Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1268)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (66)Рідкісна книга (17)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=образ<.>
Общее количество найденных документов : 161
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:502/504
В 35


    Вернік, Олексій Леонідович.
    Психологічні особливості образу довкілля в свідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вернік Олексій Леонідович ; наук. кер. Москович С. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 160 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 150-160. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Педагогічна психологія--Дисертації
фывфывфыв:
свідомість -- образ -- уявлення -- довкілля -- екологічна психологія -- екологічная свідомість -- підліток
Аннотация: Дисертацію присвячено процесу формування образу довкілля в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових екологічної свідомості підлітків. Доведено доцільність його вивчення саме в підлітковому віці. Визначено семантичну структуру образу довкілля. Побудовано його психосемантичний простір у свідомості підлітків та виявлено деякі особливості. Досліджено специфіку ставлення підлітків до "живої природи", як компоненти образу довкілля. Доведено незалежність проекції образу довкілля у площину специфічного ставлення (позиція почуття власності) від статевих і вікових особливостей людини. Виявлено пряму залежність між деструктивною поведінкою, спрямованою на об`єкти довкілля, і ставленням до них як до нічиїх. Досліджено статеву та вікову специфіку інших його складових серед учнів 7-10-х класів середніх шкіл.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москович, Сергій Георгійович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2
З-73


    Знанецька, Олена Миколаївна.
    Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям [Рукопис] : канд. психол. наук: 19.00.01 / Знанецька Олена Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2010. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
Я-концепція -- якість Я-концепції -- самосвідомість -- самовідношення -- образ Я -- психологічне благополуччя
Аннотация: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.7-053.5+316.614.5:379.825
К 21


    Карапетрова, Олена Володимирівна.
    Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карапетрова Олена Володимирівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2010. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
Я-образ -- шкільний вік -- художня самодіяльність -- педагог-творчий керівник
Аннотация: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.761:616.7
К 67


    Корнієнко, Вікторія Володимирівна.
    Особливості розвитку "образу-Я" у дітей з паталогією опорно-рухового апарату в залежності від умов соціально-психологічної реабілітації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Корнієнко Вікторія Володимирівна ; наук. кер. Аршава І. Ф. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2009. - 235 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 214-234. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Патологія опорно-рухового апарату--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
образ -- Я-реальне -- образ світу -- самоставлення -- рухові порушення -- соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню особливостей розвитку "образу-Я"у дітей із паталогією опорно-рухового апарату різного генезу залежно від умов соціально-психологічної реабілітації. За допомогою теоретичного та емпіричного дослідження обгрунтовано новий пдхід до вивчення структури та динаміки формування "образу-Я" дітей із руховою патологією різного генезу. Встановлено, що вплив даної паталогії на розвиток особистості не є чітко визначеним. Виявлено різноманітні чинники, які істотно впливають на формування гармонійоного "образу-Я" дітей із руховою паталогією, та встановлено взаємозв"язок між розвитком "образу-Я", генезом хвороби, захисно-адаптивними механізмами, типом внутрішньої картини хвороби й умовами виховання та проведення заходів соціально-психологічної реабілітації. Аналіз психологічних якостей осіб експериментальної групи дозволив визначити "образ-Я" як психологічний феномен у структурі особистості дитини підліткового віку. Розроблено диференційовану систему психокорекційних заходів для даного контингенту хворих, яка може бути використана не тільки з соціально-реабілітаційною, а й психопрофілактичною метою.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Аршава, Ірина Федорівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.32-057.67+37.018.1:27-184.2
К 84


    Крупська, Оксана Іванівна.
    Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крупська Оксана Іванівна ; наук. кер. Партико Т. Б. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2009. - 361 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Релігія--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

фывфывфыв:
релігійні уявлення -- релігійна віра -- перенесення -- образ Бога -- образ Богородиці -- образ Ісуса Христа -- позарелігійні уявлення -- юнацький вік
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей релігійних уявлень в контексті ставлення до батьків. Розкрито зміст основних понять та представлено їх співвідношення; розглянуто та систематизовано основні теоретичні підходи формування релігійності та релігійних уявлень. Здійснено переклад та адаптацію окремих методик проведено емпіричне дослідження та опрацювання даних математико-статистичними методиками. Доведено, що релігійні уявлення у представників однієї релігії (у нашому дослідженні-християнської) можуть суттєво відрізнятися і бути взаємопов"язаними із ставленням до батьків. Уявлення про батьків (про взаємини з ними) переносяться на релігійні уявлення і зумовлюють певне ставлення до Бога Отця, Богородиці та ісуса Христа, до релігії загалом та до позарелігійних містичних вчень. позитивне ставлення до батьків сприяє формуванню позитивного розуміння Абсолюту. З"ясовано, що ставлення до обох батьків зумовлюють певне уявлення про Бога Отця та Ісуса, на розуміння Богородиці відображаються лише до матері.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Партико, Тетяна Борисівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.9(091)
М 48


    Мельник, Оксана Андріївна.
    Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби (на матеріалі текстів "Правда Руська") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мельник Оксана Андріївна ; наук. кер. Куєвда В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 189 с. - Бібліогр.: с. 170-189. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології--Дисертації
фывфывфыв:
образ людини -- картина світу -- ціннісна ієрархія -- ментальний простір -- провина -- відповідальність -- совість -- сенс життя -- дух -- душа
Аннотация: Дисертація присвячена історико-психологіній реконструкції картини світу людини Княжої доби на матеріалі текстів "Правда Руська", визначенню ключових психологічних настанов данного періоду, дослідженню уявлень щодо образу людини в книжній писемності цієї епохи. Вперше здійснена історико-психологічна реконструкція картина світу людини, образу людини в ментальному просторі Княжої доби, зокрема в текстах "Правди Руської". Проаналізовано основне коло праць досліджуваного періоду та їх тематичну спрямованість, розкрито психологічний зміст уявлень про сутність й покликання людини часів княжої доби. Простежено процес трансформації поняття провини та відповідальності в формі канонізованих правових приписів. Проаналізовані уявлення про образ людини у аксіологічному вимірі соціокультурного буття давньоруської формації через призму правничих відносин. Визначена основна лінія антропологічної проблематики у писемній спадщині давньоруської доби в контексті культури Київської Русі. У дослідженні розкрито тогочасні уявлення про природу і покликання людини та прагнення її до гармонії як інваріантної матриці пізнавально-практичних пошуків давньоруських авторів. На основі отриманих результатів аналізу психологічних поглядів давньоруських книжників осмислюється місце останніх в системі сучасних течій психологічної думки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Куєвда, Володимир Терентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.922.7-053.5+37.091.212.7-026.512.1/.516
М 92


    Мусіяка, Наталія Іванівна.
    Особливості самооцінки молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мусіяка Наталія Іванівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 220-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
самооцінкова сфера -- самооцінка -- самосвідомість -- рівень -- образ "Я-школяра" -- особистісний розвиток
Аннотация: Вісвітлено особливості становлення континууму множинних самооцінок-учіннєвої самооцінки, самооцінки навчальних досягнень та ретроспективної самооцінки, самооцінки емоційного ставлення школяра до самого себе, самооцінки образу "Я-школяра" у системах "Я-учіння" і "Я-Я". проаналізовано конструктивні і деструктивні тенденції становлення самооцінки у молодших школярів з різною навчальною успцшністю. розроблено й апробовано програму активації конструктивних тенденцій самооцінкової сфери в учнів молодшого шкільного віку, що сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності на цьому етапі онтогенезу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.31
Н 21


    Найдьонова, Ганна Олександрівна.
    Суб`єктивні чинники тілесного розвитку осіб з різним соціальним статусом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Найдьонова Ганна Олександрівна ; наук. кер. Рудоміно-Дусятська О. В. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2008. - 197 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-179. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Тілесний розвиток--Дисертації
фывфывфыв:
тілесний розвиток -- образ тіла -- професійний статус -- соціальний статус -- ушкодженість тіла
Аннотация: На основі аналізу підходів до вивчення загальносоматичного розвитку та його взаємодії з життєвим шляхом визначено напрями їх взаємовпливу. У роботі описано тілесний розвиток як феномен соматичного розвитку, визначено детермінанти, структуру та функції образу тіла як чинника розвитку людини. З`ясовано значення образу тіла для регуляції тілесного розвитку людини в умовах його детермінації такими чинниками як позиція щодо соціального статусу, цілісність чи ушкодженість тіла. Визначено, що при наявності активно-перетворювальної позиції щодо соціального статусу вплив образу тіла на дії відносно тіла залежить від ушкодженості тіла. При наявності пасивно-пристосувальної позиції явлення. переживання та оцінка тіла пов`язані з пристосуванням до соціальних вимог, настановлення та дії щодо тіла спрямовані на уникнення фізічних навантажень у праці.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Рудоміно-Дусятська , Олена Володимирівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.4
П 18


    Парходько, Ганна Юріївна.
    Мономіф як психологічна передумова формування української ментальності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Парходько Ганна Юріївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 237-267. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Українська ментальність--Дисертації
фывфывфыв:
міф -- мономіф -- ментальність -- етнічна спільнота -- мономіфологічна історія -- універсальні сюжети -- соціокультурний образ -- аутентичні тексти
Аннотация: У дисертації розкрито сутність феномену мономіфу та обгрунтовано його значення для процесу формуванняментальності етнічних спільнот. З"ясовано, що мономіф як матриця універсальних міфологічних сюжетів обумовлює можливість конструювання історій актуальних до реалізації до реальності та надання їм тих змістів, що є специфічними для потреб певної етнічної спільноти. Виявлено й проаналізовано систему ситуативних та базових факторів творення мономіфологічної історії, що дозволяють деференціювати прояви мономіфу в провідних сферах суспільного життя певної етнічної спільноти. З"ясовано, що в сучасній українській політичній сфері дослідження універсальних змістів мономіфу дозволяє виявляти провідні традиційні смисли в настановах й очікуваннях виборців щодо образу політичного діяча та прогнозувати результати передвиборчих кампаній. Доведено доцільність застосування в психологічній практиці аутентичних для певної етнічної спільноти текстів у аспекті їхнього сприяння особистісному зростанню, формуванню та збагаченню культурних інтерпретаційних ресурсів людини в межах її ментальності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Р 39


    Ренке, Сергій Олександрович.
    Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ренке Сергій Олександрович ; наук. кер. Онуфрієва Л. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 246 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 229-246. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- професійний образ "Я" -- самооцінка -- зовнішня мотивація -- внутрішня мотивація -- професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.923.37
Т 13


    Тавровецька, Наталія Іванівна.
    Становлення естетичних почуттів у процесі формування Я-образу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тавровецька Наталія Іванівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
фывфывфыв:
естетичні почуття -- активізація -- Я-образ -- трансформація -- самосвідомість -- формування Я-образу
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню естетичних почуттів у структурі Я-образу. Здійснено інтегроване вивчення естетичних характеристик особистості:естетичного сприйняття, естетичних почуттів, естетичного відношення та естетичної потреби. Досліджено психологічну сутність самосвідомості, Я-концепції, систем "Я" та "не-Я", формування Я-образу через механізм трансформації, рефлексії. Створено модель Я-образу, де показано, що Я-образ це складна, цілісна система, у якій регулятором дій та взаємин людини із предметами довкілля є естетичні почуття. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс для виявлення ступеня сформованості естетичних почуттів. На основі кореляційного аналізу виявлено психологічні особливості естетичних почуттів, їх рівні прояву вплив та взаємозв"язок зі структурними компонентами Я-образу. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, який містить два блоки: перший блок присвячено самосвідомості, структурі, змісту та процесу формування я-образу, другий блок спрямовано на активізацію та становлення естетичних почуттів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.964.3
В 32


    Вереіна, Людмила Вадимівна.
    Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вереіна Людмила Вадимівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
фывфывфыв:
Я-образ -- любов до себе -- емоційна орієнтація -- рефлексія -- психотехнічна процедура -- психокорекція
Аннотация: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.923.38+159.928.22:351.74-051-057.875
К 14


    Казюк, Богдан Аркадійович.
    Соціальна обдарованість в структурі професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Казюк Богдан Аркадійович; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна обдарованість--Дисертації
   Соціальна психологія--Образ "Я"--Дисертації

фывфывфыв:
здібності -- деструктивна поведінка -- конструктивна поведінка -- професійна діяльність -- професійний образ "Я" -- соціальна обдарованість -- характерологічні риси
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу соціальної обдарованості на структуру професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України. Проаналізовано психоолгічні прояви соціальної обдарованості: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні соціальної обдарованості курсантів внутрішніх військ МВС України є засобом конструктивного вираження професійної соціалізації курсантів. Основним механізмом виникнення конструктивного уявлення про соціальну обдарованість є специфічний розподіл професійних рис характеру курсантів внутрішніх військ МВС України й відповідна їх рефлективна оцінка.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Внутрішні війска МВС України \о них\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.922.7-053.6+159.923.2+316.47
Д 53


    Дмитрова, Тетяна Володимирівна.
    Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дмитрова Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 187 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 159-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації

   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

фывфывфыв:
ОБРАЗ Я -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- РАННЯ юність -- ГЕНДЕРНІ відмінності
Аннотация: У дисертації розкривається образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності. У роботі досліджуються понятійне моделювання образу "Я", особливості, структурно-функціональний аналіз та функції образу "Я". Вивчено та експериментально підтверджено образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевский, Мирослав Иосифович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.922.4+159.922.73-053.6
Є 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток самосвідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
національна самосвідомість -- НАЦІОНАЛЬНА ідентифікація -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- КОГНІТИВНИЙ -- САМООЦІНКА -- РІВЕНЬ домагань -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЧІКУвання -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВИЙ ВІК -- скаутинг -- скаутський рух
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
37.015.3:159.946+37.015.31:796
Ж 67


    Живоглядов, Юрий Алексеевич.
    Психологические особенности формирования двигательных способностей у старшеклассников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Живоглядов Юрий Алексеевич ; науч. рук. С. Д. Максименко ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1988. - 131 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 121-131. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Двигательные способности--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ -- СПОСОБНОСТИ -- двигательные способности -- СТАРШЕКЛАССНИКИ -- образ действия
Аннотация: Диссертация посвящена изучению психологических особенностей формирования двигательных способностей у старшеклассников. В работе экспериментально доказана возможность формирования двигательных способностей у старших школьников в процессе обучения в общеобразовательной средней школе. Показано, что такое формирование происходит в процессе решения системы учебно-тренировочных задач, направленных на оптимизацию регуляторной основы движения. Показано также, что произвольная регуляция сложнокоординированного движения в ситуации решения новой двигательной задачи осуществляется за счет осознанного построения адекватной наглядно-пространственной модели ситуации и сенсомоторных эталонов движения.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.954.2/.4
З-13


    Завгородняя, Елена Васильевна.
    Психология формирования художественного замысла [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Завгородняя Елена Васильевна ; науч. рук. Моляко В. А. ; Ин-т психологии АПН Украины . - Киев, 1992. - 142 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 129-142. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Психология творчества--Диссертации
фывфывфыв:
ХУДОЖНИК -- ЗАМЫСел -- ОБРАЗ -- ТВОРЧЕСТВО
Аннотация: В данной диссертации исследуется психология формирования художественного замысла. Разработано комплексную методику исследования процесса формирования художественного замысла. Определены стадии этого процесса, рассмотрена динамика эмоционального состояния субъекта и его психосемантики при формировании художественного замысла, обнаружено индивидуальные различия в подходе к решению творческой задачи, в диапазоне поиска решений, в построении нового образа, использовании образа и формы, определена зависимость между ориентацией субъекта на внутренние мотивы художественной деятельности и особенностями формирования замысла.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.953
З-17


    Заика, Евгений Валентинович.
    Продуктивные функции памяти в формировании перцептивного образа [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Заика Евгений Валентинович ; науч. рук. Бочарова С. П. ; Харьков. ордена Трудового Красного Знамени и ордена Дружбы народов гос. ун-т им. А. М. Горького. - Харьков, 1984. - 160 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 146-160. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Память--Диссертации
фывфывфыв:
продуктивные функции -- память -- образ -- перцептивный образ -- формирование образа
Аннотация: В диссертационной работе изложена проблема продуктивных функций памяти в формировании перцептивного образа. Охарактеризовано влияние эталонов долговременной памяти на эффективность формирования образа в различных условиях. Исследовано формирование эталонов в сенсорных, интеллектуальных, моторных компонентах формирования образа. Экспериментально исследованы продуктивные функции кратковременной памяти в формировании перцептивного образа.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бочарова, С. П. \науч. рук.\; (Харьков)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.922.73-053.6-058.862
К 12


    Кацеро, Анжеліка Олександрівна.
    Особливості образу Я у бездоглядних підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кацеро Анжеліка Олександрівна ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Образ "Я"--Дисертації
фывфывфыв:
ОБРАЗ Я -- БЕЗДОГЛЯДНІ ПІДЛІТКИ -- ТРАНСФОРМАЦІЯ -- психологічна профілактика і корекція
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості структури та функції образу Я у бездоглядних підлітків і надаються рекомендації щодо створення для них умов відновлення гідного способу життя і позитивних, не викревлених уявлень про самих себе. Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків і у підлітків, які розвиваються в сприятливих соціальних умовах. Показано, що результат психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів утворює цілісну систему; під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цінність і провідним стає мотив самозахисту, як засіб самострердження, звільнення від суперечностей; в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій і поведінки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.922.7-053.5+159.942
К 57


    Коган, Ірина Михайлівна.
    Емпатія і особливості її розвитку у дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Ірина Михайлівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 179 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
ЕМПАТІЯ -- безпосереднє емоційне співпереживання -- чуттєво-образне співчуття -- рефлексивно-особистісне взаєморозуміння -- образ "Людина" -- образ "Я" -- образ "Ти"
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення особистості у шкільному віці та визначенню психологічних умов формування у молодших школярів здатності до емпатії. Конкретизовано психологічний зміст поняття емпатії; побудовано теотеричну модель емпатії як психологічного механізму узгодження уявлень дитини про людину як таку, про себе та про конкретну іншу людину. Проведено експериментальне дослідження емпатії як структурного компоненту образу людини та визначено його вікову динаміку. В умовах цілеспрямованого виховання формування емпатії у молодших школярів має здійснюватися за двома провідними напрямками: як розвиток якості особистості (емоційна чутливість) та як здатність особистості до емпатійної взаємодії (співчуття), що стає основою розвитку всіх компонентів емпатії, в першу чергу - рефлексивно-особистісних.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 50929
Число посетителей 1525
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя