експеримент -- розвивально-корекційна програма -- майбутня професійна діяльність -- професійно значущі якості -- психологія праці -- вища професійна освіта -- студенти-лікарі
Аннотация: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.938
Л 80


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна.
    Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів [Текстььь] / Л. Л. Лотоцька-Голуб // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 114-123 : табл. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
лікарі -- психологічний захист -- професійний стрес -- синдром емоційного вигорання -- медичні працівники -- професійна діяльність
Аннотация: Розглядається психологічна природа поняття "синдром емоційного вигорання". Виявлено специфіку прояву емоційного вигорання, визначено особливості, шляхи і методи попередження розвитку зазначеного синдрому.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.9.072
Л 80


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна.
    Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів [Текстььь] / Л. Л. Лотоцька-Голуб // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
лікарі -- професійне вигорання -- професійний стрес -- ціннісне ставлення -- професійна діяльність
Аннотация: Розкриваються проблеми професійного стресу, внутрішніх конфліктів та професійного вигорання медичних працівників - лікарів хірургів, анестезіологів, стоматологів, психіатрів. Визначаються провідні чинники попередження й профілактики професійних деформацій у лікарів. Висвітлюється поняття "ціннісне ставлення до професійної діяльності", психологічна природа, специфіка проявів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159.922.8
Л 80


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна.
    Професійно-особистісні деформації лікарів [Текст] / Л. Л. Лотоцька-Голуб // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 55-68. - Бібліогр.: с. 65-66 (12 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
лікарі -- професійне вигорання -- професійний стрес -- ціннісне ставлення до професійної діяльності
Аннотация: Розкриваються проблеми професійного стресу, внутрішніх конфліктів та професійного вигорання медичних працівників - лікарів хірургів, анестезіологів, стоматологів, психіатрів. Визначаються провідні чинники професійних деформацій у лікарів, серед котрих ціннісне ставлення до життя, світу, професії висуваються як провідні.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

11.
159.955+159.954.4]:162+159.98:61(043.5)
П 16


    Панчак, Оксана Володимирівна.
    Психолого-педагогічні засади розуміння нестандартних стоматологічних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Панчак ; наук. кер. Л. А. Мойсеєнко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Професійна діяльність--Творча задача--Дисертації
фывфывфыв:
професійна діяльність -- творче мислення -- майбутні фахівці -- медичне мислення -- лікарі-стоматологи -- розуміння задачі -- творча задача -- студенти-медики
Аннотация: У дослідженні проаналізовано стан дослідження феномену розуміння в психологічній, педагогічній та медичній літературі, а також основні наукові підходи до вивчення проблеми розуміння. Вивчено зміст професійної діяльності лікаря-стоматолога та з'ясовано зміст мисленнєвих процесів, які наповнюють таку діяльність. З'ясовано структурні та процесуальні особливості розуміння лікарями нестандартних стоматологічних задач, охарактеризовано динаміку їх впливу. Проаналізовано вплив практичного досвіду лікаря-стоматолога на процес розуміння стоматологічних задач в різноманітних ускладнених умовах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.942.2:614.253-051(043.5)
Л 80


    Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна.
    Соціально-психологічні чинники резистентності до емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л. Л. Лотоцька-Голуб ; наук. кер. В. Г. Панок ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 258 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 226-254. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна діяльність--Емоційне вигорання--Диссертации
фывфывфыв:
професійна діяльність -- емоційне вигорання -- лікарі
Аннотация: У дослідженні визначено основні теоретико-методологічні підходи до розуміння феномену резистентності до емоційного вигорання, професійного стресу, соціальних ролей у професійній діяльності лікарів. Визначено зв'язок між соціально-психологічними та когнітивно-стильовими особливостями майбутніх медиків та професійних лікарів. Встановлено особливості саморегулюючої поведінки у лікарів та визначено провідні копінг-стратегії й механізми психологічного захисту у професійній діяльності лікарів в ситуаціях, що сприяють становленню резистентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чекрижова, Марія Михайлівна.
    Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів [Текстььь] / М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самооцінка -- особистісні якості -- професійні здібності -- майбутні лікарі -- студенти-медики -- професійне становлення
Аннотация: Виявлено динаміку особистісно-професійних якостей студентів залежно відроку навчання. Визначено перелік найбільш стабільних особистісних якостей у структурі професійних здібностей майбутніх лікарів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

14.
15(5А2.2)П
А 43


    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів [Текст] / Н. М. Панасенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв:
самоздійснення -- професійне самоздійснення -- чинники професійного самоздійснення -- мотивація -- лікарі
Аннотация: Встановлено, що найбільш вираженим загальним чинником професійного самоздійснення лікарів є рівень професійної самоефективності. Наступним вираженим чинником є рівень внутрішньої мотивації. Також було визначено негативні чинники.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Сміла, Н. В.
    Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті [Текст] / Н. В. Сміла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 204-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
майбутні лікарі -- професійна діяльність -- готовність до діяльності -- майбутні фахівці -- структура готовності -- багатокомпонентна модель
Аннотация: У статті представлено результати дослідження розвитку компонентів готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності в період навчанння в університеті. Показано, що готовність до професійної діяльності являє собою складне інтегративне утворення, що відображає рівень розвитку професійно важливих якостей та здібностей фахівця. Показано авторську модель готовності лікаря до професійної діяльності, що включає в себе такі компоненти: професійно-інтелектуальний, комунікативний, вольовий, моральний, динамічний, нервово-психічний. Показано, що всі показники компонентів психологічної готовності до професійної діяльності активно розвиваються в процесі навчання в університеті, що забезпечує необхідний рівень готовності на початку професійної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 54257
Число посетителей 1999
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя